De GBC© ~ Central Park Zoo ~ 3 Oktober

Post hier je screenshots & foto´s van het spel en je eigen zoo´s.

The Grizzly Bear Company © : Zaterdag 4 November

Berichtdoor Alex1210 » 15 mei 2006, 20:09

heey, na het verlies van mijn vorige dierentuin ben ik opnieuw begonnen, met allerlei nieuwe voornemens!
zo wil ik voor elke 2 dieren 1 verzorgen in dienst nemen, minimaal. wil ik ervoor zorgen dat elk dier een ruim verblijf heeft wat ingericht is naar zijn/haar leef gebied. zo wil ik allemaal omheiningen maken van het "touw en palenhek" zelfs voor panters, leeuwen, cheetahs etc. , en als je jezelf afvraagt waarom? of Blijven de dieren daarachter? jup, ik ga natuurlijke afscheidingen maken van water en/of een greppel.

even een stukje filosofie: The Grizzley Bear Zoo heet zo omdat in het midden ( zo ongeveer ;) ) een verblijf zit met 3 grizzleyberen en hun jongen ( totdat deze volwassen zijn ). dit verblijf is ook afgescheden van de bezoeker door een greppel en een waterval. het verblijf bestaat voornamelijk uit bergen/heuvels

ik ben vanmorgen begonnen( had een dagje vrij ) dus ik ben al goed op weg(denk ik).
hieronder de plattegrond(weet ook eindelijk hoe dat moet)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Alex1210 op 04 nov 2006, 17:58, in totaal 12 keer bewerkt.
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

Berichtdoor Stefano » 15 mei 2006, 20:23

mooi gemaakt, alleen kunnen muskes-ossen en sneeuw-luipaarden echt bij elkaar, maar verder is het wel een leuke zoo(van boven af).
''Online and Kicking Ass in Outer Space'' since 1 DEC 2003
Ondanks wat de statistieken je laten denken, ben ik de originele nr. 1 spammer(lees poster) van de niet crew leden xD
Stefano
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Astrid » 15 mei 2006, 20:24

Leuk dat je natuurlijke afscheidingen gebruikt! Zo te zien zijn het mooie, ruime verblijven, maar het is wel allemaal wat vierkant, misschien dat je daar nog wat aan kunt veranderen? En natuurlijk is het ook leuk als je foto's van de verblijven en dieren zelf maakt, maar die komen er denk ik nog aan hè? ;)
Astrid
Fotowedstrijdmanager

Berichtdoor Alex1210 » 16 mei 2006, 12:42

@ big smile boy
daarom werk ik ook het lieft met een greppel, maar alle dieren uit het water? nee, een ijsbeer kan al niet meer over het hek heen als er water voor zit. en een antilope haalt het na 1á 2 keer ook niet meer in zijn hoofd om in het water te gaan staan, net als de chimpansee's

@ Astrid
ja er komen nog foto's ben er mee bezig. en dat vierkante is de bedoeling. het doel van de dierentuin is mensen zitten achter hekken, niet de dieren. en daarom is het wat vierkant, want iets wat een dier absoluut niet wil is in een klein vierkant hokje, en vierkant is niet altijd negatief :P

@ stefano het zijn geen muskusossen, maar jak's en als je de sneeuw-luipaarden te vreden houd... het verblijf is zo gemaakt dat als de sneeuw-luipaarden iets kritiek hebben ik de jak's kan afscheiden. (p.s. de jak is een download, ik werk nog wel eens met downloads want de muskusos is natuurlijk voor toendra )

@ iedereen
inmiddels zijn er (dl) gibbons geariveerd die samen met de javaanse neushoorns op een eiland komen, naast je jaguars, bij het pleintje, en aan de andere kant, op dezelfde locatie zitten momenteel... indische olifanten! in de olifanten kuil.
Alex1210

Berichtdoor grijze wolf » 16 mei 2006, 17:36

Mooi alleen vallen de beren niet naar beneden en kunnen de bezoekers wel zien?
World of Warcraft :D
grijze wolf
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ruben » 16 mei 2006, 18:16

Oke, ik vind het een leuke en vooral natuurlijke zoo, geen hoge hekken enzo....
Zeta-Designs!
It's the M - a - d - o - n - n - a!
Ruben
Designer

Berichtdoor Ruud » 16 mei 2006, 19:25

Ik moet zeggen dat het wel een apart verblijf vind van de beren. Zo'n beer kan zich volgens mij best bezeren als hij naar beneden valt.
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Alex1210 » 16 mei 2006, 20:16

@ ruud
dat valt reuze mee. ik weet niet of je ooit in Dierenpark Emmen geweest bent, maar om dat indische olifanten verblijf zit ook een greppel. laatst las ik in de Magazzo!(ledenblad) dat er wel eens olifanten in de ruim 2,5 m diepe greppel vallen, dan zetten ze de poord open en het dier loopt het eiland weer op. er is dan ook nog nooit een ongeluk gebeurd in Dierenpark Emmen met die greppel. een olifant is natuurlijk zwaarder dan een beer, dus valt harder, daarom denk ik niet dat een beer zich ernstig zal bezeren. en de grizzley beer leeft in de natuur ook in het noordelijk bos, een bos met best wel ruime heuvels en ook greppels. de beer is er dus op gebouwd.
wel een hele oplettende vraag trouwens! :shock:

EDIT:

en jawel. met trots presenteren wij het nieuwe logo:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Alex1210 op 19 mei 2006, 18:27, in totaal 1 keer bewerkt.
Alex1210

Berichtdoor grijze wolf » 17 mei 2006, 04:42

Mooi hoor alleen kan je van dichtbij van die babys een plaatje laten zien?
World of Warcraft :D
grijze wolf
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alex1210 » 19 mei 2006, 17:13

@grijze wolf
is dit niet dicht bij genoeg dan? want ik heb behoorlijk ver ingezoomd.
(niet boos bedoeld.)

Afbeelding
heey, weer nieuwe foto's van de grizzley bear zoo,
even een paar opmerkingen
we zijn inmiddels *****
we hebben het beeld voor jonge dieren ontvangen
het savanne gedeelte is in aanbouw
het zal de volgende dieren bevatten:
netgiraffe
baringogiraffe
afr. olifant
zwarte neushoorn
flamingo
zebra

ik ben ook van plan een extra dier toe te voegen. ik bezit ES of BD en een aantal ZA en ZTNL downloads.

hieronder de screens:
Afbeelding
het olifanten verblijf
Afbeelding
het berenverblijf vanuit onze eigen privé helicopter.
Afbeelding
de ingang, uit de zelfde helicopter
Afbeelding
en met trots presenteren wij het beeld van jonge dieren...
Afbeelding
en niet te vergeten de plattegrond(zonder gebouwen)
Alex1210

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen