Gheghe "Ze Rivèr"

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

Berichtdoor Pukkie » 17 feb 2007, 22:54

Wat een inspirerende dierentuin ben je aan het maken Jurgen. In mijn zoos heb ik wel eens een gedeelte met bergdieren maar je loopt in een platte zoe en kijkt naar bergverblijven. In deze van jou lijkt het gewoon of je in het hooggebergte loopt en dan dieren tegenkomt.
Briljant!
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Jurgen » 03 maart 2007, 21:46

We benne d'r weer! De jaren hebben de zoo een natuurlijker aanblik gegeven. Het Oriental Lion standbeeld is verweerd en in de berg heeft zich een waterplasje gevormd. Dus voor we verdergaan nog even terug naar de bergen. :)
Afbeelding

Maar we gaan weer terug naar het regenwoud. We volgen de rivier die rustig voortkabbelt. Alhoewel, wij gaan stroomopwaarts, verder de zoo en het regenwoud in. Aan de rivieroever vinden we de Komodo Varanen. Ja, deze reptieletjes kunnen het goed vinden in het regenwoud. :D
Afbeelding

We trekken verder. Rugzakjes weer op de rug en marcheren. We trekken weer van de rivier weg, dus neem nog een lekkere teug fris Amazone water (nouja, de indiaantjes gebruiken het ook :P).
Hier gaan we even rondjes lopen. Dit is namelijk gebouwd rondom het hok van de Clouded Leopards. Die je dus in het midden ziet :P
Afbeelding
Verder zie je Tapirs, Chimpansee's, Bengaalse en Witte Bengaalse Tijgers.

Nou, even cirkelen dus. Van deze kant zie je ook de Jaguars. En natuurlijk weer overal de heerlijke kampvuren :D mmmm En zelfs een vaas langs het pad, iemand nog bloementjes geplukt?
Afbeelding
Zagen jullie ook het resataurant? Daar inviteer ik jullie na de wandeling op een heerlijk Regenwoud diner! (Wel juichen hè ;))

Hé! Nog een ruïne :shock: ze hebben hier nogal huisgehouwen die Spanjaarden..
Afbeelding

En nog even van deze kant. Dan zie je die heerlijk knapperende kampvuurtjes. En een goed zicht op de info van de Tijgertjes. En een stiekeme blik op de rest van het park. wà stao dèr nouw?
Afbeelding

En een laatste blik in de regen..hmhm..in het woud. Oja voor degenen die geen tijd hebben voor het diner kunnen in de regenwoudjunglegrillafhaalchineesannexfrietkotachtigiets een snelle hap halen :P

Afbeelding

Zo! En nu duiken we het restaurant in voordat alle plekjes bezet zijn. :)

Jurgen
Un simple regard, en peu de temps, peut changer toute une vie
Jurgen
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor lucky » 03 maart 2007, 21:54

pracht update van een pracht zoo :) je loopt door de natuur met mooie verblijven die supper aan de omgeving aansluitne gewoon prachtig ;) :D
lucky
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pukkie » 05 maart 2007, 12:18

*duikt restaurant in want heeft de longen uit het lijf gejuichd*
Prachtige update Jurgen Het ziet er zo natuurlijk uit en zo groen! Je weet hoe je de foliage heel mooi kan gebruiken. Deze screens hebben ook prachtige bogen die ik bij mijn weten nog niet gezien heb. Mag ik vragen waar die vandaan komen? 1 ding mis ik eigenlijk... Ik kan het over het hoofd zien maar ik zie nergens een jungle rock formation. en das best jammer want ook al willen je dieren geen rotsen al plaats je 10 van fie formations hun happiness gat omhoog! Ik zou je dan ook aanraden om ze er nog lekker bij te plaatsen, vooral in de exhibits die tegen die eindeloze witte zoomuur zijn gebouwd. Zet ze er lekker tegen aan en je bent 1 van die lelijke muur verlost 2 je zoo wordt nog groener en 3 je dieren worden zo mogelijk nog gelukkiger. ik wacht met zooloving verlangen op je volgende update.
Even op verzoek hier een voorbeeld van de jungle rock formation die ik bedoel Het is de ingame jungle rockformatie Andrea heeft al door hoe je een lelijk hek kan opsieren met deze prachtige formation en echt al plaats je er nog 10 je dieren vinden het geweldig! Afbeelding
En met deze Jurgen kun je dus ook die kale witte zoomuur wegwerken en die 3 winstpunten boeken die ik hierboven al noemde. ;)
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Ling » 05 maart 2007, 22:29

Wauw Jurgen, wat een prachtige zoo! Het ziet er heel natuurlijk uit met al die planten, en de verhogingen in het berggebied zien er ook goed uit. En de schuine hekken maken het nog mooier. Je commentaar is ook leuk trouwens ;) , echt grappig om te lezen.
Ik wacht met spanning op de volgende update :D
Ling
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pandatje » 06 maart 2007, 15:39

Super Jurgen! Je blijft me iedere keer weer verpletteren met je mooie update's! Je hebt een geweldig gevoel voor details en dat soort dingen. :)
Verder ben ik het helemaal met Pukkie eens, die witte wand staat echt lelijk tussen al dat groen.
Pandatje
Winnaar Poema Contest

Berichtdoor Ruud » 06 maart 2007, 17:26

Wat moet ik hier nog aan toevoegen Jurgen ? Nou bijna niets en ik geef Pukkie en Pandatje gelijk over de witte zoomuur. Als de zoomuur aan de goede kant is geplaatst kan je er misschien zelfs een andere hek er tegen aanzetten. Of een heg of iets anders. Maar die witte muur breekt wel in je zoo.
Verder ziet het er echt super mooi uit.
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Jurgen » 06 maart 2007, 19:31

Jullie hebben eigenlijk gelijk ja.. Het breekt het groen van de verblijven en de omgeving helemaal af. Dus ik heb het Vine Pack van Catfish van ZooTek gedownload.
Afbeelding
Ik vind namelijk wat Andrea gedaan heeft niet zo mooi :oops: ; allemaal rotsen naast elkaar (en nu moet ik echt even de spellingskontrole omzetten naar Nederlands of ik word gek :? ), heb er wel een paar gezet. Toc mistte er toen nog wat, en ik ging nog eens rondneuzen.
Hiermee heb ik ook wat muren bedekt en soms ook wat stukken hekwerk, om het één geheel te maken.

Trouwens, zoals jullie al kunnen zien op de screens had ik al wel de finktalters verborgen..de tankfilters dus. :)

Zal van de week wat screens posten van de iets meer verborgen muren, helemaal wegwerken wordt te druk ben ik bang maar ik zal er nog eens over peinzen.
In ieder geval bedankt voor de reakties en het aangeven van verbeterpunten, ik dacht dat ze nooit zouden komen ;).

Jurgen

P.S.
Enne Pukkie, je bent vergeten te zeggen dat er geen prullenbakken zijn :P Heb ze al geplaatst hoor :)
Un simple regard, en peu de temps, peut changer toute une vie
Jurgen
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor Pandatje » 07 maart 2007, 15:59

Ik heb even zitten speuren, maar ik kan toch niet helemaal jouw tankfilters vinden. Dus je hebt ze goed verstopt! ;) Maar waarmee?

Jouw oplossing voor de witte muur vind ik ook erg leuk. Misschien nog wel mooier dan die rotsten!
Pandatje
Winnaar Poema Contest

Berichtdoor africanfreak » 07 maart 2007, 16:21

ik zie hem dat is een gewone filter bij de olifanten in de struiken.
Leef je leven zolang het nog kan =)
africanfreak
Member van het jaargetij

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen