Gheghe "Ze Rivèr"

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

Berichtdoor Jurgen » 01 apr 2007, 15:29

Afbeelding

1 April :P
Un simple regard, en peu de temps, peut changer toute une vie
Jurgen
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor Siempje » 01 apr 2007, 15:44

haha :P Emoticons
erhm..?
Siempje
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor zoo nator11 » 01 apr 2007, 15:54

ik dacht al het is een goede grap :P
met je mishandelde dieren kan je bij mij terecht.

klik hier voor iets heel leuks.
zoo nator11
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pukkie » 01 apr 2007, 15:54

:shock: Mijn goeie genade Jurgen :shock: Wat had jij me daar te pakken zeg. Het duurde een poosje voor ik het door had want ik heb eerst een poosje onwezenlijk voor me uit zitten staren. Geschokt is een voorzichtige uitdrukking als je mijn gezicht had kunnen zien. Gelukkig zag ik het nog op tijd want anders had deze post er heel anders uitgezien :P
Het is dat ik die deegroller niet tussen de emoticons zie want je hebt er 1 nodig om mij zo te laten schrikken :!: Nu moet je het maar snel goed maken met een update ;) :D
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor horsesgrazy » 01 apr 2007, 15:59

hahaha grappig
horsesgrazy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Jurgen » 01 apr 2007, 21:24

Afbeelding

Hmhm. Ja, oké. Lang geleden dat ik zo gelachen heb. Maar ik moet het nu wel even goed maken met die lieve Pukkie. Dus vandaag een tweede post van mij in dit topik. :D

We zijn weer terug in de Amazone, de muggenspray is weer opgespoten en we vliegen er weer in!
Als we doorlopen bij het restaurant zien we het nieuwe gebied: we gaan de kou in, het noordelijk bos in.
Afbeelding

Houd de rozenpoort in het oog, zodat je weet waar we zijn als ik even verderop een foto maak.
Afbeelding

Tja, bomen, bomen en..bomen. Weinig dieren te zien, maar even geduld dan zullen ze zo uit hun schuilplaatsen komen.
Kijk! De eerste Siberische Tijger neemt de gok en duikt het ijskoude water in. (Nouja, hij nlijft er een eindje vanaf liggen huiveren :P)
Afbeelding

Maar niet voor lang. :)
Afbeelding

En ook de Zwarte Beren geven het op en komen kijken wie er nu weer aan de tralies staan te rammelen. :shock:
Afbeelding

En de Japanse Gemsbokken kunnen dan niet achterblijven, hè. De eerste dieren die we tegenkwamen, maar zowat de laatste die we zien. Maar ik ben er van overtuigd dat het het wachten waard was!
Afbeelding

Een voorzichtige blik op de lievelingsdieren van Pukkie. De Lama's..ehm.. Moose's!!
[img]http://i31.photobucket.com/albums/c369/jurgenzoo/The%20River/Zoo091.jpg\[/img]

En een goeie blik levert dit plaatje van de Elandenfamilie op:
Afbeelding

En voordat we ook dit gebied weer achter ons laten een blik op de overkant van de rivier waar we nog wat Regenwoud en het Bos zien. Prachtig, het is iedere keer weer een pracht om hier te zijn.. En telkens komen de tranen als ik het weer achter moet laten. Maar Tranen van Geluk, want ik weet dat ik terugkom!! :D
Afbeelding

Tot gauw?... :(
Jurgen
Un simple regard, en peu de temps, peut changer toute une vie
Jurgen
Voormalig zt.nl crewlid

Berichtdoor Pukkie » 01 apr 2007, 21:39

Nou Jurgen meer dan goedgemaakt hoor Je update is fantastisch! Je zoo is prachtig. Het ziet er uit als een natuurgebied waar je doorheen loopt zoveel groen! Ik has wel wat Llama's in de achtertuin willen hebben Ter observatie natuurlijk! Het pad staat prachtig tussen de verblijven. Er zijn wel weinig zitplekken en dat is niet zo leuk voor de oudere of juist de jongere gasten.
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Siempje » 02 apr 2007, 11:07

pukkie schreef:Nou Jurgen meer dan goedgemaakt hoor Je update is fantastisch! Je zoo is prachtig. Het ziet er uit als een natuurgebied waar je doorheen loopt zoveel groen! Ik has wel wat Llama's in de achtertuin willen hebben Ter observatie natuurlijk! Het pad staat prachtig tussen de verblijven. Er zijn wel weinig zitplekken en dat is niet zo leuk voor de oudere of juist de jongere gasten.
he-le-maal - gelijk! :D
erhm..?
Siempje
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor grijze wolf » 02 apr 2007, 11:39

Mooi park! vooral al dat groen enzo!
World of Warcraft :D
grijze wolf
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor domie1994 » 02 apr 2007, 15:21

ziet er goed uit,leuk met al dat groen ;)
domie1994
ZooTycoon.nl Lid

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen