RuneScape

Kletsen over alle niet-ZooTycoon spellen kan hier. Maakt niet uit welk spelsysteem.

RuneScape

Berichtdoor Tim » 17 aug 2004, 20:17

Wie van jullie spelen het online RPG-spel RuneScape? Het spel is gebaseerd op de middeleeuwen te Europa en hebben vele quests waar onder de beruchte Dragon Slayer (kei simpel), of wat simpele quests zoals de The Vampire Slayer *gaap* en de The Demon Slayer *valt in slaap* waar ik héél gemakkelijk m’n beloning heb gekregen.

Dat is natuurlijk niet alles, want als je 5 dollar (4,60 euro per maand) betaald krijg je toegang tot de volledige wereld en kan je tot 2 maal zo veel quests spelen, wordt je bankaccount 4 maal groter en je friendslist ook! Ook jouw omgeving wordt met 2/3 groter. In de memberwereld is het pas echt vechten om leven en dood en tussen rijk zijn en arm. Ik zelf zie niet graag Lumbrigde, maar als ik er dan toch kom na m’n dood, ben ik vooral heel dure speelgoedjes verloren zoals een Adamant Full Helm (t) die 35K waard was, wat dus in de memberswereld een prikje is. Momenteel ben ik de gelukkige bezitter van een volledige Runite harnas met een Runite Kite en Runite Scimitar en véél later zal ik als ik level 60 Attack (nog 4 héél lange levels te gaan) heb een fiere bezitter zijn van een Dragon Longsword (members only); het beste zwaard in RuneScape dat je voor 100K kan kopen na de Lost City Quest (members only).

Ik ben ridder/tovenaar/pijl en boogschutter Tim8607, een level 68 ridder die in de memberwereld niet erg véél geld heeft (zo'n 200 - 250K) omdat je als member gemakkelijk 1 miljoen gp kan verdienen.

Als er non-members onder jullie in de RuneScape-wereld pijlen nodig hebben, zal ik ze voor jou gratis fletchen. Het enige wat je moet doen is 1 bronze/iron/steel bar, 15 feathers en een log aan mij traden als je 15 van dat type pijlen wilt. Dus per 1 bar, 15 feathers en één normal log maak ik 15 pijlen voor je. Natuurlijk aanvaard ik grote bestellingen zoals een flinke 1500 pijlen en méér, maar u moet dan de benodigheden zelf gaan halen. Voor wat, hoort wat.

Ook maak ik voor 10 gp een Normal Shortbow, Normal Longbow, Oak Shortbow en een Oak Longbow. Ook voor dit moet u het hout aan me geven, zodat ik deze snij in jou keuze. U betaalt alleen voor de boogstring, die ik dus uit de memberswereld moet gaan maken/halen, wat mij dus eerst een flinke lange wandling zal kosten. Zeg nu zelf, als non-member moet je bijna niets betalen om aan je pijl-en-booggerief te komen.

Méér info? Ga naar RuneScape.com en m'n favoriete fan-website Rune HeadQuarders.com en misschien treffen wij elkaar aan in server 2 (members) of in server 13 (free-play)!

Getekend,

The young brave knigth Tim8607, follower of the RuneScape-god Saradomin...
Een perfecte mix tussen sarcasme, cynisme, een groot bereik aan humor, grof, droog, intelligentie, ... maar hoe dan ook als je echt moeite doet toch wel een trouw hart. Of niet soms?

Roei roei roei de boot.
Tim
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor Jasper » 18 aug 2004, 07:06

Ik ken het spel en het is best leuk, alleen speel ik het de laatste tijd bijna nooit meer. Ik ken het gratis gedeelte van buiten en ik heb geen zin om te gaan betalen om toegang te krijgen tot het member gedeelte. Mij kun je er af en toe op de gebruikersnaam Hobbit1908 vinden maar ik ben daar zeker niet al te vaak.
Binnekort de totaal vernieuwde dierendatabase van Planet of Animals.
De huidige database is nog hier te bereiken.
Jasper
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor bart dejong » 18 aug 2004, 09:48

ik heb het ook wel eens gespeeld maar ik vind het veel te sloom en de graphics (zeker van de monsters) heel slecht, ik speel liever Tibia, is ongeveer hetzelfde maar dan veel groter en mooier.
www.ztmania.tk mijn site!
ik zoek mensen voor ztmania, stuur een mailtje naar bart@ztmania.tk
bart dejong
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Tim » 18 aug 2004, 20:26

bart dejong";p="12784 schreef:ik heb het ook wel eens gespeeld maar ik vind het veel te sloom en de graphics (zeker van de monsters) heel slecht, ik speel liever Tibia, is ongeveer hetzelfde maar dan veel groter en mooier.

Hmmm, dan heb je blijkbaar RuneScape Classic gespeelt. Die trekt inderdaad op niets vergeleken met de huide RuneScape. Maar de huidige RuneScape blijf stukken beter dan de RuneScape Classic.

De RuneScape 2 is qua animaties een mooie 2D/3D wereld, vergelijken met RuneScape Classic maar een 1D wereldje is...

Probeer het maar... :)
Een perfecte mix tussen sarcasme, cynisme, een groot bereik aan humor, grof, droog, intelligentie, ... maar hoe dan ook als je echt moeite doet toch wel een trouw hart. Of niet soms?

Roei roei roei de boot.
Tim
Voormalig zt.nl crewlid

Re: RuneScape

Berichtdoor zookeeper nick » 22 aug 2004, 21:07

inderdaad,runescape is zeer leuk,classic is zeer oudinderdaad.(leuk,inderdaad in begin van zin en einde :D )
projecten:
markhorstandbeeld(98%)
Highland standbeeld(0%)
zookeeper nick
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor bart dejong » 23 aug 2004, 08:16

de runescape die ik heb gespeeld was in 3D maar de monstertjes waar je tegen moest vechten waren 2D
www.ztmania.tk mijn site!
ik zoek mensen voor ztmania, stuur een mailtje naar bart@ztmania.tk
bart dejong
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Tim » 23 aug 2004, 15:49

Ow, daar heb je helaas wel gelijk mee, maar speelde je met High Detail of Low Detail? Want dat kan wel een verschil geven, vind ik.

Ach, ik moet niet klagen als een level 69 ridder, doden doe ik ze toch... :lol:

Roei roei roei de boot.
Tim
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor Jasper » 23 aug 2004, 20:31

High en Low detail maakt voor de graphics niet uit. Je hebt bij high detail alleen geluid erbij :P Verder geen verschil ;)
Binnekort de totaal vernieuwde dierendatabase van Planet of Animals.
De huidige database is nog hier te bereiken.
Jasper
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor Tim » 24 aug 2004, 00:08

Niet waar, ik krijg de volgende dingen als ik in High Detail speel:

- Geluid en muziek
- Gras
- Zicht van van beneden van de grond als je vlakbij een muur staat.
...

Ik weet het wel wat ik allemaal zie in RuneScape. ik speel het elke dag, lol... :P

Dus een level 70 Runite ridder weet het wel in plaats van zo'n amateurtje van level 45 in full Adamant dat een hele tijd heeft geleefd met een Adamant Skirt, lol.

Bovendien wordt dit spel bijna elke dag verbeterd...

Roei roei roei de boot.
Tim
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor Arthur » 24 aug 2004, 08:38

Helaas heb ik het spel nog nooit gespeeld. Het lijklt me wel spannend. Ik zal wel eens kijken binnenkort als ik wat meer tijd heb.
Het enige wat draadloos nog niet echt wil lukken is, bungeejumpen
Citaat van een wereldberoemde Tycoon : 'Ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootje baden is al genoeg..'
Als je een mooie zoo/download hebt gemaakt stuur hem dan ook eens in naar de site. Jij zorgt voor chaos bij de zookassa's, wij voor dranghekken...
Arthur
Site Admin

Volgende

• Reklame Boodschappen