Grand theft Auto V

Kletsen over alle niet-ZooTycoon spellen kan hier. Maakt niet uit welk spelsysteem.

Loop jij warm voor de nieuwe GTA?

Ik ben altijd te porren voor een of meerdere uurtjes GTA, welk deel dan ook, en GTA V zie ik ook wel zitten!
5
45%
Nu ik de trailer heb gezien ben ik wel nieuwsgieriger geworden ja.
1
9%
De trailer doet me niets, en ik denk dat het spel me ook niets lijkt.
2
18%
GTA staat voor mij voor Ga Toch-betere Antwoorden-verzinnen-man-!
2
18%
Als er een CDtje van het spel over is, wil ik hem wel voor onder de kortste poot van mijn wiebelende bureau.
1
9%

Totaal aantal stemmen : 11

Grand theft Auto V

Berichtdoor Robbert » 02 nov 2011, 21:53

Er is weer een officiele trailer van de mannen van Rockstar Games, we komen steeds dichter bij een nieuw deel van een van de populairste games ooit; Grand Theft Auto: Five.

Hoewel ik deel 4 eerlijk gezegd nog niet erg veel heb gespeeld, word ik toch weer lekker nieuwsgierig naar deel 5. De trailer doet dus goed zijn werk. :P
Missies zijn nooit echt mijn ding geweest, maar de enorme vrijheid in het spel juist wel. Je kunt namelijk bijna alles doen en laten wat in het echte leven gewoon niet kan/mag, en dat is vaak heerlijk om je even lekker af te reageren. Bovendien vond ik het in eerdere delen altijd leuk om de garageboxen van je hui(s)/(zen) helemaal vol te krijgen met exclusievere auto's.
Wat betreft die vrijheid was San Andreas voor mij het hoogtepunt in de reeks, met meerdere steden en platteland. Helaas zat die redelijk vol met fouten en bugs. Maar de trailer van GTA:Five doet me wel denken aan San Andreas, met een soort Vice City -sausje erover.

Heerlijk, ik heb eigenlijk best zin om lekker GTA te gaan zitten doen, en jullie? :mrgreen:
Laatst bijgewerkt door Robbert op 02 nov 2011, 21:59, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Ik hou van Polls ;)
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Re: Grand theft Auto V

Berichtdoor africanfreak » 02 nov 2011, 22:03

zie mijn stem: verzin betere antwoorden xD
heb GTA wel eens gespeeld, oudere versie.
wel grappig, maar niet dat ik denk van ''oh leuk'' :) maar ik heb geen CD nodig onder m'n tafelpoot, helaas :P
Leef je leven zolang het nog kan =)
africanfreak
Member van het jaargetij

Berichtdoor Astrid » 02 nov 2011, 23:14

Ooeee! Wist nog niet dat deze eraan zit te komen, maar ziet er goed uit! Deze ga ik zeker kopen! Zodra ik een nieuwe pc heb die 't wel aan zal kunnen, als er dan niet al een nieuwer, beter deel is.. :P
Astrid
Fotowedstrijdmanager

Berichtdoor maarten95 » 03 nov 2011, 16:39

GTA doet me niks. En die trailer is wel erg saai. Ik speel Just Cause 2, een actiespel met een knipoog naar GTA. Een erg leuk alternatief en je krijgt er nooit genoeg van. Ik kijk meer uit naar The Elder Scrolls V: Skyrim en de nieuwe Assassin's Creed.
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Gea » 04 nov 2011, 00:49

Jaaa, Skyrim! Nog maar een weekje!
Wat GTA betreft, nee, dat is echt niet mijn ding. Maar ik ben ook niet zo'n auto-fan. ;)
In Christ alone my hope is found
He is my light, my strength, my song (In Christ Alone)
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor Ruud » 05 nov 2011, 11:00

Ik ben er wel schieuwnierig naar. Eens kijken wat ze nu weer allemaal in petto hebben.
Mocht het uitkomen zou ik er wel over nadenken om hem te kopen.

De trailer ziet er wel vet uit. 8)
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Astrid » 06 nov 2011, 23:32

Vandaag Just Cause 2 uitgeprobeerd nav 't bericht van Maarten. 't Heeft idd best wel wat weg van GTA, maar man, wat een grote wereld! Deze 2 games gaan echter wel een hele andere kant op, JC2 gaf me 't gevoel dat alles mogelijk is qua gekke voertuigen, wapens, etc, terwijl GTA (3/4+) juist steeds meer een realistische wereld probeert neer te zetten. Wat mij betreft zijn ze beide de moeite waard, tis maar net waar je meer zin in hebt qua realisme.
Ook nog red dead redemption (van de makers van GTA) gespeeld en al heeft die geniale graphics en een prachtige wereld, de gameplay valt daar dan weer wel tegen. De ene keer dat ik een slechterik neerknalde kreeg ik een vooruitgang in 't goed-zijn, de andere keer kreeg ik 't complete politiekorps achter me aan (terwijl ik dacht dat je in 't wilden westen per stadje één sheriff en evt een hulpsheriff had?). Maar wel leuk om even te paard door die wereld te crossen, zoals ik in GTA graag met een auto door de wereld heen tuf als ik geen zin in geschiet heb. :lol:
Astrid
Fotowedstrijdmanager

• Reklame Boodschappen