De GBC© ~ Central Park Zoo ~ 3 Oktober

Post hier je screenshots & foto´s van het spel en je eigen zoo´s.

Berichtdoor Alex1210 » 22 mei 2006, 20:35

ja zeker! De bomen in het verblijf zijn (jaja!) geïmporteerd uit de noordelijke bossen, net als het zand, ik wil natuurlijk wel het beste voor mijn oogappeltjes(de overige dieren behandelen we ook goed hoor ;) )
ik heb dit verblijf aangepast aan volgende generatie, de oudjes doen het nog goed hoor, maar ik wil ze met pensioen laten in een rustiger dierentuin deel. daarvoor heb ik jou gift ook hard nodig... de oudjes hebben veel aanpassingen nodig, zo heeft de oudste haar enkel gekneusd gehad toen ze achter een boomstronk bleef haken.
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

Berichtdoor Alex1210 » 25 mei 2006, 18:16

hmmm. om de een of andere reden kon ik vandaag geen foto's maken, fout in klipboard. maar goed er is hellaas een reuzenpanda overleden, de oudste nog wel. ik heb voor hem op de plaats van overleiden een heuvel gemaakt met een meertje. in dat meertje zitten water lelys en staat een sydnische blauwe gomboom
Alex1210

Berichtdoor Ruben » 25 mei 2006, 19:25

Aaaah! Wat zielig! :(
Er zijn toch nog wel genoeg panda's?
Zeta-Designs!
It's the M - a - d - o - n - n - a!
Ruben
Designer

Berichtdoor Alex1210 » 25 mei 2006, 19:34

nou, euh, op het moment dat reuzenpanda 1 overleed kreeg reuzenpanda 5 een baby, dus er zijn nog 5 panda's over. dus ik kan het fokprogramma instand houden maar reuzenpanda 1 was het mannetje dus er zit wel een adoptie aan te komen.
dus wie heeft een reuzenpanda te leen voor het fokprogramma?? mannelijk geslacht.
Alex1210

Berichtdoor Alex1210 » 31 mei 2006, 19:42

De Grizzly Bear Zoo Dinsdag Update.
Enigzins verlaat
Afbeelding
ok! De dierentuin kaartjes zijn verstuurd!
maar goed, ik zal maar beginnen met het slechte nieuws. aangezien wij de Grizzly Bear zoo heten, zijn wij in diepe rouw omdat onze ijsbeer man het leven heeft gegeven. tja het is triest, daarom verwelkomen wij onze nieuwe man die de ijsbeer in onze dierentuin moet houden.
hieronder ziet u hem in zijn vervoerbox.
Afbeelding
maar goed, na alle tranen gedroogt te hebben krijg ik bericht. DE 1000ste BEZOEKER IS GEARIVEERD!
Afbeelding
Dus snel het rode lint voor het Grizzley Beren verblijf halen. Plus de Digitale foto camera die ik gewonnen heb met de foto wedstrijd van Lemur11. En toen was onze 1000ste bezoeker er al! hieronder op de foto, in het zwart,bij onze trotse ingang.
Afbeelding
dan zijn er ook nog 2 nieuwe diersoorten in ons park gearriveerd. namelijk de Przwalskipaarden. En de orang-oetans. Ik heb hun verblijf even op de foto gezet, omdat ik het zelf wel goed gelukt vindt, in dit nieuwe verblijf zitten 5 vrouwen en 1 man.
Afbeelding
De oude Grizzly Beren zijn inmiddels verhuisd naar het nieuwe verblijf, achter in de dierentuin. dit verblijf is op hun aangepast, het heeft minder bergen. Alleen maar een heuvel, en is makkelijker begaanbaar.
En dan tja, weer vervelend nieuws. De dierentuin heeft nog 2 verblijven over, en dan zijn we vol gebouwd. dan blijft alleen het onderhoud nog over. Ik denk er zelfs over om een apart reservaat voor Grizzly beren te beginnen aangezien dit park een enorme winst maakt!
en dan nu.........
De Prijsvraag!
De oude beren zijn vandaag verhuist naar hun nieuwe verblijf, nu is mijn vraag aan jullie. Hoeveel Grizzly Beren zijn dat. Deze keer geef ik geen tips, aangezien deze echt super simpel is als je fan bent. ( kijkt Ruubje aan :P )

En als laatste om deze update af te sluiten...De Plattegrond van dit moment.
Afbeelding

P.S. dit was een kleine update, ik zelf ben benieuwd hoe de grote zaterdag update dan wel wordt :P
Alex1210

Berichtdoor Alex1210 » 03 jun 2006, 09:09

ja, niemand heeft trouwens de prijsvraag geraden...
je kunt raden tot 18:00 uur...

TIP:
Screens 1e en 2e pagina!

Zaterdag Update
Het is nog steeds hetzelfde als dinsdag. alleen bepaalde verblijven zijn veranderd. de steenbokken zijn verwisseld voor geladabavianen, op de savanne zijn inmiddels gnoes en masaigiraffe's te bewonderen en het plein is in woestijn steil met stokstaartjes in het midden. hieronder een foto.
Afbeelding

het was vandaag een kleine update, maar goed, ik zit in een periode voor school dat ik van bijna elk vak een verslag moet maken.

Tot de volgende update

P.S. dan krijgen jullie bericht over het nieuwe project.
Alex1210

Berichtdoor CoBrA » 04 jun 2006, 09:15

ja erg leuke update ik vind die stokstaartjes wel leuk in het midden van het plein
Ben er weer na een tijdje afwezig geweest!!
CoBrA
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alpharaptor1995 » 05 jun 2006, 10:23

alex je hebt downloads in je zoo de mensen die die downloads niet hebben, hebben lege of te grote verblijfen
Music died, hiphop killed it.
Alpharaptor1995
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alex1210 » 05 jun 2006, 11:15

De zoo is aangepast. de downloads zijn weg.
Ik heb ze zelf namelijk ook van de pc afgegooid.
Als je BD en AA + alle downloads van deze site hebt komt alles goed...
Alex1210

Berichtdoor Alex1210 » 09 jun 2006, 14:30

ja ruubje morgen komt er wel een update maar als alles goed gaat. Maar ik heb nog geen bericht van de prijsvraag!

Iedereen bedankt voor de berichtjes. en Ramyyya ik heb de baringo ( of rothschild giraffe) inderdaad van Zoo Admin

EDIT:

Niet meer raden voor de prijsvraag. De zoo is verwijderd door een virus :( ( ik snap niet wat er met trend micro is maar goed ) gelukkig had ik een back-up van de GBZ!!!! dus het verhaal gaat door. met trots presenteer ik Het logo voor de nieuwe Zoo!
Afbeelding

Klik op de screen hierboven om het hele verhaal te volgen!
Alex1210

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen