De GBC© ~ Central Park Zoo ~ 3 Oktober

Post hier je screenshots & foto´s van het spel en je eigen zoo´s.

Berichtdoor Pinguinboy » 18 jul 2007, 12:14

whaauw!!! fantaschtiche update, mooi gedaan, ik vind die bar echt mooi :)
kom naar Novpin en red de pinguins in kaapstad!
Lees HIER mijn verhaal ''De Strijd om de walvissen'' en volg het avontuur tegen de Japanse walvisvaarders! :book:
Mickey Mouse wees me erop dat ik er minder van moest snoepen, terwijl Teigertje me er meer voerde, en Winnie de Pooh me probeerde over te halen om gewoon honing te gaan eten.
Pinguinboy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor dierenfreak » 18 jul 2007, 12:33

echt mooi die bar ook :) ID
en alle dieren zijn ook mooi
(op welke instellingen staat jouw ztc,2)
1 ruzie minder is een stap naar wereldvrede
dierenfreak
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor leeuwfan » 18 jul 2007, 16:04

welke bar als ik het vragen mag
Forza utreg
DiTo 4-ever utreg
Laatse groet aan nummer 4
The legend of utreg is JEAN-PAUL DE JONG
leeuwfan
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor ekim » 20 jul 2007, 10:44

Ik vind dit ook echt een leuke Z00, mooi opgebouwd en leuk dat je zoveel beplanting gebruikt ook naast je verblijven.
ekim
ZooTycoon.nl Lid

Extra Gerenoek

Berichtdoor Alex1210 » 29 jul 2007, 12:38

Extra Gerenoek
Met William Walvishaai

Afbeelding

Deze keer in de Gerenoek:
- Reacties op lezers brieven.
- Valse namaak in omloop.
- William Bezoekt: GBC© Savannah Park
- Prijsvraag
- Afsluiting

Reacties op lezers brieven.

Vraag:
Dierenfreak schreef:Echt mooi die bar ook.
En alle dieren zijn ook mooi.
(op welke instellingen staat jouw ZT2?)

Antwoord:
Beste Dierenfreak, ten eerste willen we jou, en alle anderen die geschreven hebben, heel erg bedanken aangezien we het enorm op prijs stellen dat de reacties hier worden gepost en niet via een andere manier komen(PB, MSN). Om even op jouw vraag terug te komen, de instellingen staan op z'n allerhoogst en dat zal waarschijnlijk ook zo blijven.

Valse namaak in omloop.

Er zijn steeds meer mensen die dingetjes van de GBC© halen, even voor de duidelijkheid, dat is niet de bedoeling! De GBC© doet erg z'n best om elke update met iets nieuws, verbluffends en spectaculairs te komen, als mensen deze ideeën gaan namaken en showen is de lol er voor de GBC© ook een beetje vanaf.

William Bezoekt: GBC© Savannah Park.

Afbeelding

Hey iedereen! Bedankt dat jullie de Gerenoek weer lezen! Allereerst wil ik zeggen dat ik erg geniet van jullie brieven en dat ik er graag meer zou ontvangen via dit topic! Vandaag neem ik jullie mee met een reisje naar Afrika waar het nieuwe park van de GBC© ligt, Savannah Park. Dit is een nog kleine dierentuin met een toch al reeds verbluffende collectie dieren.

Afbeelding
Na binnenkomst zie je aan je rechtervin ehm hand de MasaïGiraffes. Het is een mooi aangelegd verblijf met daarin 3 dames, een man en een jong. Tussen de bomen ligt een plekje verscholen waar je heerlijk kunt zitten kijken naar deze gracieuze dieren.

Afbeelding
Als je boven op de brug staat die langs het verblijf loopt kom je bijna oog in oog te staan met de Giraffes terwijl ze van hun korf met takken genieten. Hier is het heerlijk om even te staan aangezien je vanaf dit punt de hele zoo nog kan over zien.

Afbeelding
Afbeelding
Als we verder over de brug lopen komen we achter het Gestreepte Hyena verblijf langs. Je kunt de Hyena's zien door een glazen ruit zodat je precies kan zien wat ze doen, als je verder loopt kom je langs een aantal kraampjes en kun je even heerlijk zitten. Op dat punt is het verblijf ook een stuk verlaagd zodat de bezoekers veilig zijn achter een laag hekje en hyena's niet boven kunnen komen.

Afbeelding
Op het moment dat ik verder loop valt mijn oog op een heerlijk plekje tussen de bomen waar een bankje staat, vanaf dat bankje heb ik deze prachtige foto van het neushoorn verblijf gemaakt en heb ik even heerlijk uitgerust.

Afbeelding
Nadat ik mezelf uitgerust genoeg vond nadat de neushoorns alle 2 besloten een dutje binnen te doen ben ik verder gelopen naar de stokstaartjes, het zoo-bloed kruipt waar het niet gaan kan! Helaas is dit voor vandaag al het laatste verblijf maar dat doet er niet aan af, de bezoekers kunnen hier heel dicht bij de stokstaartjes komen aangezien het pad langs een laag muurtje loopt waarachter de stokstaartjes druk aan het werk zijn.

Afbeelding
Nadat de stokstaartjes besloten dat het tijd was hun hol binnen te gaan aangezien de schemer in viel ben ik het park uitgelopen maar natuurlijk niet zonder een plattegrond voor jullie mee te nemen! Op dat moment sluit de poort achter me en stap ik terug mijn auto in op weg naar het vliegveld.

Afbeelding
Na een tijdje op het vliegveld hebben staan wachtenkomt daar de privejet van de GBC aan, ik stap in en vraag of de piloot nog even om wil vliegen om over de zoo te gaan zodat ik nog een overzichtsfoto kan maken voor jullie.

Afbeelding
Foto EyZ topic
En na deze zonsondergang laat ik het prachtige Afrika weer achter me!

Prijsvraag
Welk dier is nooit te zien geweest in een GBC Zoo?

A. Kortflipper Griend
B. Otter
C. Aziatische Olifant
D. Grizzly Beer
E. Afrikaanse Olifant
F. Rothschild Giraffe.

Inzendingen worden enkel goedgekeurd na een zinvol bericht of via PB.

Afsluiting
Bedankt iedereen! Ik hoop dat iedereen die deze update gelezen heeft nu wel een bericht via dit topic achterlaat aangezien dat motiverender werkt om zoos te showen. Deze Gerenoek was niet geplanned en is dus gewoon een spontane update. Iedereen Bedankt!

Alex1210
Laatst bijgewerkt door Alex1210 op 29 jul 2007, 13:08, in totaal 1 keer bewerkt.
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

Berichtdoor Zoofreak Stefan » 29 jul 2007, 13:04

Oke, Ali, ik vind je update errug mooi :D Maar ook direct heel erg grappig xD Onbedoelde fouten, denk ik, maargoed :P

Als eerste vind ik het een heel erg origineel idee om de posts als 'brieven' te zien, en die weer te antwoorden in je updates.. Goodjob :D Het idee bij de giraffes, de takkenkorf zie je ook vaak in zoo's zelf.. En heb ík tenminste nog nooit in ZT2 gezien, dat idee dan.. Ook goodjob :D
Dan nu de.. Badjob :P .. Zou 't niet fijn zijn dat gasten over een recht pad lopen in plaats van een schots en scheef pad :P Hebben ze in Stadskanaal/Drouwenermond ook niet, dus isseh verbeteringspunt :D

Daarnaast zie ik wat prulletjes op de grond liggen, die eigenlijk naar beneden horen te rollen, maargoed :P Dat laat ik er even buiten, prullenbakken op goeie plaatsen; altijd handig :D

Nu even over de update zelf, ik vind 't zelf niet zo handig lezen, eerst de foto en dán de tekst pas.. Moet je natuurlijk zelf weten, maar dat is mijn mening..

Dan nu de grappige foutjes.. :P Als eerste..
Diertenfreak--> Dierenfreak
Chauffeur--> Piloot xD
En als je die laatste foto van de zonsondergang uit 't vliegtuig hebt gemaakt vliegt dat vliegtuig van jou wel heel erg laag :P xD

En als aller allerlaatste.. Als je een stem mag uitbrengen naar een zinloos bericht, dan krijg je denk ik heel veel stemmen.. Dusss..
Zinloos--> Zinvol :P xD

Voor de rest neem ik mijn denkbeeldige pet voor jou af, meneer Zijlstra :D Respect!

Keuze:
F ID
Ooit al eens een familietripje willen maken? Kom dan nu naar Ghana Family Park! ©

" Yay, Fobian ist back! :D :D :D " ©
Zoofreak Stefan
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Nickke » 29 jul 2007, 13:51

Zoofreak Stefan schreef:En als je die laatste foto van de zonsondergang uit 't vliegtuig hebt gemaakt vliegt dat vliegtuig van jou wel heel erg laag :P xD
Keuze:
F ID

bij die foto waar jij het over hebt staat vanondetr dit is mijn laatste blik aan de afrikaanse zonsondergang ofzoiets maarja...dus zijn vliegtuig vloog niet te laag ID I) :D
en ja trouwens kvind het een hele mooie originele zoo
Bruges till i die
My Avatar is made by Alex1210

Brugge is 3-2 gewonnen van sint-truiden!!!!
Nickke
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pukkie » 29 jul 2007, 14:52

Jemig Alex wat doe jij toch mooie zoos bouwen jongsk met die verhoogde paden bij die giraffes en ook oog voor zonsondergang en dat soort dingen Ik geniet hier volop
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Destinated_darwin » 29 jul 2007, 17:57

Mooie zoo. Je hebt ook voor dieren én bezoekers en beide komen er goed vanaf. De verblijven zijn niet supergroot ,maar ze zijn wel goed.
Verder is ook de thematisatie erg mooi gedaan en wordt er goed gebruikt gemaakt van verhoogd pad en van hoogteverschillen ,wat altijd een leuk effect geeft.
Alleen misschien iets meer plantjes in de verblijven van de hyena's en de neushoorns, of misschien is dat omdat ik altijd zelf heel veel plantjes gebruik.
In ieder geval ,mooie zoo , leuk gedaan.
Ga zo door.
Destinated_darwin
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Iben Van de Veire » 29 jul 2007, 18:22

Prachtig is het in een woord ! Volgens mij is het B
Iben Van de Veire
ZooTycoon.nl Lid

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen