De GBC© ~ Central Park Zoo ~ 3 Oktober

Post hier je screenshots & foto´s van het spel en je eigen zoo´s.

Berichtdoor Fobian » 01 jul 2006, 18:36

ik vind dat koeie verblijf wel geinig en leuk gedaan.. de rest is ook mooi :P

Berichtdoor ChiiCa LoCa » 04 jul 2006, 13:51

wooow :shock: als je de laatste plattegrond van je zoo vergelijkt met je eerste in je updates, zie je een groot verschil! egt vooruitgegaan! egt een mooie zoo! en dan dat volkslied; 8) woow Ruubje :shock: wat heb jij gedaan dan?
Liefs Janneke

Kruip in het hol van de leeuw in CL's Animal Parks!
En nee Dennis, je hoeft niet letterlijk in het hol van een leeuw te kruipen :P....
ChiiCa LoCa
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alex1210 » 07 jul 2006, 10:51

Gerenoek
Hét week magazine van De Grizzly Bear Company©

Jaargang 1, Aflevering 14½ Extra Uitgave

Afbeelding

Hellaas heeft in Canberra een enorme tornado huisgehouden en de dierentuin vernietigd. Gelukkig hebben we bijna alle dieren kunnen redden. Bijna alle dieren! Want de Andescondors waren maar niet te vangen en hebben 3 van onze verzorgers verwond. Met de verzorgers gaat het verder goed. De Andescondors hebben wel geschuild in het Kopje maar de volgende dag lagen er aan de andere kant van het beren verblijf 2 overleden Andescondors... Wij zijn ook niet van plan om de volgende keer de Andescondor weer te adopteren.

Aangezien we nu geen mooie dierenfoto's kunnen maken gaat de Gerenoek van zaterdag hoogst waarschijnlijk naar zondag. Mocht dit niet lukken vragen we uw begrip. De Gerenoek verschijnt zowiezo voor aanstaande dinsdag.

Het echte verhaal: ( Selecteer om te lezen )

Waarschijnlijk door de Andescondors ( uit ZZ ) is de zoo nu beschadigd. En nee ik had hem helaas geen 2 x opgeslagen (terwijl ik anderen altijd die tip geef) De zoo zou nu dus opnieuw moeten worden gebouwd. In de GBC VC komen daarom ook geen ZZ items meer... Sorry Alek... Ik vraag jullie begrip dat het veel tijd gaat kosten alles opnieuw te doen...
Laatst bijgewerkt door Alex1210 op 08 jul 2006, 17:16, in totaal 1 keer bewerkt.
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

Berichtdoor Ruben » 07 jul 2006, 10:58

Jammer, dat er een tornado kwam! (Ik heb het echt verhaal ook gelezen). Die problemen hebben ik en zelfs Alek ook. Maar wordt hij dus weer helemaal opgebouwd?
Zeta-Designs!
It's the M - a - d - o - n - n - a!
Ruben
Designer

Berichtdoor Alex1210 » 08 jul 2006, 17:13

Ja, Helaas heeft niemand op de prijsvragen gereageerd dus heeft niemand de zoo thuis gezonden :(
De zoo wordt zo goed en kwaad als het gaat weer opgebouwd....

Gerenoek

Jaargang 1, Aflevering 15

Afbeelding

Gemeente Verbod

Van de Gemeente Canberra hebben wij een verbod gekregen om de GBC© Vestiging Canberra weer op te bouwen. Australië verwacht namelijk nog meer Natuurrampen. Om te voorkomen dat het nu erger met de Zoo afloopt dan 2 dode Andescondors, Sterker nog de hele Zoo zal volgens onze deskundigen van de aarbodem weg kunnen worden gevaagd. De Meeste dieren zijn inmiddels overgevlogen naar de Hoofdvestiging. De dieren die hier geen plekje konden vinden zijn tijdelijk ondergebracht In verschillende Europeese Zoos. Toch is het feit dat alle dieren ergens anders moeten worden ondergebracht geen ramp. Het komt het nationale fokprogramma nemelijk ten goede!

Verhuisberichten

Alle Dieren uit de GBC© VC zijn inmiddels verhuisd naar verschillende Europese zoos. 3 Koala's en 5 Kangoeroe's zullen permanent in de zoo blijven waar ze momenteel zijn.

Hoe gaat het met… De Vestiging Canberra

Aangezien deze Zoo grotendeels is vernietigd en de wederopbouw is stil gelegd tot aan 1 September zal de Zoo tot die tijd dicht blijven. Van de Gemeente hebben wij genoeg geld gekregen om de vernietigde dingen te bergen en de bruikbare dingen op te slaan in ondergrondse loodsen die in de Grote Vitoria woestijn staan.

Opening Nieuwe Vestiging

Aangezien wij ons momenteel niet kunnen focussen op de GBC© VC en de GBC© HV een hele hoge winst maakt hebben wij een nieuw park gekocht in de Kongobekken. Hier was eerder een fokterrein van Grizzly Beren. De oud-eigenaar was namelijk een handelaar is Berenbont! Om de dieren die het hier nog hebben overleefd een mooie oude dag te gunnen hebben wij het park en de grond eromheen opgekocht en zijn we begonnen met de bouw van een zoo op dit prachtige stuk grond!
In het verslag zullen deze keer geen foto's van de Grizzly Beren te zien zijn aangezien ze er nog zo slecht uit zien.

Verslag Directeur Alex

Heey! Vandaag ben ik naar Kongo gevlogen om naar de nieuwe zoo te kijken. Mij werdt afgeraden om naar de Grizzly Beren te gaan omdat ze er vreselijk uitzagen dus heb ik dat ook niet gedaan. Toen ik het park binnenkwam leek het alsof ik zo het regenwoud instapte.
Afbeelding
Allereerst ben ik naar de ReuzenPanda's gegaan. Ik zelf vond het Pad enorm mooi aangelegd, want zeg nou zelf dit is toch het gevoel dat je de dieren in het wild ziet!?!?!(ik ben toch niet té ego heah :P )
Afbeelding
En dat de Panda's zich er goed thuis voelen is wel te zien! Ze begonnen zelfs rare dingen te doen ( ik hoop van blijdschap :P )
Afbeelding
Ook werdt er hevig geschranst! De 10 Reuzenpanda's hebben namelijk in 1 week tijd voor € 12,467.-- aan bamboe opgegeten!
Afbeelding
Daarna ben ik verder gelopen naar de Javaanse Neushoorns. Deze dieren waren nog druk bezig met hun verblijf te verkennen. Over deze foto heb ik dan ook een uur gedaan! Ze wilden maar niet stil zitten!
Afbeelding
Toen ben ik over de brug naar de Kleine Panda's gelopen,
Ook hier werdt heftig van het eten genoten!
Afbeelding
En tja wat doe je na het eten? Juist slapen!
Afbeelding
Bij de Dwergnijlpaarden werdt hevig gezwommen! Toen 1 uit het water kwam om te drinken ben ik over het hek gestapt en heb haar snel op de foto gezet.
Afbeelding
Door zo'n dag in de Zoo had ik honger gekregen en ben ik naar 1 van de pleintjes gegaan, ook hier werdt de Entree er niet slechter op! Sterker nog ik liep door een haag van bomen!
Afbeelding
Ook het pleintje zelf is goed verzorgd! Er staan allerlei kraampjes midden in de wildernis en als je goed luistert hoor je de vogeltjes(twiet-tweit).
Vooral bij deze prachtige zonsondergang is het prachtig in het Regenwoud...
Afbeelding
De prijsvraag!
En tja dan zit het er al weer op voor deze keer! Maar natuurlijk niet zonder de Plattegrond.
Afbeelding

Geboortje kaartje

Eindelijk is het zover! Er is een Dwergnijlpaard hoog Zwanger! We hopen volgende week foto's van het jong te laten zien.

Mededelingen

- Deze keer geen prijsvraag aangezien er ook al heb je een kaartje niet geland kan worden in Kongo. Vanaf morgen staakt het personeel daar namelijk.
- De afleveringen van de GBC© Vestiging Canberra worden vervolgd op Zaterdag 2 September
- Geef je op voor de ZT.NL Afterparty in Dierenpark Emmen! De GBC© Zal ook vertegenwoordigd zijn!

Dit was het weer... Tot de Volgende keer!!!
Alex1210

Berichtdoor Ruben » 08 jul 2006, 17:19

Leuke update! Ik zie dat je weer symetrische hebt gewerkt. (Ja, dat woord vergeet ik nooit meer).
Zeta-Designs!
It's the M - a - d - o - n - n - a!
Ruben
Designer

Berichtdoor Zoofreak Stefan » 11 jul 2006, 11:09

alex1210 schreef:"...(ik ben toch niet té ego heah :P )..."

Ego? Nee joh, hoe kom je derbij? Dat ego? Haha, grapjas. Ik ken ergere :).

Even over de update; het ziet er prachtig uit! Alleen dat pad bij de reuzenpanda's he.. Is dat niet wat aan de kleine kant? Dat bankje lijkt me ook behoorlijk in de weg te staan ;). En die plant? Wat doet die daar nou midden op de weg? Beter je onkruid wieden, Alex :)! Maarja, die dingen moet jij weten hè.. Nogmaals, het ziet er echt leuk uit! Ook lekker veel groen gebruikt :). Ga zo door, jong'n! :P
Ooit al eens een familietripje willen maken? Kom dan nu naar Ghana Family Park! ©

" Yay, Fobian ist back! :D :D :D " ©
Zoofreak Stefan
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alex1210 » 11 jul 2006, 11:23

Onkruid weiden? Hoe kom je er bij! Nee dat plantje is voor de sier :roll: en dat pad hoort bij het Thema. Je staat in de wilde natuur. In de echte Jungle heb je ook smalle paadjes ;) . En tja ik denk laat ik ut us op de Stefan manier doen met al dat groen. Nu nog iets meer variatie in de paden en ik kan zo een 2e jij worden :P
Alex1210

Berichtdoor Alex1210 » 13 jul 2006, 16:43

Gerenoek

Jaargang 1, Aflevering 15¾ Extra Uitgave

Afbeelding

Update Verschoven

De Update van Deze Zaterdag gaat naar Zaterdag de 29e van Juli. Aangezien we de Zomerstop ingaan. We willen daarom groots uitpakken en de Zoo afhebben. Ook hopen we hem dan Als Download op de Site te kunnen publiceren.

Echte Verhaal(selecteer om te lezen):
Uit angst dat ik per ongeluk een ZT2MM ding fotografeer(aangezien ik mag testen) En dan waarschijnlijk moet betalen aan M$ wil ik het risico niet nemen. De Gerenoek komt niet uit tot aan de Amerikaanse Release van ZT2MM Of op bericht van M$. Mochten de testers een demo krijgen die los staat van het echte spel zal de stop minder lang duren en gewoon op 2 September de Gerenoek weer Uitkomen. Anders gaat de gerenoek weer verder op 2 Oktober
Laatst bijgewerkt door Alex1210 op 22 jul 2006, 10:30, in totaal 2 keer bewerkt.
Alex1210

Berichtdoor Alex1210 » 04 nov 2006, 17:29

Gerenoek
Met Wiliam Walvishaai

Jaargang 1, Aflevering 11, November

Afbeelding

Deze Keer in de Gerenoek
- The Grizzly Bear Company© is Back!
- Speciale Verslaggever: William Walvishaai.
- Verhuisberichten
- Van Iets Naar Niets En Andersom
- Interview met… The Beluga Brothers!
- Hoe gaat het met… GBC© Vestiging Canberra?
- Wiliam Bezoekt: GBC© Aqua Park
- Ingezonden Brieven
- Mededelingen
- Prijsvraag
- Nawoord

The Grizzly Bear Company© Is Back!

Ja het is zo ver! De GBC© is terug! Na een lange afwezigheid zijn we terug en Beter dan ooit! Er zijn een hoop nieuwe zoos uit de grond gestampt de laatste tijd! We hebben een hoop nieuwe medewerkers, nieuwe uitwisselings projecten en… Shows!

Speciale Verslaggever: William Walvishaai

Vandaag, 4 November 2006, Verwelkomen we officieel onze nieuwe speciale Verslaggever. Hij heet William Walvishaai, geboren te Atlantis, Diepzee. Op gegroeid in Aqua Marijn en momenteel werkzaam voor de GBC©. Hij zal vaak in de Gerenoek interviews plaatsen en andere leuke dingen!
Afbeelding

Verhuisberichten

Er zijn nogal wat dieren verhuist! Voornamelijk kleine diertjes.
12 Geelvintonijnen die als Levend voedsel moesten dienen zijn verhuisd naar de Dierentuin van Salzburg.
4 Zeeleeuwen zijn als gevolg van overbevolking geplaatst in Sea World Orlando.
3 Vrouwelijke Witte Dolfijnen mogen, met een lekkere Dolfijnen vent in het GBC© Marine Wild & Research Reservaat, een nieuw gezin gaan stichten.

Van Iets Naar Niets En Andersom

Deze Maand het verhaal van GBC© Aqua Park; Door William Walvishaai

Afbeelding
18-10 Ik kwam in een leeg verlaten park met een grote heuvel die eerder een vulkaan was geweest. Het leek erg op de plek waar mijn moeder me heen bracht toen zij aan het werk ging. Alleen dit was geen nagemaakt Rif, maar een echte! Een prachtig natuurrif had zich gevormd in de lege krater van een vulkaan!
Afbeelding
Ik heb een duikje genomen, tussen de Manta’s en de Zwartpuntrifhaaien, kwam direct op het idee om er een grote glazen wand te maken in de krater. Hierdoor konden mensen de prachtige dieren zien.
Afbeelding
Dan zou ik er een brug overheen maken zodat mensen de dieren ook nog van midden uit het water konden zien! Ook konden mensen dan overdekt de dieren bekijken!
Afbeelding
Nadat dit Rif gebouwd was Zijn er snel veel dieren gevolgd. Eerst de Witte Dolfijnen, daarna heb ik gevraagd of mijn Familie in het park mocht wonen, natuurlijk mocht dit en nou zijn er Walvishaaien van onderen en boven te zien!
Afbeelding
Hierna is de Geweldige Show met de Beluga Brothers gevolgd!
Afbeelding
Afbeelding
Daarna ben ik nog even in het BioCentre geweest.

Interview met… The Beluga Brothers!

Door William Walvishaai
Afbeelding
21-10 Vandaag ben ik even naar het bassin naast die van mij gegaan en heb naar de show van The Beluga Brothers gekeken.
Afbeelding
Een geweldige show maar nog niet zo heel druk helaas. Terwijl 1 van The Brothers Ziek in zijn eigen bassin drijft zijn de andere druk aan het oefenen van de show van vanmiddag.
Afbeelding
“ Het is jammer dat onze Broer ziek is, hij is het beste van de hele show!â€
Laatst bijgewerkt door Alex1210 op 04 nov 2006, 18:01, in totaal 5 keer bewerkt.
Alex1210

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen