De GBC© ~ Central Park Zoo ~ 3 Oktober

Post hier je screenshots & foto´s van het spel en je eigen zoo´s.

Berichtdoor Elenion » 30 jul 2007, 08:21

Zo Alex, Dat is weer wat anders dan die 'Sea Worlds' van jou :P Maar ik moet zeggen, hij is mooi :3. En dan bedoel ik ook echt mooi :3 :P Ik vindt de verblijven wel aan de kleine kant, maar tjah als je grote plannen hebt met zo'n zoo en je wilt veel dieren...dan moet je bij ZT2 nou eenmaal kleine verblijven maken, dus datsnap ik dan ook weer :D
Nou nog veel succes verder met deze euhm...Parel van GBC en Tot de volgende Update :P

Trouwens, het antwoord is denk ik A, de Kortflipper Griend...dat is trouwens een dier die ik weinig in de Zoo's zie hier.
Elenion
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Dashdevil » 06 aug 2007, 20:17

Mooie dierentuin alleen ik vind hem zelf een beetje aan de kleine kant.
Ik ben cool en Beautiful en ik heb dansgevoel en ik speel met gevoel in een Zoo!!!!!!!!!!!
Pokemon Diamond Friendcode:naam Daniel code:1289 5598 2123
Dat plaatje(dat is geen plaatje)dat is mijn mattie
Dashdevil
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor WhiteTiger » 14 aug 2007, 13:55

@Dashdevil: Hij is ook weer pas begonnen ermee, dus hij moet hem weer helemaal opbouwen, daarom is tie nu nog pas aan de kleine kant ;)
WhiteTiger
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor pony fan » 06 nov 2007, 15:27

how maak jij die parken zo mooi :shock: :shock:
menfreak van zt.nl
ik ben een jonge moch je je vergissen
<><><><><><><><><:>--
Pokemon Pony Zoo Tycoon 2 En Dino Fan!!!!
pony fan
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Little Panda » 14 nov 2007, 15:16

Alex, Alex, Alex, Alex.........

Je Park, tja wat zal ik er over zeggen, Ik vind het niet echt mooi, WAT ZEG IK NOU, Het is een fantastisch mooi park, het is echt ook een Orgineel idee om een Company te starten, en het Weekblad, Fantastisch gewoon, Je maakt prachtig gebruik van Bomen, planten, hekken, van alles gewoon, Je doet het echt fantastisch, als ik je een cijfer moest geven van 1-10, kies ik voor een 15, :D , ECHT FANTASTISCH GEWOON, Prachtige zoo's. Verblijf van de Lederschildpadden, :shock: PRACHTIG, Mooi Ruim, je doet het fantastisch(alweer),(zoals gewoonlijk), Ik wil niet slijmen, GA ZO DOOR, en ik schenk jou natuurlijk een donatie (ik heb nog een oud park staan op dit forum, ''Asian Wild Life Zoo'', ik schenk een donatie van 350,000,- euro, en nog een Cadeabon voor je zelf, te gebruiken in alle winkels, ter waarde van 150,- euro, Nog veel succes met je Park, ik zie er graag meer van. <) ID
Little Panda
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor horsesgrazy » 14 nov 2007, 16:26

Manege Vinkennest geeft jou een donatie van $ 500,000.XD
Manege Vinkennest ga ik nog showen.
horsesgrazy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alex1210 » 01 okt 2008, 14:32

Extra Gerenoek
Met William Walvishaai

Afbeelding

Goedenmiddag iedereen!! We gaan weer beginnen hoor! :D *
De GBC© is weer bezig met een nieuw park. Deze keer kregen we de eer om een nieuw dierenpark op te zetten in Central Park aangezien de Zoo die er op dit moment staat sterk verouderd is. Momenteel zijn we al lekker opweg met een sterrating van 3,5.

Binnenkort, dat wil zeggen als ik, William, mijn ticket New York binnen heb, dan gaan we weer beginnen met een nieuwe reeks Gerenoeks over.

GBC© Central Park Zoo

Om jullie alvast een beetje enthousiast te maken, de plattegrond:

Afbeelding

Tot binnenkort in The Grizzly Bear Company© Central Park Zoo

* = met dank aan Robbert voor het openen!
Laatst bijgewerkt door Alex1210 op 03 okt 2008, 19:57, in totaal 1 keer bewerkt.
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

Berichtdoor Elenion » 02 okt 2008, 14:15

Interessant! GBC© is weer beginnen :D Heel leuk.
Heel grappig ook dat je probeert iedereen nieuwschierig te maken door alleen z'n plattegrond. Alleen denk ik dat mensen daar niet op gaan reageren :P Dus plaats maar snel even Picca's :angel:

Maar mij heb je in iedergeval al nieuwschierig gemaakt ;)
Elenion
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Vincent-- » 02 okt 2008, 21:37

Hahahah Peter XD Nieuwsgierig is een groot woord idd, maar het klinkt wel leuk ja!! Ik wil ook graag meer foto's
Vincent--
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alex1210 » 03 okt 2008, 20:21

Gerenoek
Met William Walvishaai

Afbeelding

Hallo iedereen! Eindelijk zijn ze er dan, m'n tickets! Deze keer ga ik het echter anders aanpakken! Het park zal een verassing voor jullie zijn, waarbij ik bij elke update 2 verblijven zal bespreken! :D Vandaag beginnen we met de 2 eerst gebouwde verblijven, de Olifanten en het Moerasgebied!

Afbeelding

Afbeelding
We beginnen bij de entree! Een klassieke stenen entree van de Central Park Zoo. De Central Park Zoo was een oude, sterk verouderde zoo, en dus nodig toe aan vervanging. We hebben wel een aantal oude eiken laten staan(En dat waren er nogal wat!) en ook de ingang als nagedachtenis aan het oude park is gebleven.

Afbeelding
De Entree is nog een beetje kaal, dit wordt allemaal nog veranderd. Momenteel is het alleen mogelijk om rechtsom te gaan voor een route door het hele park.

Afbeelding
Direct naast de entree ligt het Olifantenperk, de kudde bestaat momenteel uit een prachtige kudde van 1 bul, 6 koeien en een kalf.

Afbeelding
Zoom van de bul.

Afbeelding
Ook aan Educatie is gedacht, hier bij de Olifanten staat een verzorger als aanspreekpunt voor een aantal vragen.

Afbeelding
Afbeelding
Als we door lopen komen we langs het speeltuintje en een pleintje voor de ouders.

Afbeelding
Dit pleintje ligt aan het tweede verblijf, namelijk het moeras verblijf, het is een vrij ruim verblijf met, net als de Olifanten trouwens, een ondergronds stallenblok.

Afbeelding
Doordat de stallen ondergronds liggen is er natuurlijk ruimte vrijgekomen voor andere leuke dingen, er is dan oook gekozen een grootscheeps plein op te zetten voorzien van verschillende soorten stands.

Afbeelding
Afbeelding
Overzichts fotootjes! =)

Afbeelding
En met deze laatste foto van deze schitterende oude vuurturen die behoort bij het nieuwe kustgebied sluiten we deze update af!

Nog een plattegrondje, ik heb de verblijven die nog niet alleen besproken zijn nog even blanco gelaten, dan is het een beetje een verassing voor jullie! :D
Afbeelding

Tot de volgende update! :)
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

Vorige

• Reklame Boodschappen