Kevin's Zoo's

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

Berichtdoor Zebra_Aap » 09 maart 2007, 19:38

FANTASTISCH!!! IK hou van zo'n mooie verblijven, de biome/grond is zo mooi afgewisseld in een verblijf dus een beetje "vlekjes" als je begrijpt wat ik bedoel. Prachtig. ;)
Within Temptation rocks!!!
Zebra_Aap
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor lucky » 09 maart 2007, 20:04

erg mooi ;) je maakt mooie verblijven en die bunker is supper bedacht :D ;)
lucky
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pukkie » 09 maart 2007, 21:35

Kevin Dit is een hele goede dinozoo. De binnenkomst met standbeelden en dinoskeletten is erg leuk. Bloemetjes fonteintjes Het is er allemaal wat leuk is om te zien. Goed veel groen en leuk verspreid ook binnenin de verblijven. De vieuwing area bij de plesiosaurus is heel goed gedaan. En die mammoet fontein in het mammoet verblijf is een erg leuk idee en nog eens goed uitgevoerd ook doordat die verhoogd geplaatst is. Mijn complimenten voor je prima zoo.
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Qwikkie » 09 maart 2007, 21:42

Hele Mooie zoo. De verblijven en alles zijn heel mooi gemaakt alleen de beplanting in de verblijven vind ik niet zo mooi. Alles staat nammelijk op een hooekje, zoals de anatotitans, Spinosaurussen, Apatosaurussen en de Mamoet heeft niet eens bomen ;)
Qwikkie
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pukkie » 09 maart 2007, 21:46

Nou Qwikkie iemand die zulk een mooie zoo heeft heeft vast wel bomen bij die mammoets maar misschien had hij de zicht op bomen uitgeschakeld staan op het moment dat hij een screenshot nam. Maar zo kregen we wel een mooie kijk op de fontein.
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Kevin Jorritsma » 09 maart 2007, 22:34

Qwikkie schreef:alleen de beplanting in de verblijven vind ik niet zo mooi. Alles staat nammelijk op een hooekje, zoals de anatotitans, Spinosaurussen, Apatosaurussen en de Mamoet heeft niet eens bomen ;)

Dit heb ik gedaan omdat de dino's ze anders platstampen,als je er water omheen legt gebeurt dat niet. ;)

Bedankt voor de goeie reacties allemaal!! :D
Laatst bijgewerkt door Kevin Jorritsma op 10 maart 2007, 11:18, in totaal 1 keer bewerkt.
Kevin Jorritsma
ZooTycoon.nl Lid

Vorige

• Reklame Boodschappen