Gheghe "Ze Rivèr"

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

Gheghe "Ze Rivèr"

Berichtdoor Jurgen » 12 feb 2007, 20:17

Ja! Ja! Jaa! Je leest het goed: Een nieuwe zoo uit mijn handen!

Ik ben afgereisd naar de Amazone en heb een stukje land kunnen bemachtigen. Aldaar vond ik een gebied dat mijn stoutste dromen in vervulling deed gaan. Onmiddelijk heb ik mijn hemdsmouwen opgestroopt en ik ben eigenhandig aan de slag gegaan.

In de loop der jaren kreeg ik steeds meer helpende rode handen en nu is het klaar om aan het publiek te laten zien.
Verschillende thema's zullen de revue passeren, met om te beginnen het Regenwoud (hoe toepasselijk :P)

Afbeelding
De ingang al helemaal in stijl. De krokodillen liggen je al op te wachten tussen de brandende fakkels en oude ruïnes.

Ruïnes uit vervlogen tijden, verborgen in het woud en verlicht met fakkels om de oeroude geesten niet in het donker te zetten. ;)
Afbeelding

Maar ook de moeraspoelen ben ik niet vergeten :idea: , en mocht er toch iemand invallen; het kampvuur om je te drogen is ontstoken en knappert lekker :D mmmm
Afbeelding

Maar we vliegen snel verder voor ze met gifpijltjes op dit vliegende beest gaan schieten. Onder ons nu de andere diertjes. hmm te ver... Nouja we zien nu dus een mooi pleintje met een echte ouderwetse globe, om eens te kijken waar alle beestjes vandaan komen.
Ennn! Een Bistro aan het strand, geniet van je coktail bij het kampvuur aan het water.
Afbeelding

Maar we waren op zoek naar de beestjes. "Weet je wat ik zie als ik gedronken heb? Allemaal beestjes, zoveel beestjes, om me heen"
Afbeelding
Mandrillekes en Okapietjes. :D

Maar ook bedreigde dieren hebben een plekje; de Javaanse Neushoorns en de Orangoetans. Trots lopen ze door hun verblijf, springend van hot naar her. (nouja, de oetants hè ;))
Afbeelding

En natuurlijk ontbreken de goedmoedige lobbesen niet in dit Regenwoud. Deze Aziaten hebben het helemaal naar hun zin in de Amazone. Maar wat wil je met een privé-zwembad? ;)
Afbeelding[/img]
Maar ook de mooie informatieborden vallen lekker op, de gasten zijn laaiend enthousiast!!! :D

En nog een laatste blik op het strandje waar nu ook mooie beelden zijn verschenen! Echte windbeukers. :D En natuurlijk de miertjeslusters niet vergeten. :P
Afbeelding
En ook midden in het regenwoud zie je de vuren branden en vogeltjes zijn zelfs in de hokken gevlogen. Gehecht aan de neushoorns gaan ze niet meer weg :O
De bogen staan allemaal fier overeind en de stenen tijgers grommen. De regenwoud vlag, wappert als we er overheen scheren en ons weer naar het indianendorpje spoeden.

Jurgen
Laatst bijgewerkt door Jurgen op 01 apr 2007, 22:04, in totaal 3 keer bewerkt.
Un simple regard, en peu de temps, peut changer toute une vie
Jurgen
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor Pukkie » 12 feb 2007, 20:31

WOW Jurgen wat een spectaculaire mooie regenwoud zoo! Wat heerlijk groen om naar te kijken. Erg leuk zo met die diagonale hekken Dan krijgt zo'n verblijf ineens een heel minder vierkante aanblik van! De verblijven zijn ruim
de scenery is met het regenwoudvijver en de ruines goed verzorgd ik zie leuke kleine heuveltjes in de paden. En die animalsigns doen je zoo eer aan! Erg decoratief.Met een prachtig mooi pad trouwens Nog een tip voor bij de aziatische olifanten! die kunnen namelijk niet uit de tank komen dus het hek kun je daar weghalen want hij is al een beetje ver doorgeroest.
Je maintanance worker kan er niet bij vanwege de boom die ervoor ligt denk ik maar het hek is daar dus niet nodig. Jurgen je zoo is een ware tractatie!
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Giant River Otter » 12 feb 2007, 20:51

Net wat pukkie als zegt en ik vindt die fakkel en dat huisje bij dat water ook heel mooi staan en ook die poort als je binnenkomt is leuk en je ziet ook veel bomen/planten

GRO
Giant River Otter
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Stefano » 12 feb 2007, 21:05

Mooie Zoo Jurgy :shock:
vooral die diagonale hekken die je gebruik echt super :P, en die animal signs zien er echt top uit, hmm persoonlijk vind ik wel dat de olifanten een kleine tank hebben ;), maar dat zal wel aan mij liggen. en die hutjes zien echt zó leuk uit !!
''Online and Kicking Ass in Outer Space'' since 1 DEC 2003
Ondanks wat de statistieken je laten denken, ben ik de originele nr. 1 spammer(lees poster) van de niet crew leden xD
Stefano
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ruud » 12 feb 2007, 21:09

Wow, :shock: wat een terug komt. Jou zoo is om te genieten Jurgen. Dit is wat een zoo hoort te zijn. Alleen 1 minpuntje vind ik de zwembad voor de olifanten. Ik zie dat je de goed creatif bezig bent geweest met de schuine hekken en animal signs. TOP.
En vooral die verhogingen en verlagingen. Ik zie dat ik hiervan nog wat kan leren.
:P
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Astrid » 12 feb 2007, 22:14

In één woord: Prachtig!!! Het is duidelijk te zien dat je iemand met héél groene vingers voor je hebt werken (of heb je alles helemaal zelf geplant misschien?) en de decoraties maken de sfeer helemaal af! :D
Het zou misschien wel prettig zijn als je het hek bij de krokodillen laat repareren, ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als die loslopen! ;)
Astrid
Fotowedstrijdmanager

Berichtdoor Dylanus » 13 feb 2007, 10:14

zo'n mooie regenwoud zoo heb ik nog nooit gezien :shock:
'Ready for eternal war!' Quote van de Chaos Space Marines van Warhammer 40.000.
Dylanus
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Jurgen » 16 feb 2007, 22:17

En daar is ie weer!! De jaren verstreken en ik bedacht me dat ik eigenlijk eens uit moest breiden.. Dus ik ben met volle moed begonnen met een prachtige Marine deel.
Afbeelding

Maar dat ging niet echt lekker zoals jullie zien :D vandaar dat het weer platgegooid is en veranderd in een hooggebergte. Met als begin de Panda's en als eind de Zeeolifanten.
Spartelend in het water en rustend op de ijsschotsen vinden die laatsten alle verbouwingen prima. zolang hun eigen stekkie maar met rust gelaten wordt.
Afbeelding

Maar we vergeten onze kleine, grote akrobaten niet; de Grote Panda's. Ze hebben zelfs al een nakomeling voortgebracht! Net zo hard egwerkt als ik dus toen ik met het Aziatische Beren hok bezig was.
Afbeelding

Vanaf de andere kant heb je zicht op de omliggende natuur én de showcase van de Panda's
Én op de Aziatische Zwarte Beren; de vervangers van de Alpenhonden die zich niet thuis bleken te voelen en daarom geadopteerd zijn.
Afbeelding

En tot slot nog even uitkijken voor rondvliegend speeksel van onze spuwende vrienden; de Lama's :P
Afbeelding

Merk ook de op verschillende hoogtes geplaatste rustieke bankjes. Uitkijken over het hooggebergte was nog nooit zo makkelijk! ;)
Afbeelding

Oja, doordat de foto's zijn gemaakt voordat de Zeeolifanten toch gestoord werden is hierop nog niet te zien dat er hekken schuin zijn geplaatst, volgende keer als ik er ben zal ik deze zeker voor de lens nemen!
Maar eerst mijn eigen rustplekje bij de pijltjesschieters weer eens opzoeken. :)

Jurgen
Un simple regard, en peu de temps, peut changer toute une vie
Jurgen
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor lucky » 16 feb 2007, 22:20

erg mooie update met hele mooie hoogteverschillen ;)
lucky
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pandatje » 17 feb 2007, 12:03

Woow Jurgen! We hebben lange tijd niets van je gezien, maar deze dierentuin maakt dat weer helemaal goed. Ik vond je ZT2 dierentuinen al goed, maar deze in ZT1 is nóg beter! :D
Pandatje
Winnaar Poema Contest

Volgende

• Reklame Boodschappen