wonder waterland fun

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

Berichtdoor Ruud » 06 apr 2007, 12:40

Ik kan er niets anders dan zeggen dat dit weer schitterend is gemaakt. Een staande ovatie krijg je hier vanuit mijn huiskamer. Klasse dat je weer een prachtige zoo hebt gemaakt en dat met vele en vele downloads. Super gewoon.
En even over de waterzuiveringpompen, deze kan je prima wegwerken door bomen er omheen te zetten of iets dergelijks.

Ik kijk er alweer uit naar de volgende zoo.
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Pukkie » 08 apr 2007, 11:24

Ik ben blij om dat te horen Ruud. Maar voor het zover is natuurlijk eerst de overzichtsfoto's van deze Marinezoo die erg leuk was om te maken. Geen commentaar van mij deze keer alleen 8 screens voor een totaal plaatje van mijn zoo.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Stefano » 08 apr 2007, 11:33

prachtig puk !! zeer mooi, kan niet wachten op het volgende project van je, hoelang ben je er nu eigenlijk mee bezig geweest ? en hoeveel Downloads heb je eigenlijk gebruikt :shock:
''Online and Kicking Ass in Outer Space'' since 1 DEC 2003
Ondanks wat de statistieken je laten denken, ben ik de originele nr. 1 spammer(lees poster) van de niet crew leden xD
Stefano
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pukkie » 08 apr 2007, 11:44

Mega veel het punt is dat dat haast een onmogelijke klus is om precies te weten alleen uit Genkicolls brick theme pack die heeft meer dan 200 items
waterfoliage 25 plantjes Sponge bob pack heeft veel dingen er in zitten.
In ieder geval heb ik in mijn dlupdatefolder voor deze zoo 152 ZTD bestanden zitten. Maar man wat krijg je dan leuke resultaten. Ik ben erg blij met hoe de zoo uiteindelijk is geworden.
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Levy » 08 apr 2007, 11:49

De zoo is zeer mooi geworden. Ook ik ben benieuwd naar het volgende project van je hand.
Met dank aan Alex voor het maken van deze avatar.
Levy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alex1210 » 08 apr 2007, 17:04

Hij is weer prachtig pukkie! As usual :) Jammer dat je moet stoppen, je hebt echt laten zien wat je kunt met een zoo met water en veel groen. Alleen 1 opmerking, Ik vind de "spongebob" Huisjes niet zo mooi staan, ik heb ze zelf ook gedownload en weet dat ze mee roteren maar goed.

Verder echt prachtig en ik hoop dat je binnenkort weer met een nieuw project vind, ook al weet ik dat dat toch wel gebeurt :)
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

Berichtdoor Bart de Jong » 08 apr 2007, 18:07

Het ziet er geweldig uit Pukkie! Jammer dat je ermee stopt, ik heb nog wel wat passende downloads in de maak ;).

Bart
með suð i eyrum við spilum endalaust
Sigur Rós

(with a buzz in our ears we play endlessly)
Bart de Jong
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor Pukkie » 08 apr 2007, 19:24

Oh Bart wat een aangename verassing maar eh Hij staat op de pc die zoo dus als die downloads er zijn ga ik gewoon opnieuw decoreren. En je weet maar nooit mijn eerst volgende project is een nieuwe zoo for all my friends dus werk lekker door zou ik zeggen Ik zou ze graag gebruiken.

Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Tiger_Lion » 04 mei 2007, 13:09

Waaw, prachtig, ik wist niet dat je zo iets moois kon maken! Ga zo door, ik geniet er écht van!!! :D

Maar wel jammer dat je niet verder gaat, want dat zei je toch :( ?! Vond het echt mooi... geef me eens wat tips, over hoe je je zoo zo mooi maakt ;)!

Edit bart: dubbelpost samengevoegd en overbodige smilies verwijderd
Tiger_Lion
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor pokemon freak » 19 jul 2007, 19:27

die is echt pervekt en goed omgegaan met het groen ja de meeste doen aleen dieren en wat pruletjes maar jij maakt er echt een kunstwerk van :D :D
-_-''
pokemon freak
Nieuw op ZooTycoon.nl

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen