wonder waterland fun

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

wonder waterland fun

Berichtdoor Pukkie » 06 jan 2007, 23:14

Okay lieve zoosmullers helaas is de for all my friends zoo nog een maandje of 2 dicht maar ik ben bezig met een marine zoo Let op hij is nog in aanbouw en kan dus wat kaal overkomen.
Afbeelding
Hier zitten de bowhead whales in Het gebouw aan de voorkant is en een restaurant maar ook een gelegenheid voor gasten echt een kijkje in het verblijf te hebben Het verkoopt zeevruchten coctails en diverse visgerechten
Afbeelding
Zoals je ziet roggen Ook hier een annex waar mensen in het veblijf kunnen kijken en tevens souvenirshop die schilderijen van koraalriffen, dolfijnenknuffels, vuurtoren peper en zoutstelletjes, miniatuur jachtzeilschepen en picknickmanden in schatkistvorm verkoopt
Afbeelding
Hier orca's later nog een showtank bij aan te bouwen maar ze moeten eerst vertrouwd raken met de omgeving de vele gasten hun verzorger en hun trainer.
Ik heb voor de gasten wat bankjes neergezet om uit te kunnen rusten en tegelijkertijd van de orca's in hun verblijf te genieten.
Afbeelding
Ook heb ik een mooie haaien tunnel geplaatst waar mensen omringd worden door haaien hier een overzichtsfoto
Afbeelding
En dit is het laatste gebouwd een gemengd baracuda(suitability 94)
en schildpad verblijf(suitability93 Ze zijn beide 100% gelukkig en gezond.
Afbeelding
Nou ik hoop dat jullie het leuk vinden want in dat geval bouw ik nog even lekker verder.
Laatst bijgewerkt door Pukkie op 11 jan 2007, 11:17, in totaal 1 keer bewerkt.
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Fobian » 06 jan 2007, 23:21

:O wow pukske! dat is OUTSTUNNING! Dar schildpadden verbijf! :O, en al dat groen, GEWELDIG! for shure the best ZT1 Zoo maker, thats what u are! :)

Berichtdoor WolffantJj » 06 jan 2007, 23:36

Fobian schreef::O wow pukske! dat is OUTSTUNNING! Dar schildpadden verbijf! :O, en al dat groen, GEWELDIG! for shure the best ZT1 Zoo maker, thats what u are! :)

Volledig mee eens! Dat Schildpaddenverblijf is fantastisch! Nou, kaal is het niet hoor Pukkie ;)
Je bent de beste ZT1 Zoo maker, zo mooi! Geen woorden meer voor :D
en om NIET te vergeten ik ben een MEISJE
Fernando Torres 'nd Robin van Persie! :'D
WolffantJj
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor lucky » 06 jan 2007, 23:38

prachtig :shock: mooi gedaan met al die bogen maken het echt nog prachtiger ;)
lucky
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor dierenvriend » 07 jan 2007, 08:48

Erg mooi gemaakt :)
Ik vind ook dat de orka's een super mooi verblijf hebben :D
...???... wat???
dierenvriend
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor plankje » 07 jan 2007, 09:03

mooi gemaakt voeral de beschuting.
en de schildpaden zijn ook heel mooi.
en het orka's verblijf is ook heelmooi
zootycoon 2!
gaa eens naar deze site : http://www.freewebs.com/zt2downloads
plankje
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Flip512 » 07 jan 2007, 09:14

Ik wist niet dat zt1 zo prachtig kon zijn. Echt super mooi!!!!!!!!! Ik ben het volledig eens met Fobian.
"There are five possible operations for an army. If you can fight, fight; if you cannot fight, defend; if you cannot defend, flee; if you cannot flee, surrender; if you cannot surrender, die. " ~Sima Yi
Flip512
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Zoofreak Stefan » 07 jan 2007, 12:20

Nou Puk.. Wat je al niet met velen downloads kan doen.. Prachtig Puk, prachtig! Enige bewoordingen wat ik er voor heb :D Maar één minpuntje is mij opgevallen.. Bij het Orca verblijf.. Dan zitten de mensen wel érg dicht op het verblijf.. Één verkeerd stapje en ze liggen in de Orca-tank.. Nou zou dit niet zo erg zijn als het schildpadden of iets anders waren.. Maar Orca's vind ik wel wat ver gaan :P Dus het lijkt me wel erg verstandig om daar een hekje tussen te zetten :D

Voor de rest krijg je enorm respect van me hoe jij dit allemaal voor elkaar toverd! Ik ben benieuwd hoe je de rest er te laten zien krijgt.. En ohja.. Die Animal Signs.. Leuke dingetjes, niet!? :P
Ooit al eens een familietripje willen maken? Kom dan nu naar Ghana Family Park! ©

" Yay, Fobian ist back! :D :D :D " ©
Zoofreak Stefan
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pukkie » 07 jan 2007, 16:52

Inderdaad Stefan je hebt gelijk Ik zal daar wat aan doen want niet iedereen houdt van een swim with the orca's. En ja die signs zijn het helemaal voor mij
Daar heb ik voor eeuwig plezier van Wat ben ik blij dat ik maanden alle forums ben afgegaan om daarover te zeuren en dat iemand dat ook is opgevallen...
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor iejoor » 08 jan 2007, 08:48

Jeetje Pukkie wat ziet ook deze zoo er weer geweldig uit.
Je maakt echt hele mooie verblijven en klled het erg leuk aan emt al die bloemenbogen enzo.

mag ik vragen wat die kleine bak met orca's is op de foto waar je grote orca verblijf opstaat?? Daar waar die rode en paarsige bloemetjes omheen staan?

Verder ga zo door, het word weer geweldig
Life is what happens to you while you're busy making other plans
iejoor
ZooTycoon.nl Lid

Volgende

• Reklame Boodschappen