Dierenpark Puyenbroeck

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

Berichtdoor Pukkie » 08 jul 2006, 22:10

:shock: oooohh SUPER!!!! Dit heb ik nog nooit gezien en zijn al je dieren ook gelukkig? De hokken zijn echt prachtig en ben dan ook benieuwd naar hoe je de aankleding van het groene stuk in de linkerhoek gaat verzorgen :!:
WolffantJj schreef:Ik krijg me zwarte panters en me bergleeuwen nooit gelukkig. Hoes kan dat :?: Ik doe alles wat die goed vinden en daarna als ik klaar ben met hun verblijf zijn ze unhappy.
hoe kan dat :?: :?: :?:
deze vraag kun je beter hier stellen
Zoo Tycoon
Alles over het eerste deel van Zoo Tycoon. Misschien vind je daar ook het antwoord :idea:
Laatst bijgewerkt door Pukkie op 08 jul 2006, 22:15, in totaal 1 keer bewerkt.
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Stefano » 09 jul 2006, 11:30

Mooie Update :D, vooral de woestijn, niet dat dat echt boeiend is maar het ziet er wel mooi uit :P
''Online and Kicking Ass in Outer Space'' since 1 DEC 2003
Ondanks wat de statistieken je laten denken, ben ik de originele nr. 1 spammer(lees poster) van de niet crew leden xD
Stefano
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ruud » 11 jul 2006, 17:51

Dit hebben jullie aan mij te danken dat er een mooie en ruim verblijf voor de savanne dieren is. Ook zeer mooi om te zien is dat je een verblijf in de savanne hebt gemaakt. Wat ik alleen nog steeds jammer vind is dat je de pad steeds tegen de muur hebt aangelegd. Nu kijken de bezoekers nog steeds tegen een een houten schutting aan. Op de plaatsen waar geen ramen zitten.
Wat ik ook jammer vind is dat je met het savanne verblijf geen hoogte verschillen hebt. Je loopt er alleen maar langs. Maar ja dat is aan jou met het bouwen.
Zo te zien aan de prijzen doe je het heel erg goed.
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Levy » 11 jul 2006, 18:21

Ruud schreef:Wat ik alleen nog steeds jammer vind is dat je de pad steeds tegen de muur hebt aangelegd. Nu kijken de bezoekers nog steeds tegen een een houten schutting aan. Op de plaatsen waar geen ramen zitten.
Zo te zien aan de prijzen doe je het heel erg goed.

Ik zal er aan denken in het vervolg.
Ruud schreef:Wat ik ook jammer vind is dat je met het savanne verblijf geen hoogte verschillen hebt. Je loopt er alleen maar langs. Maar ja dat is aan jou met het bouwen.

Bedoel je zoals bij het woestijnverblijf of heuvels in het verblijf zelf. Als je het laatset bedoelt. Dat is er maar het valt niet zo op.
Laatst bijgewerkt door Levy op 24 jul 2006, 16:53, in totaal 1 keer bewerkt.
Met dank aan Alex voor het maken van deze avatar.
Levy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ruud » 11 jul 2006, 18:28

Ik bedoel eigenlijk bijde ja. Nu ik nog eens goed bekijk zie ik lichte heuveltjes aan de achterkant het valt inderdaad bijna niet op.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Pukkie » 11 jul 2006, 20:05

als je ze veel groter zou maken zouden veel van die dieren het verblijf ook te steil vinden denk ik en dan gaat hun happinessrating naar beneden
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Levy » 24 jul 2006, 15:58

Hier ben ik weer met een update uit dierenpark puyenbroeck.

Ook hier is er een hittegolf. Waardoor de bouw van de verblijven wat vertraagd werden. Maar ik ben toch trots dat ze met deze hitte dit allemaal hebben kunnen bouwen in 2 weken tijd. Nu zijn jullie vast benieuwd wat ze allemaal in die 2 weken tijd hebben gedaan.

Het eerste waar ze aan begonnen waren was de waterval!!! Dit mocht wel met deze hitte. De bezoekers vinden het een echte topper. Hopelijk jullie ook.

Afbeelding

Maar mensen komen naar een dierenpark om dieren te zien. Dus na enige tijd onder de waterval gelegen hebben, Om wat af te koelen natuurlijk. Zijn ze aan de slag gegaan voor het verblijf van de laaglandgorilla. En wie zou ik zijn als ik hier geen foto van zou tonen.

Afbeelding

Maar de laaglandgorilla's waren niet de enige dieren die hun intrek zouden nemen in dierenpark puyenbroeck, er waren ook nog de bongo's en de leeuwen!!

Het verblijf voor de bongo's was al gereed. Krijg ik plotseling een telefoontje om te zeggen dat de leeuwen wat vroeger gingen komen dan verwacht. Dus zijn werklieden snel aan de slag gegaan met het verblijf, om het nog voor de komst van de leeuwen af te hebben. Dit is na veel zweten en zwoegen toch nog gelukt. Waardoor de leeuwen niets van dit euvel gemerkt hebben.

Afbeelding

And last but not least, de bongo's.

Deze bongo's komen van een andere dierentuin. Niet omdat de dieren verwaarloosd werden, maar wel omdat de desbetreffende zoo financiële schulden had. En hierdoor zijn dieren moest verkopen. Ik heb daar 4 bongo's gekocht.
Maar de bongo's zijn alleen wat boos door opgesloten te zitten in die kooien, maar hoe zou je zelf zijn. En nu ze in hun nieuwe verblijf zitten zal dat wel overgaan.

Afbeelding

Dit was alles voor vandaag, rest me alleen nog een overzichtshot.
Hier zonder bomen.
Afbeelding
En hier met de bomen.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Levy op 24 jul 2006, 16:08, in totaal 1 keer bewerkt.
Met dank aan Alex voor het maken van deze avatar.
Levy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alpharaptor1995 » 24 jul 2006, 16:01

mooie zoo :D dat jij bongo's blij kan houden :shock:
Music died, hiphop killed it.
Alpharaptor1995
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ruud » 24 jul 2006, 17:44

Wat weer een schitterende update heb je weer gemaakt. Vooral het gedeelte bij de laaglandgorilla's en de bongo's heb je goed gebruik gemaakt van hoogte verschillen en zelfs hoge hekken. Super om te zien.
Dit keer nog niets om aan te merken alleen dat het erg druk is op het pleintje bij het centrum. Idee om nog een klein pleintje te maken?
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Zuid-Chinese tijger » 25 jul 2006, 07:49

Mooie zoo! ik weet niet of ik zelf zo,n mooie zoo kan maken. Ik vind het ook mooi dat je aan de ene kant een hok in kan kijken (als je een bezoeker was) en aan de andere kant niet.
Zoo tycoon Extint heft hopelijk een leuke tint!

Mensen spelen zootycoon.
Dieren doen zootycoon.
Zuid-Chinese tijger
ZooTycoon.nl Lid

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen