twitter

De iets minder serieuze topics passen hier het beste.

twitter

Berichtdoor leppie » 15 jul 2011, 20:48

Ook mensen die twitter hebben??

follow me
http://twitter.com/#!/Maurice155
ik zoek nog naar nieuwe dieren van zoo tycoon 2 dus als je er een hebt gemaakt stuur dan de instalatie in een email naar mij via rowie.norma@live.nl

gr leppie
leppie
Nieuw op ZooTycoon.nl

Re: twitter

Berichtdoor Robbert » 15 jul 2011, 21:20

Twitter is volgens mij niet echt een game, dus ik heb dit topic naar de composthoop verplaatst omdat hij nergens anders veel beter in past. Maakt verder niet uit hoor.

Overigens heb ik zelf geen twitter. Ik was eindelijk aan Hyves begonnen, toen Twitter ineens op kwam, en tsja, ik blijf niet bezig he. Ik weet dat het niet echt dezelfde dingen zijn maar toch houd ik me voorlopig van het Twitteren af. Tenzij iemand me om weet te praten ;)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor Alex1210 » 02 aug 2011, 21:26

Robbert, het zou voor mij een verlichting zijn om jouw droge grappen regelmatig door m'n timeline te zien schuiven, dus alsjeblieft, maak een twitteraccount aan! Haha =P Nee, even zonder gekheid. Twitter is een handige, vlotte, gebruiksvriendelijke manier om mensen snel dingen te laten weten. De kracht zit 'm ook in de eenvoud! Je plaatst geen hele verhalen op een ingewikkelde site zoals Hyves; je volgt, wordt gevolgd en plaatst wat jij te melden hebt. Vooral als je beschikt over een smartphone (En als ik me goed herinner doe jij dat Robbert (6) ) dan ligt de drempel tegenwoordig erg laag om te twitteren, en is het veel makkelijker dan Hyves! =) En van proberen word je niets minder toch? (A)
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

Berichtdoor Robbert » 02 aug 2011, 22:15

En zo word ik nog omgepraat ook..... xD
Maar niet vandaag want vandaag heb ik al genoeg ellende meegemaakt. En nee, dat is niets voor Twitter! ;)

En ja, ik heb op zich wel een smartphone maar die is niet zo slim dat ie overal internet heeft. Ik moet toch bij een Wi-Fi -punt in de buurt zitten om te kunnen internetten en die plekken zijn er toch wel minder dan je denkt/hoopt.
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Robbert
Site Admin

Berichtdoor maarten95 » 03 aug 2011, 11:56

Ik heb ook Twitter, maar ik plaats niet enorm veel Tweets meer. Mijn Tweets komen namelijk ook meteen op m'n Facebook en het zou een beetje irritant zijn voor mijn ''vrienden'' als ze zoveel onnodige informatie van mij binnenkrijgen. :P
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor africanfreak » 03 aug 2011, 12:49

ik heb ook twitter, ik vindt er niks aan en waarom zou je in godsnaam melden dat je op de wcpot zit?
ik vindt hyves veel handig om te communiceren met vrienden.

Twitter gebruik ik dan wel voor mijn werk, zo kan ik gemakkelijker communiceren over de gebeurtenissen en met de hoogste directie (bart de boer) maar handig vindt ik twitter niet.
ik moet zinnen afkappen als ik iets wil zeggen...
Leef je leven zolang het nog kan =)
africanfreak
Member van het jaargetij

Berichtdoor Robbert » 03 aug 2011, 15:20

Ook leuk voor dit onderwerp denk ik....
Jurk! - Ridder op 't witter paard :mrgreen:

Hoe Jeroen en Dennis het toch weer verzonnen krijgen he...... :buig:
Robbert
Site Admin

• Reklame Boodschappen