Taartje's Wild life zoo

Post hier je screenshots & foto´s van het spel en je eigen zoo´s.

Taartje's Wild life zoo

Berichtdoor TaartjeMous » 12 feb 2011, 15:34

Welkom op mijn zoo allemaal!
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tips of een verzoek voor een verblijf altijd welkom!
Voor de downloads stuur maar een mailtje en ik reageer zo snel mogelijk terug :msgreen:
Laatst bijgewerkt door TaartjeMous op 12 feb 2011, 16:36, in totaal 5 keer bewerkt.
TaartjeMous
ZooTycoon.nl Lid

Re: Taartje's Wild life zoo

Berichtdoor Shirley » 12 feb 2011, 16:05

Hier komt het nieuwe project van .....

Wacht met posten tot dat hij of zij haar eerste berichtje heeft ge-edit.

Berichten die geplaatst worden zonder dat de topic starter geupdate heeft zullen worden gewist.
Deze berichten vallen onder Spam.
Shirley
Forum Moderator

Berichtdoor WildeBeast » 16 feb 2011, 16:23

Leuk begin :D.

Het binnenverblijf van de tijgers vind ik niet zo mooi, vooral de terraforming vind ik niet echt passend, het buitenverblijf lijkt me wel oké :). Het savanneverblijf vind ik dan weer wel heel erg mooi, net als het berggebiedverblijf ! Alleen; heb ik het nu fout begrepen of zitten er roofdieren (cheeta/sneeuwluipaard) in hetzelfde verblijf als de planteneters ??
Voer geen oorlog, voer liever de eendjes ;)

~ WildeBeast, Proud to be a nOOb.
WildeBeast
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor TaartjeMous » 16 feb 2011, 19:30

Baby update!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

@WildeBeast

Je hebt het helemaal goed begrepen hoor ;). Het is een wildlife alles gaat helemaal goed er is nog niks gedood!
Het geeft overigens een mooi effect vind ik zelf als je de natuur met alle dieren bij elkaar hebt in één verblijf
TaartjeMous
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor visfreak » 16 feb 2011, 19:36

Hey,

De hokken zijn leuk ingericht! Dat ziet er goed uit! Maar ik heb nog wel wat opmerkingen:

Schroefhoorngeiten (Azië), alpensteenbokken (Europa), sneeuwluipaarden (Azië), lammergieren (Eurazië) en gelda's (Afrika) zitten samen in één hok. Dit is niet zo realistisch want in het echt komen de meesten elkaar nooit tegen. Ook is het nooit verstandig om roofdieren en planteneters bij elkaar te doen want een roofdier kan altijd gaan jagen.

De combinatie in het savanneverblijf vind ik beter want ze kommen allemaal uit Afrika, maar ik vind roofdieren en planteneters samen niet verstandig.

Het kustverblijf is leuk bedacht, maar steuren(ik ga ervanuit dat je belugasteuren hebt) (Europa), (stekel?)roggen (Europa) (californische?) zeeleeuwen (Noord-Amerika), (zee?)otters (Noord-Amerika) en (roze?)pelikanen (Zuid-Oost Europa en Azië) is weer een beetje onrealistisch. Het verblijf ziet eruit als een mooi tropisch strand, maar geen van al deze dieren leeft in de tropen dus dat is ook niet realistisch. Ook ziet het waterverblijf er klein uit. Ook vind het kusstverblijf een beetje saai want is is leuker als je ook ondiep water hebt en hoogteverschillen gebruikt.

Het idee van de dierentuin is verder heel leuk! In het 2de plaatje ziet het eruit alsof alles heel realistisch moet lijken, maar dat is het dus niet zo. Dieren uit verschillende werelddelen bij elkaar kan leuk zijn, maar het is alleen niet realistisch.

Hopelijk heb je wat een deze tips, want ik bedoel het opbouwend ;) .

EDIT Oh, ik zie dat er nog een update is, gefeliciteerd met de jongen!
^Bas^
visfreak
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor TaartjeMous » 16 feb 2011, 19:48

Haha daar had ik helemaal geen rekening mee gehouden :oops: wat kan een mens toch blond zijn zal het nog wat aanpassen. zal snel weer update!
Groetjes Taar
TaartjeMous
ZooTycoon.nl Lid

• Reklame Boodschappen