De GBC© ~ Central Park Zoo ~ 3 Oktober

Post hier je screenshots & foto´s van het spel en je eigen zoo´s.

Berichtdoor Alex1210 » 09 jun 2006, 19:17

!!! De Grote Zaterdag Update !!!

De Gerenuk
Het Week magazine van The Grizzly Bear Zoo Company

Afbeelding

Ik heb een verzoek gekregen om de Serengeti zoo over te nemen! Dit is een van de kleine zoos die staat op de Serengeti vlakte. Mij is gevraagd deze zoo weer op de baan te krijgen want ze hebben een schuld die vanmiddag nog € - 2.000.044 bedroeg! Ik heb deze opdracht aangenomen en moet zorgen dat dit een winst van € 500.000 wordt. Je denkt natuurlijk: hoe kun je zo'n schuld krijgen? De Serengeti vlakte staat natuurlijk bekend om zijn Gnoes. Op de savanne in het park loopt dat ook een groep van 40! het is een park met goede voorzieningen dus het moet lukken! Maar hellaas zijn sommige dieren verwaarloosd. Hellaas :( .

Hieronder wat foto's die ik op mijn evaluatie toer door het park tegen kwam.

Het eerste dier dat ik zag toen ik heb park binnen kwam was natuurlijk...DE GNOE! Ik heb een mooie foto gemaakt van deze prachtige groep terwijl ze op weg zijn naar het meer.
Afbeelding
Nadat ze weer verder waren verder getrokken liep ik ook weer verder. Op zoek naar het mooiste dier in de dierentuin. Juist ja, de secretaris vogel! In het park behoren 6 te lopen maar ja jullie weten hoe snel deze dieren zijn. Dus is maar 1 foto gelukt.
Afbeelding
Ik was inmiddels de vlakte opgegaan. Aangezien de gnoes en de Neushoorns aan de andere kant van de savanne waren was dit zeer goed mogelijk. Na de secretaris vogel te hebben zien wegvliegen draaide ik me om. En zie ik tot mijn grote verassing een kudde masaigiraffe's op weg naar de drinkplaats! Dus heb ik snel een foto gemaakt en heb ze weer met rust gelaten.
Afbeelding
Ik ben verder gelopen naar het regenwoud verblijf met drie dieren. ik heb ze stuk voor stuk op de foto gezet omdat deze zo verwaarloosd waren dat ik van elke diersoort een foto moest maken.
eerst het dwerg nijlpaard.
Afbeelding
Toen de Bongo
Afbeelding
En daarna met veel moeite omdat ze niet stil wilden zitten de Mandril.
Afbeelding
Toen ben ik in de auto een nieuw rolletje gaan halen. Toen zag ik mijn auto toch wel een hele bijzondere foto die ik jullie wil laten zien! namelijk van een Stokstaartje Tweeling!
Afbeelding
Na het terug lopen naar de verblijven zag ik dat de Honingdassen aan het jagen waren op Hagedisjes. en dit moest ik op de foto hebben.
Afbeelding
En tja dan nu de plattegrond zodat jullie kunnen zien dat het een best mooie zoo is ondanks de verwaarloosde dieren.
Afbeelding

En dan is het over voor deze keer maar natuurlijk niet zonder de prijsvraag en de mededelingen.

De Prijsvraag!

Op de foto hieronder zie je de panda's van de Grizzly Bear Zoo. Nu is de Vraag. Hoeveel ReuzenPanda baby's zie jij op de foto hieronder?
Raden mag na een Zinvol bericht of per pb. De eerste die het goed heeft of degene die er het dichtste bij zit krijgt een toegangskaartje voor een zoo naar keuze (Serengeti zoo of Grizzly Bear Zoo). De stembussen sluiten zondag om 5 uur De winnaars van de vorige prijsvragen mogen ook weer mee doen maar krijgen automatisch een Serengeti zoo kaartje thuisgestuurd. Hieronder de foto.
Afbeelding

Mededelingen

- De Dinsdag Update vervalt volgende week.
- De Dinsdag Update wordt gescrapt.
- Updates zullen er in het vervolg zo uitzien. Niet tevreden? stuur een PBtje
- De Gerenuk is net zo iets als de Magazelle van Dierenpark emmen maar dan met een andere naam
Laatst bijgewerkt door Alex1210 op 10 jun 2006, 17:17, in totaal 1 keer bewerkt.
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

Berichtdoor Ruben » 10 jun 2006, 06:28

De update ziet er top uit!
Maarre een secretarisvogel op de savanne? (Ik weet dat hij dat best leuk vind en dat hij er ook hoort)
En die stokstaartjes krijgen heeeel vaak tweelingen. :?:
Zeta-Designs!
It's the M - a - d - o - n - n - a!
Ruben
Designer

Berichtdoor Alex1210 » 10 jun 2006, 08:23

De secretaris vogel kan zeker op de savanne. En ik heb hem daar laten lopen omdat we last hadden van een hagedissen plaag.
En ik vond het een bijzondere foto van de stokstaartjes :P
Alex1210

Berichtdoor Alex1210 » 17 jun 2006, 14:03

De Gerenuk
Hét week magazine van De Grizzly Bear Company ©

Jaargang 1, aflevering 12½

Afbeelding

Nieuw Logo

Zoals je waarschijnlijk al hebt gezien heeft de Grizzly Bear Zoo Company © een nieuw logo! Dit logo in het kader van de nieuwe vestiging!

Nieuwe Vestiging

Wij zijn afgelopen zondag benaderd door de Directie van een opvangcentrum voor koala's en kangoeroe's. Je raad het natuurlijk al dit opvangcentrum ligt in Australië. De Melbourne zoo en de Sydney zoo hoeven niet bang te zijn dat er een nieuwe zoo in hun stad begint te bloeien sterker nog ik lig tussen deze 2 steden in. Deze nieuwe vestiging ligt dus in Canberra. In de reportage van Directeur Alex kun je zien hoe het opvangcentrum er uit ziet.

Hoe gaat het met...

Misschien vragen jullie je af hoe het gaat aflopen met de The Grizzly Bear Zoo? Deze Zoo is onze hoofdvestiging en is een belangrijke bron van inkomsten. Deze inkomsten gebruiken wij ook om een gehavende Zoo weer tot een pracht park te maken zodat onze inkomsten steeds meer worden. We hebben bijvoorbeeld de winst van de Grizzly Bear Zoo van de afgelopen 3 maanden gebruikt om de GBZ Vestiging Canberra een waardig Grizzly Beren verblijf te geven en de opgevongen dieren een goed huis te geven. En natuurlijk om nieuwe dieren te adopteren. Veel dieren komen ook uit onze hoofdvestiging. De Jongen van de Grizzly Beren in de hoofdvestiging zijn namelijk nu in Canberra.

Verslag Directeur Alex

Hallo iedereen! Vandaag ben ik naar de nieuwe vestiging in Canberra gevlogen. Toen ik over mijn park vloog heb ik gelijk even een overzichts foto gemaakt van het Grizzly Beren Verblijf.
Afbeelding
Toen ik geland was en naar het park was gereden zag ik aan mijn linkerhand de Koala's van de opvang. Ik heb het mannetje even op de foto gezet toen hij aan het uitrusten was.
Afbeelding
Is het geen schatje? Ik vind van wel toen ik alle koala's had ontmoet. Ik werd ook aangespoort om de tamme Koala's te aaien, en dit gedaan heb, ging ik naar de magot apen.
Afbeelding
Als je goed kijkt zie je de man daar op de rots zitten. Zie je?
Toen ben ik door gelopen naar het Grizzly Beren verblijf en heb een mooie foto gemaakt van het rivier gebied. Hier zwemmen levende zalmen zodat de beren lekker fit blijven.
Afbeelding
Toen ik vervolgens rechts keek zag ik de aardvarkens. Na flink ingezoomd te hebben zag ik deze lekker in zijn warme holletje liggen.
Afbeelding
Toen ik verder liep en de stokstaartjes zag heb ik ze eens goed bestudeerd. Het zijn enorm levendige beestjes! Ze zullen er nog een taak aan hebben om deze diertjes bezig te houden! Toen 1 aan het eten was heb ik snel een foto gemaakt.
Afbeelding.
Vervolgens ben ik lekker op een pleintje gaan zitten bij de Ethiopische wolven. Deze wolven hebben een hele mooie rots tot hun beschikking waardoor ze bijna ook in ook staan met de bezoekers. Kijk maar:
Afbeelding
Als laatste van mijn verslag over de 1e week in Canberra de Plattegrond speciaal voor jullie ingescand!
Afbeelding

De prijsvraag!

In welk lettertype is het logo?

A. Waltography
B. Australian Sunrise
C. Lucida Drawing

stemmen mag via PB of een bericht van minimaal 3 regels. Overige keuzes worden gediskwalificeerd.

Mededelingen

- De volgende keer in hoe gaat het met... de serengeti zoo!
- De grote verbouwing van de Canberra Vestiging.
Laatst bijgewerkt door Alex1210 op 17 jun 2006, 16:21, in totaal 1 keer bewerkt.
Alex1210

Berichtdoor Alex1210 » 24 jun 2006, 12:55

Gerenoek
Hét week magazine van De Grizzly Bear Company©

Jaargang 1, Aflevering 13

Afbeelding

Verhuisberichten.

Aangezien het goed gaat met de Koala’s in ons park is 1 mannetjes Koala uitgeleend aan een ander Instituut om de Koala’s in de dierentuinen te houden.
Ook is uit de Hoofdvestiging een groepje Aziatische Olifanten overgekomen. Het gaat om 3 vrouwtjes en 1 mannetje. Ze kunnen het goed met elkaar vinden en er zijn al een paar dekkingen gesignaleerd. Dus hopelijk kunnen we in de volgende aflevering een geboorte bekend maken!

Grizzly Bear Company Items

De Grizzly Bear Company heeft een Top-designer in dienst genomen om onze eigen items te maken! Het gaat hier om dingen als een Prullebak, Overkapping etc. Wij hopen volgende week deze items aan u te kunnen openbaren.

Kangoeroe opvangcentrum aan de dierentuin toegevoegd.

In de buurt van onze Zoo was een Kangoeroe opvang. Deze opvang hebben wij overgenomen en de dieren kunnen het goed met elkaar vinden! Aangezien Kangoeroes snel voortplanten hopen wij binnenkort Kleintjes te zien!

Hoe gaat het met… De Serengeti Zoo?

De Serengeti Zoo was een dierentuin die Directeur Alex uit de rode cijfers moest helpen. Het gaat inmiddels zo goed met het park dat het park I.P.V. 2 miljoen nu nog maar 1 miljoen in de schuld staat (ruim afgerond) En het park binnen een paar weken weer kan worden overgeleverd aan de oorspronkelijke Directeur.

Verslag Directeur Alex

Heey iedereen! Vandaag heb ik na een week van enorme verbouwingen een foto safari door het park gehouden. Het park is namelijk vandaag geopend voor het Publiek! Ik heb natuurlijk heel veel foto's gemaakt en daarvan laat ik jullie de mooisten zien.
Toen ik binnenkwam ben ik gelijk naar rechts gegaan om naar de kangoeroe opvang te kijken. Onderweg kwam ik de Berberapen (magots) tegen. Eentje die was net aan het kijken naar de bezoekers en toen heb ik snel deze gluurder op de foto gezet :P .
Afbeelding
Toen ben ik verder gelopen naar het kangoeroe verblijf aangezien de vrouwtjes hellaas niet stil wilden zitten heb ik snel een foto van het mannetje gemaakt die net klaar was met eten.
Afbeelding
Zo te zien had hij mij ook in de gaten :P .
Ik heb daarna even bij de IJsberen gekeken die druk bezig waren met spelen en zwemmen. Toen ik achter het IJsberen langs was gelopen zag ik een nieuw verblijf :shock: . Het zijn namelijk de Reuzenpanda's!
Ik heb van deze schatten 2 foto's gemaakt.
Afbeelding
Dit is het mannetje die net uit zijn Bed komt.
Afbeelding
En hier 1 van de 3 vrouwen, deze ligt nog lekker te slapen :P
Toen ben ik verder gelopen en heb even op het nieuwe terrasje gezeten en heb lekker gekeken naar de Grizzly Beren. Toen ben ik langs het kleine Panda verblijf gekomen, en zag ik dat ook hier de rust nog was en de pandaatjes lagen te slapen.
Afbeelding
Gelukkig waren de Gerenoeks ook al wakker en druk bezig met ontbijten. Tja ik blijf het raar vinden hoor. Ik ontbijt toch liever zittend dan staand maar goed. Na het eten heb ik het Vrouwtje op de foto gezet en heb ik mijn reis vervolgd naar de Ethiopische Wolven.
Afbeelding
Toen ik bij de Ethiopische Wolven kwam waren hier s'ochtends om rond een uur of half vijf 2 jongen geboren! Ze lagen nog lekkker te slapen bij mama en papa hield de wacht. Toen heb ik Papa maar even grommend op de foto gezet. Voor de veiligheid van de bezoekers is inmiddels een extra hek aangebracht!
Afbeelding
Toen ik verder liep zag ik een souvenirwinkel waar ik ben binnen gegaan. Ik heb in die winkel een nieuwe geheugenchip gekocht voor mijn camera omdat mijn oude vol was. Ook heb ik hier een poster gekocht van een zonnende Galapagos Reuzenschildpad.
Afbeelding
Daarna ben ik verder gegaan naar het mooiste dier in de dierentuin(vind ik :P ) De Aziatische Olifant! Deze heb ik ook op de foto gezet en hier ben ik tot het middag eten gebleven.
Afbeelding
Ik heb lekker gegeten in 1 van de restaurants. Daarna ben ik naar het hotel gegaan en heb daar een Directie vergadering bijgewoond. Op het moment dat ik dit schrijf denk ik er over om de Designer van de GBC items© tot onze Officiële Designer te benoemen. Maar goed Als laatste heb ik de plattegrond voor jullie ingescand en even aan de Gerenoek toegevoegd.
Afbeelding

Geboortje kaartje:

Het is nog steeds lente en dat betekend veel baby's! Zo hebben we 3 Koala baby's, 2 berberapen(magot) baby's, 3 jonge stokstaartjes, een aardvarken die drachtig is en een drachtige Grizzly Beer!

De Prijsvraag!

Om welke tijd precies zijn de baby Wolven geboren?

A. 4:29 uur
B. 4:34 uur
C. 4:38 uur
D. 4:30 uur
E. 4:31 uur

De 1e goede inzending telt. De prijs is een Gratis Toegangskaartje voor een GBC© Zoo naar keuze!

Mededelingen

- De Drukpersen konden gelukkig sneller gemaakt worden dan we dachten, Het bleek een Gerenoek te zijn die vast was komen te zitten.
- Voor Ivan: Een PB is een persoonlijk bericht, Om mij een pb de sturen klik je hier
- Betreffende de Prijsvraag: Alleen inzendingen per PB worden bekeken
- Hellaas heeft niemand de vorige prijsvraag gewonnnen
- Als er voor de volgende update geen 5 reacties zijn stop ik denk ik met het topic. Ik heb namelijk het idee dat niemand naar mijn Zoo omkijkt... :(
Laatst bijgewerkt door Alex1210 op 08 jul 2006, 17:15, in totaal 1 keer bewerkt.
Alex1210

Berichtdoor Zoofreak Stefan » 25 jun 2006, 10:42

Nou, hier heb je je berichtje hoor Alex!! :P Ik vind je zoo er heel erg mooi uitzien! Ik ben ook erge fan van de symmetrie die je terug vind in Canberra. (Tja, de afkortingen worden me teveel van het goeie ;)) Ik heb geen flauw idee of ik nu mag stemmen, maar ik stem als het mag voor A. Meer heb ik hier ook niet te vertellen.. Nouja, dat je wel zo door moet gaan!!
Ooit al eens een familietripje willen maken? Kom dan nu naar Ghana Family Park! ©

" Yay, Fobian ist back! :D :D :D " ©
Zoofreak Stefan
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alex1210 » 25 jun 2006, 14:39

Gerenoek
Extra Mini Uitgave
Hét week magazine van de Grizzly Bear Company ©
Jaargang 1 Uitgave 13½

Afbeelding

De GBC HoofdVestiging Als Download!

Ja het is zover! De GBC HV is Als Download verschenen!
De Zoo is helemaal volgebouwd en heeft 5 sterren. Mocht je een versie willen met Baby foutjes en niet helemaal volgebouwd stuur mij dan een PB
Om de GBC HV Te Downloaden Klik je hier.
Laatst bijgewerkt door Alex1210 op 25 jun 2006, 17:19, in totaal 1 keer bewerkt.
Alex1210

Berichtdoor Alex1210 » 01 jul 2006, 11:15

Gerenoek
Hét week magazine van De Grizzly Bear Company©

Jaargang 1, Aflevering 14

Afbeelding

GBC Volkslied

Ja het is zo ver! De GBC © heeft zijn eigen Volkslied!

GBC Volkslied (Melodie Hippie Shake - K3)

Je bent jong! Je bent wild!
En je voeten staan niet stil!
Je bent hip! Je bent cool!
Kom nu maar uit dat Berenhol.

Refrein:

Doe de Grizzly-shake!
Doe het links, doe het rechts, en shake je blij!
Doe de Grizzly-shake!
Doe de Grizzly, Grizzly shake met mij!

Van maandag tot vrijdag.
De tijd kruipt te traag vooruit.
Maar zaterdagmiddag
Komt de Gerenoek weer uit!

Refrein

Van maandag tot vrijdag duurt elke dag super-lang.
Want zaterdagmiddag, da's waar ik naar verlang!
Doe met me mee. Dan gaan we swingen!
Doe met me mee. En liedjes zingen!
Het is nieuw! Het is luid!
Zet je radio nu maar uit!
Die Berenbeat. Heeft afgedaan!
Want de Grizzly-shake komt eraan!

Refrein

Van maandag tot vrijdag.
De tijd kruipt te traag vooruit.
Maar zaterdagmiddag
Komt de Gerenoek weer uit!

Refrein 2x

Doe met me mee... de Grizzly-shake.

* Met dank aan: K3, Alex, Stefan en Songteksten.nl *

Mascotte!

De GBC Heeft nu zijn eigen Mascotte! We noemen hem Bertje Beer. Bertje is een Grizzly Beer en Hieronder staat zijn Pasfoto(volgt nog).
Samen met Bertje en het Volkslied is ook een Nieuw Motto gekomen:
De Grizzly Bear Company
Shaked je Dag!

Verhuisberichten

Er zijn een aantal dieren verhuisd. Onderandere 2 magot apen, de Ethiopische wolven jongen en 1 Kangoeroe.

Grizzly Bear Company Items

De Deadline voor de Items is uitgesteld aangezien het veel werk is hopen we ze Over 2 weken te kunnen promoten.
Wel kunnen we zeggen welke items er komen:

de Prullebak
De Boog
Het bankje
Een muur
Het beeld van de Grizzly Beer ( ingekleurd )
En grote en een klein toilet
Een kraampje met Grizzly Burgers
Een kraampje met Grizzly Shakes
Een GBC Luxe Restaurant

Hoe gaat het met… De Koala's

In de vorige Gerenoek kondigden we aan dat er 2 Koala's gingen verhuizen. Inmiddels zittten ze veilig in de dierentuin van Sydney en hebben samen al voor 5 Nakomelingen gezorgd! Ze worden goed behandeld en we controleren de dierentuin iedere week of deze behandeling zo blijft!

Verslag Directeur Alex

Hey Fijn dat jullie mijn blad weer lezen! Ook deze week zijn we weer goed beig geweest! Er zijn 4 nieuwe verblijven bij gekomen en er zijn zelf zonder dat wij ze gelokt hebben 2 Andescondors neer gestreken in het Ethiopische wolven gedeelte! Deze dieren hadden een Chip en bleken van den Failiette dierentuin te komen. Wij mochten deze dieren dus houden omdat ze waren ontsnap. We hebben de topjes van hun vleugels geknipt zodat ze wel kunnen fladderen maar niet kunnen vliegen. Ik het ook even een foto gemaakt van het mannetje.
Afbeelding
Ik ben vandaag begonnen met het Nieuwe Bergverblijf met de Schroefhoorngeiten en de Berg tapir. Van de geiten heb ik een foto maar van de Tapirs niet. Dit zijn zulkse bewegelijke diertjes!
Afbeelding
Naast het nieuwe Bergverblijf ligt een Regenwoudverblijf met volop leven! Zo leven Baird's Tapirs, Orang Oetangs en Kuifgibbons
Voor de Baird's Tapir ben ik even achter de bosjes gekropen en heb mijn Camera er doorheen gedrukt.
Afbeelding
Terwijl de Orang Oetangs elkaar aan het vlooien waren heb ik ze snel op de foto gezet.
Afbeelding
En van de levendigste beestjes ( de Kuifgibbons ) Moest ik natuurlijk 2 screens hebben!
Afbeelding
Deze is overigens 3 keer mislukt aangezien het mannetje nogal opdringerig was dus heb ik deze ook maar op de foto gezet!
Afbeelding
Vervolgens moest ik naar de andere kant van de dierentuin. Onderweg heb ik even gegeten bij 1 van de kraampjes. Toen ik bij het Dwergnijlpaarden verblijf aan kwam waren ze allemaal aan het zwemmen. Tja wat wil je ook met dit weer! En toen 1 uit het water kwam om iets te eten ben ik tussen de bosjes gekropen en heb hem op de foto geklikt.
Afbeelding
En het vierde dier is jaja, De runderen! De vrouwtjes zijn al gemolken en de Stier is al geborsteld. Hieronder staat de kudde met vrouwtjes:
Afbeelding
En natuurlijk moest de Stier ook op de foto.
Afbeelding
En als laatste heb ik voor jullie even een plattegrond in gescand zo dat jullie ook een beetje mee kunnen genieten en in je hoofd de dierentuin af kunnen bouwen ;) .
Afbeelding

De prijsvraag!

Vandaag kun je alleen maar winnen! De 1e die mij een PB stuurt en hier een bericht plaatst krijgt een toegangskaartje voor de GBC Vestiging Canberra!!!

Geboortje kaartje
Er is een Kleine Panda geboren! Helaas hebben we hier geen foto van maar die zal zo snel mogelijk volgen! Ook zijn er 2 Koala's, 3 magot apen en 2 Grizzly Beren!

Mededelingen

- De volgende keer in hoe gaat het met... De Aziatische Olifanten van de GBC HV(Hoofd vesiging)
- Mocht je ook een toegangskaartje willen? Stuur me een PB!!!
- Het is je misschien al opgevallen maar het achterste van het Dwergnijlpaard is een beetje raar. Dit komt omdat er nog 1 Dwergnijlpaard achter zwemt. Links zie je namelijk een oogje.
- Geen 5 posts voor de volgende Gerenoek? Dan stop ik er ook nu weer mee!

Dit was het weer... Tot de Volgende keer!!!
Laatst bijgewerkt door Alex1210 op 08 jul 2006, 17:15, in totaal 1 keer bewerkt.
Alex1210

Berichtdoor noenoe » 01 jul 2006, 17:35

het ziet er weer erg leuk uit allemaal!
Je hebt wel veeeeel koeien zeg! :)
We onderbreken dit reclameblok voor een progamma!
^_^
ZT2MM is nu te koop!!! :D
noenoe
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor nicksweety » 01 jul 2006, 17:39

Ja dat moet ook he anders hebben ze niet genoeg sociaal contact
nicksweety
ZooTycoon.nl Lid

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen