Beste/slechtste game(serie) ooit gemaakt

Kletsen over alle niet-ZooTycoon spellen kan hier. Maakt niet uit welk spelsysteem.

Re: Beste/slechtste game(serie) ooit gemaakt

Berichtdoor maarten95 » 06 aug 2011, 17:11

Joppie777 schreef:
Gea schreef:Ook erg goed: Elder Scrolls IV: Oblivion

Elder Scrolls vergat ik ook nog in mijn lijstje :P Kijk al uit als in November het 5e deel uitkomt.

Ik aanbid jullie allebei. Oblivion is zonder twijfel één van de beste games ooit. Skyrim wordt zonder twijfel nog beter.
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Gea » 06 aug 2011, 18:19

Aanbidden lijkt me een beetje overdreven ;) maar Oblivion is zeker een mooi spel! Ik heb het grotendeels uitgespeeld, maar je kan altijd nog meer doen, nog meer burchten, nog meer grotten, nog meer ... onderzoeken. Ik vind de vrijheid in het spel erg fijn, je kan alles in je eigen tempo en op je eigen manier doen.
Ik kijk ook erg uit naar Skyrim! Die wil ik zeker hebben.
In Christ alone my hope is found
He is my light, my strength, my song (In Christ Alone)
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor maarten95 » 06 aug 2011, 19:21

Gea schreef:Aanbidden lijkt me een beetje overdreven ;) maar Oblivion is zeker een mooi spel! Ik heb het grotendeels uitgespeeld, maar je kan altijd nog meer doen, nog meer burchten, nog meer grotten, nog meer ... onderzoeken. Ik vind de vrijheid in het spel erg fijn, je kan alles in je eigen tempo en op je eigen manier doen.
Ik kijk ook erg uit naar Skyrim! Die wil ik zeker hebben.

Ik ken bijna niemand die ook Oblivion speelt, terwijl het zo'n goed spel is. Ik heb het verhaal en (bijna) alle quests ook al uitgespeeld. Ik heb ook de uitbreiding Shivering Isles (die is ook wel leuk, maar niet zo leuk als het originele spel), die heb ik ook uitgespeeld. Ik speel als een Argonian, zo'n hagedis. Ik heb trouwens ook Morrowind, maar die is niet zo leuk.
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Gea » 06 aug 2011, 20:16

Aangezien dit topic niet over Oblivion gaat, heb ik een nieuw topic aangemaakt: klik hier. Kunnen we daar verder praten, voor alle geïnteresseerden! Ik ben het spel fanatiek aan het spelen op 't moment, dus lijkt me leuk om met anderen erover te praten!
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor Stefano » 06 aug 2011, 21:12

Gea, mensen dood schieten is fout, maar mensen dood slaan, of met spreuken doden is geen probleem xD achja verder ben ik fan van Total War games, en Supreme Commander
''Online and Kicking Ass in Outer Space'' since 1 DEC 2003
Ondanks wat de statistieken je laten denken, ben ik de originele nr. 1 spammer(lees poster) van de niet crew leden xD
Stefano
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Gea » 06 aug 2011, 21:50

Stefano schreef:Gea, mensen dood schieten is fout, maar mensen dood slaan, of met spreuken doden is geen probleem xD achja verder ben ik fan van Total War games, en Supreme Commander

Daar zit geen verschil in hoor. Ik speel dan ook eigenlijk altijd een goed character in Oblivion, eentje die dus niet voor de lol mensen doodt/berooft/kwaad aandoet. Ik vind ook vooral het verhaal en de quests leuk, niet zozeer het doden van monsters of mensen ;)
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor maarten95 » 27 feb 2012, 13:01

Ik zal even wat stof van dit topic af vegen :P Mijn favoriete games zijn een beetje veranderd vergelijken met de vorige. Het laatste deel vaan Ace Combat was namelijk voor alle fans een enorme terleurstelling, dus ik denk dat ik die er maar uit knikker. Oblivion is van zijn eerste plaats afgestoten door z'n nog betere opvolger. Dus mijn lijstje is nu:

- The Elder Scrolls V: Skyrim
- The Elder Scrolls IV: Oblivion
- Assassin's Creed II, Brotherhood en Revelations (Deel 1 heb ik nooit uitgespeeld, die vond ik slecht)
- Dirt 2 en 3
- Just Cause 2
- Flight Simulator X
En hoewel ik ze niet veel meer speel hebben ZT1 en ZT2 nog steeds een plekje in m'n hart. :P
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Gea » 27 feb 2012, 13:25

Skyrim rules! Het is nóg beter dan Oblivion, ondanks de duizend bugs die er nog in zitten. Ik speel ook nog zelden ZT(1 of 2), maar ze zullen altijd in mijn lijstje van leukste spellen staan I)
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor Stefano » 27 feb 2012, 14:47

Beste serie vind ik nog steeds de Halo serie, dat kan veranderen als ze Halo 4 verkloten dat eind dit jaar uit komt, daarna vind ik de Total War serie über vet en Assassins Creed (JA ik vond 1 wel leuk, toen moest je nog wat doen om je doelwit te kunnen vermoorden nu is het hier is je target kill hem...) en The Elder Scrolls serie en Fallout 3 en New Vegas
''Online and Kicking Ass in Outer Space'' since 1 DEC 2003
Ondanks wat de statistieken je laten denken, ben ik de originele nr. 1 spammer(lees poster) van de niet crew leden xD
Stefano
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Exharius » 28 feb 2012, 11:35

Mijn favoriete games:
- Pokemon serie
- Mario serie
- Zoo tycoon (natuurlijk)
- Spore

Heb nie egt games die ik niet leuk vind
I love zoo tycoon 2!!!!!!

eindelijk 50 posts!!