Nintendo 3DS

Kletsen over alle niet-ZooTycoon spellen kan hier. Maakt niet uit welk spelsysteem.

Nintendo 3DS

Berichtdoor Robbert » 06 maart 2011, 00:18

Eind deze maand ligt ie hier in de winkels: De Nintendo 3DS. Een handheld waarmee je in 3D zou kunnen gamen en die -als ik vele previews mag geloven- revolutionair zal zijn op het (draagbare) game gebied. Dus Nintendo zou het hem weer kunnen gaan flikken: vernieuwend uit de hoek komen.
Ik ben nu dan ook flink aan het twijfelen om het ding aan te schaffen. Ik heb nog een prima DS Lite liggen maar die 3DS klinkt (op de prijs na dan, ben en blijf een Nederlander ;)) toch wel verleidelijk. En zeker in combinatie met Mariokart 3D die aangekondigd is.

Wat doen jullie? Staat er al een vergemest spaarvarken klaar om kapotgeslagen te worden, of laat je de 3DS mooi voor wat ie is?
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Re: Nintendo 3DS

Berichtdoor maarten95 » 06 maart 2011, 08:08

Van mij mogen ze eerst de grote consoles als de xbox360 en PS3 in 3D uitgeven. Ik haat handhelds, kleine schermpjes, (vaak) lelijke graphics etc.
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor rik209 » 06 maart 2011, 14:13

Ik ga hem misschien wel kopen, maar pas als er wat leukere spellen voor uit zijn, zoals the legend of zelda ocarina of time 3d en kid icarus uprising, en als ik hem dan heb waarschijnlijk ook een of meer van de aangekondigde mario spellen en misschien final fantasy.

De graphics vind wel goed vergeleken met de oude ds
http://www.youtube.com/watch?v=Yuv8ktbtmZk
rik209
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor gvds » 06 maart 2011, 16:56

waarschijnlijk wel kopen over een paar jaar als er misschien een versie van kingdomhearts er voor komt
gvds
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor joshua zt2 » 07 maart 2011, 19:05

Ik zelf vind dat jullie moeten wachten. Kijk eens naar de Baksteen DS daarna kwam Ds en ga zo maar door, je ziet dat in hele korte tijd de Ds word verbeterd nu door een 3D versie er van uit te geven maar ik durf bijna te wedden ( 84,50 euro ) dat binnekort er een Ds 3D XL in de winkel ligt.

Dus ik zou zeggen wacht nog even 1 omdat er mischien een Ds 3D XL uitkomt en 2 omdat er dan wat van de prijs afgaat.

Suc6 met jullie aankopen.
10 jaar zt.nl!
joshua zt2
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor rik209 » 08 maart 2011, 14:16

maarten, dat duurt waarschijnlijk nog wel even omdat je tv er dan ook op aangepast moet worden.
en joshua, ik hoef geen XL, want dan is hij lastiger mee te nemen, en ik heb gehoord sat er een winkel is waar je veel korting kan krijgen als je een oude ds inruilt
rik209
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Raymondhoek » 08 maart 2011, 17:14

Bij gamemania is er inderdaad momenteel een inruilactie aanwezig...

Raymond ;)
Maak ook allemaal een account op het ZTSF
Klik HIER voor mijn ZT2 creatie's (Momenteel "Broken Fences Hack)
Klik HIER voor mijn ZT2 Show zoo (momenteel "Dierenhoek, Up1")
Klik HIER voor mijn Blijdorp foto's
Raymondhoek
Forum Moderator

Berichtdoor Robbert » 08 maart 2011, 21:45

En toch zit ik nog steeds enorm te twijfelen. Maarja, daar heb ik nog minstens 17 dagen voor want dan komt hij pas uit. Op een XL-versie wacht ik ook sowieso niet. Mijn broertje heeft zo'n DSi XL, maar dat ding past niet echt normaal in je broekzak terwijl ik mijn DS Lite overal mee naartoe neem als ik wil.
Wat dat betreft kan ik misschien ook maar beter wachten met de 3DS tot ik weet hoe klein/groot die gaat worden. En dan heb je inderdaad nog de spellen die er nog verwacht worden.
En toch vind ik de specs en het 3D-idee zó gaaf dat ik me nu nog echt moet inhouden om er een te bestellen. Eigenlijk precies waar de reclames voor bedoeld zijn. ;)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor TigerKeeper » 09 maart 2011, 14:10

Ik zie dat jullie Jshua niet helemaal begrijpen.

Joshua bedoelt, zodra er de XL versie van de 3DS uitkomt, de orginele 3DS in waarde daalt.
Dus worden ze goedkoper verkocht.
En probeerd hij ook te zeggen dat hetzelfde met de DSi en zijn XL versie is gebeurd.
Dus stel als je de 3DS goedkoper wil, moet je wachten tot de 3DS XL.
Want dan wordt de orginele 3DS goedkoper verkocht in de gamestore.

Frank ;)
TigerKeeper
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor joshua zt2 » 13 maart 2011, 18:40

Dankje Frank, jij snapt hem wel.

Nouja ik hoop dat iedereen veel plezier van de 3ds heeft.
10 jaar zt.nl!
joshua zt2
ZooTycoon.nl Lid

Volgende

• Reklame Boodschappen