animal world zt1

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

Berichtdoor Deepsea » 30 jan 2007, 17:51

eerste reactie alvast :) Heel mooi alweer! :) Je gebruikt veel bloemen. Vooral het Luipaardgekko-pleintje heeft een Mexicaans sfeertje ;) Mooi hoe je dat hebt gedaan met die brug :) Leukje show ;)
Proud Member Of the Official Assie club! ®
Huil met de wolven!!!
A Wolfe is a Wonder
~Duik met me mee, diep in de Diepzee~
Deepsea
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pukkie » 30 jan 2007, 23:00

Dat kan hoor Lucky zit er in die bak wel een luipaard gekko hoe ik ook kijk ik zie echt geen dier! Verder mijn complimenten met de vele bloemen Dat geeft je zoo een vrolijke blik! Over de screen met de draaimolen daar zie ik een aantal bogen staan, met daarachter 3 dezelfde standbeelden. Helaas is geen van de 3 op een voor gasten goed zichtbare plek gezet Ze staan daar wat verstopt. Dat plantje wat op het water drijft in je manatee tank kan ook gewoon op water geplaatst is misschien wel een idee voor het water rondom je restaurant wat ik trouwens een hele mooie screen vindt! Leuke screen ook van je show maar als je geen verlies wil draaien
dan zou ik toch de tribunes aan de lange zijde wegdoen want dat gaat je kosten En daarbij kun je met de ruimte die dan vrijkomt ook weer andere leuke dingen doen! Je doet het goed Lucky ben benieuwd hoe het verder gaat.
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor lucky » 31 jan 2007, 14:30

pukkie schreef:Dat kan hoor Lucky zit er in die bak wel een luipaard gekko hoe ik ook kijk ik zie echt geen dier! Verder mijn complimenten met de vele bloemen Dat geeft je zoo een vrolijke blik! Over de screen met de draaimolen daar zie ik een aantal bogen staan, met daarachter 3 dezelfde standbeelden. Helaas is geen van de 3 op een voor gasten goed zichtbare plek gezet Ze staan daar wat verstopt. Dat plantje wat op het water drijft in je manatee tank kan ook gewoon op water geplaatst is misschien wel een idee voor het water rondom je restaurant wat ik trouwens een hele mooie screen vindt! Leuke screen ook van je show maar als je geen verlies wil draaien
dan zou ik toch de tribunes aan de lange zijde wegdoen want dat gaat je kosten En daarbij kun je met de ruimte die dan vrijkomt ook weer andere leuke dingen doen! Je doet het goed Lucky ben benieuwd hoe het verder gaat.

dankje ;) maar hoebedoel je het plantje er in krijgen :?: (wat daar op drijft) en bij de standbeelden loopt een klein paadje langs ;)
lucky
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Jannick » 31 jan 2007, 17:51

Erg mooie zoo! Veel waterdieren zie ik ;) Ik ben onder de indruk!

P.S.:Waar op ZooTek Phoenix staan die Infoborden? Ik kan ze nergens vinden ;)
Doe me een lol en kijk af en toe eens in mijn designtopic!
P.S. Bovenstaande link is niet geschikt voor mensen die niet van roofvogels houden.
Sommige mensen beheersen de Nederlandse taal.
adnere mesne beheerse de nederlanse taal nie.
Jannick
Member van het jaargetij Designer

Berichtdoor Nike » 02 feb 2007, 09:03

pukkie schreef: zit er in die bak wel een luipaard gekko hoe ik ook kijk ik zie echt geen dier!

je ziet indaad geen gekko's, ze zitten verstopt onder de stenen. ;)
(ik ben wel bezig met de gekko's zichtbaar te maken :))

verder mooie zoo, leuk dat je de gekko's gebruikt hebt :D
De bomen buiten de verblijven, die zou ik niet zo in rijtjes plaatsen (het kan natuurlijk ook je smaak zijn ;)) ik vind dit nooit zo mooi.
Waar download je die brug? die zoek ik namelijk al heel erg lang.
verder heb ik nog 1 ding te zeggen:
Ga zo door! :D

Nike
Nike
Designer

Berichtdoor Pukkie » 02 feb 2007, 12:06

Die bruggen zijn te downloaden op ZooTek Phoenix aangezien ik al vele pms er over heb gehad voor alle ZTCC liefhebbers hier de link:
http://zootekphoenix.com/forums//index.php?act=idx
Let wel je moet je eerst registreren voordat je daar kunt downloaden! Maar het is de moeite waard!
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor lucky » 03 feb 2007, 11:02

Hier is de nieuwe update en een hele speciale ;) want de zoo bestaat 5 jaar :shock: dus met 3 nieuwe en bijzondere verblijven ;)

als eerste de amerikaanse bizons
Afbeelding

en de lemoen haaien(te downloaden ook op zootek pheonix ;) )
Afbeelding

en hety overzicht
Afbeelding

en de speciale reuzen panda
Afbeelding

en nog een overzich
Afbeelding

dat was hopenlijk hebben jullie genoten tips en reacties altijd welkom ;) en meschien binnekort een update maarja ik heb niet zoveel geld meer :(
lucky
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor lucky » 17 feb 2007, 18:54

Ik ben met donaties een nieuwe zoo begonnen bij Eindhoven :) met een geldbedrag rond de 5 mil. ;)

eerst het logo gemaakt door:Doggygirly
Afbeelding

Als eerse de ingang
Afbeelding

en de cili'se flamingo's zonder bomen ;) (voor de ingang gedaan)
Afbeelding

elanden
Afbeelding

en zonder bomen
Afbeelding

de olijven apen(als ik het goed heb)
Afbeelding

overzicht
Afbeelding

en iets nieuws ik probeer in delen te werken maar niet één voor één en nu ook een stembus dit wel via PB

het volgend dier in mijn zoo
aantal stemmen
1.zwarte beer 2
2.japanse gems 0
3.mexicaanse wolf 0
4.tomson gazalle 0
5.grevy zabra 0
6zwarte neushoorn 1

einde ;) hoop dat jullie tips en reacties hebben ;)
Laatst bijgewerkt door lucky op 27 feb 2007, 15:30, in totaal 3 keer bewerkt.
lucky
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pukkie » 17 feb 2007, 22:49

wat voor tips Het ziet er keurig uit Met de foliage gevarieerd en verspreid, die bloembakjes met het hek er om heen is ook grappig. Ik ben benieuwd naar hoe je hem verder opbouwt.

Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor lucky » 19 maart 2007, 22:30

De nieuwe update beginnen we met de beren :) maar eerst het logo :) (door :Doggygirly )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en dan een relax pleinje.waar mensen kunnen eten en kijken naar kano's
Afbeelding

een etenspleintje bij de savanne
Afbeelding

hier Knobbelzwijn
Afbeelding

het einde hopelijk hebben jullie genoten ;)
lucky
ZooTycoon.nl Lid

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen