Zijn er hier nog meer race(game) -gekken?

Kletsen over alle niet-ZooTycoon spellen kan hier. Maakt niet uit welk spelsysteem.

Re: Zijn er hier nog meer race(game) -gekken?

Berichtdoor sennid » 15 nov 2010, 20:59

EDIT: Heb nu Gran turismo 5 :)

Snap er niet zo veel van maar dat moet nog komen. en over die auto's....sommige staan niet bij de dealer (bijv. Bugatti, redbull f1 prototype), misschien als ik een paar lvl's hoger ben :P

maar op sites staat dat het spel 6,4 GB nodig hebt maar dat is niet zo. het is namelijk 8 GB + een update vooraf. die update is voor als je online wilt spelen. het is ook aan te raden om eerst de update te downloaden en daarna het spel te installeren. anders werkt hij niet goed.

Ik zal even kort uitleggen wat er in het spel zit:

Track editor: naam zegt het al je kan een eigen (race)baan maken.
Dealer: hier kan je auto's kopen. elke auto heeft z'n lvl. je begint natuurlijk bij 0, maar hoe meer je racet hoe hoger je lvl, hoe meer auto's je kunt kopen.
Occasion's (gebruikte auto's): hier kan je auto's kopen waar al mee gereden is. dus als je je lievelingsauto wilt kopen dan moet je hier zoeken. ze zijn wel goedkoper, maar er kan wel iets met je auto aan de hand zijn, dus controleer dat even.
A-spec: dit is als je zelf wilt racen. maar je moet eerst een auto kopen als je wilt racen.
B-spec: hier kan je je coureur beter maken (je kan er eentje kiezen en die trainen). dit kan je beter doen als je meer auto's hebt. want hij kan soms de bocht erg ruim nemen in het begin :)
Tuningshop: hier kan je je auto tunen.
GT auto: hier kan je je auto checken op schade of als er iets met je motor is. je kan hier ook je auto een nieuw kleurtje geven en je body mooi maken.
Licenties: je moet eerst een auto kopen voordat je hier kunt trainen (maar je racet niet met je eigen auto :roll: ) je kunt hier in totaal 6 (nationale en internationale) licenties halen: A,B en C.

dit was het zo'n beetje er is nog veel meer maar anders word het een te lang verhaal :P

nog 1 ding, als je een lvl omhoog bent dan kan je een cadeau krijgen, het kan een auto zijn of een lakkleur of iets anders.

als er nog vragen zijn dan kan je het vragen ;)
Voer geen oorlog, voer de eendjes.
Mensen die geen vlieg kwaad doen zijn gewoon niet snel genoeg.
Als vegetariers zo van dieren houden, waarom eten ze dan al hun eten op?
Ik zeg altijd maar Zoo, want dat is korter dan dierentuin.
sennid
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Robbert » 27 nov 2010, 16:51

Ik heb hem ook, ik ben inmiddels ook met de carrière mode begonnen en dat schiet alweer lekker op na een middagje spelen. Ik ben begonnen met een afgetrapte Honda Civic van de tweedehands markt, en heb nu net een gloedje nieuwe Subaru Impreza aangeschafd (ging dat in het echt ook maar zo makkelijk en zo snel :lol: :P )
Net heb ik ook een race gedaan op de Top Gear Test Track (van het TV programma), met zo'n Volkswagen hippie busje van vroeger..... :mrgreen:

Overigens is mijn naam op het Playstation Netwerk: Impreza-GTT (zoals ik het hier schrijf). Misschien is het leuk om wat auto's uit te wisselen ofzo. I)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor maarten95 » 27 nov 2010, 20:49

Ik speel af en toe een racegame. Van heel realistische racegames hou ik niet, die vind ik te moeilijk. Bij mij is het dus vooral Need for Speed en Burnout (Burnout 3 uit 2004 blijft de leukste). Ik denk er aan Dirt 2 te kopen, ik vond die grote terreinwagens wel heel stoer 8) Ik heb ook even GRID geprobeerd, maar behalve het crashen ging dat mij niet zo goed af! :P
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor sennid » 28 nov 2010, 10:44

Ik ben 3x overnieuw gegaan :P

ben nu lvl 8 ofzo, het hoogste was lvl 10 :P met internationale B-licentie.
Met die topgear test track met dat busje, daar erger ik me zo kapot aan. de eerste keer lukte me het. maar nu lukt het niet meer. omdat ze bij de 1 na laatste bocht gaan ze remmen en ik rem daar nooit. dus dan knal je er tegen aan. en een paar dingen lukken me ook niet, dus ben ik voor een stuurtje aan het zoeken :)

heb nu een paar auto's.
een Mitsubishi Lancer Evolution VI GSR '99 denk ik,
een kart,
een Citroën 2CV Type A '54
een yaris (geen idee welk merk :P)
en nog wat andere maar weet niet meer welke.

er missen nog een heleboel auto's in GT5. had ergens gelezen dat ze als DLC komen. weet niet of je er voor moet betalen, ik hoop van niet.
(DLC=Downloadable content)

BTW, gran turismo heeft last van trage servers :| het is alleen voor online maar je hebt er ook last van in singeplayer, omdat de laadtijden langer duren.

EDIT: Robbert heb jij wel een Bugatti in de dealer staan? ik heb die niet en ik mis wel meer auto's die er niet in staan.
sennid
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Robbert » 28 nov 2010, 15:16

Nee, van Bugatti's heb ik eigenlijk nog weinig gezien in het spel. Ik zag wel een race waar de Veyron toegestaan was, maargoed dan moet je die wel een hebben inderdaad.
Overigens had ik de collectors edition gehaald in de winkel, dus kon ik 5 extra auto's downloaden. Daar zitten ook wel een paar heel dikke wagens bij waar ik al veel aan heb gehad. Sommige races zijn dan wel heel makkelijk. Ik had een Europese race waar alle deelnemers in standaard Peugeotjes, Volkswagens, en Fordjes reden, en ik zat daar ver voor in een Lamborginhi Murielago 8)

Maar dit is weer een heel mooi deel hoor, ook al moesten we er lang op wachten. :?
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Robbert
Site Admin

Berichtdoor sennid » 28 nov 2010, 22:23

dus dan moeten er een aantal merken nog komen dus dat word weer zoveel MB reseveren voor GT5 :P

overigens had ik gelezen als alle auto's er zijn en als de meeste mensen het willen dat er dan misschien motoren erin komen. jaja je leest het goed motoren, maar dat is waarschijnlijk een gerucht.

maar welk lvl ben je? ben nu bijna lvl 10 :)
sennid
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Robbert » 29 nov 2010, 22:58

Ik zag dat je me al toe had gevoegd.
Ik ben nu op level 13 op A-spec en 7 op B-spec. Ik heb al 3 licenties en heb het spel al voor +/- 30 % uitgespeeld als ik me niet vergis.
Dus het gaat al lekker, maar ik loop nu ook een beetje tegen problemen op. Ik heb namelijk twee erg snelle auto's met lekker veel PK's, maar er valt niet echt fatsoenlijk mee te rijden. Neem die Lamborghini. 883 PK is leuk, maar bij de bochten gaat hij meer rechtdoor dan iets anders. Ik ben nu dus met instellingen aan het prutsen maar dat werkt ook nog niet hoe ik het wil.
En hetzelfde geldt voor het rallyrijden bij 'Special'. Dat gaat me ook niet naar mijn zin. Misschien moet ik het boekje er ook maar eens bij pakken. I)
Robbert
Site Admin

Berichtdoor sennid » 30 nov 2010, 17:10

boekje helpt niet denk ik.

rally lukt bij mij ook niet. heb speciaal daarvoor een auto met 4wiel-aandrijving. zit ik nog 3 seconden achter de 1ste :S

ben nu lvl 11 bij A-spec en 0,5 bij B-spec ;)

en ik ben erachter gekomen dat sommige auto's die niet bij de dealer staan wel bij used cars staan. kwam toevallig een nissan skyline tegen met sirenes :P en een heleboel andere autootjes.

ik ken dat probleem met je lambo :P heb namelijk een mitsubishi waar ik z'n snelheid omhoog heb gebracht (van 280 naar 400). misschien moet je wat PK's weglaten bij je lambo dan gaat hij niet zo snel ;)

maar nog 1 ding als je een race hebt uitgespeeld of een kampioenschap (clubman), als je die opnieuw rijd krijg je dan nog geld? dat moet haast wel.
sennid
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Robbert » 02 dec 2010, 19:27

Raad eens wat ik nu in de garage heb staan bij GT5?
Een Bugatti Veyron 16.4! Eerlijk gewonnen door in de professionele reeks de Gran Turismo World Championship te winnen. 8)

Die Skyline met sirenes (safetycar) heb ik ook al 2 te koop zien staan. In Gran Turismo 4 had ik er zelf een.
En het boekje pakken hielp bij mij wel een beetje. Ik had er namelijk een dik boekje bij zitten met wat tips voor instellingen.
Robbert
Site Admin

Berichtdoor sennid » 03 dec 2010, 12:09

omdat je de wat duurdere versie hebt.

maar ik denk dat ze gran turismo 4 gewoon hebben gebruikt en nieuwe auto's erin hebben gezet en grafisch verbeterd. want je komt heel veel auto's tegen van GT4 of niet?

en even over die Veyron....heb je de snelheid al opgevoerd tot 500 :P of niet? of kan je de Veyron niet tunen?
sennid
Nieuw op ZooTycoon.nl

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen