Pirates of the Carribean Zoo

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

Pirates of the Carribean Zoo

Berichtdoor Meerkat Master » 05 apr 2007, 20:09

''Pirates of the Carribean''Zoo. de plaatjes zeggen het woord Afbeelding en het pinguing verblijf: Afbeelding Afbeelding VOLGENDE KEER : het drmedaris verblijf en de Piraten
Laatst bijgewerkt door Meerkat Master op 06 apr 2007, 06:40, in totaal 1 keer bewerkt.
Bird is the word
Meerkat Master
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Jurre Kuin » 07 apr 2007, 09:45

Sorry dat ik het zeg maar ik vind het niet zo mooi dat al die bomen op een rijtje staan
ga plz naar jurekuin2.hyves.nl en kijk daar ff en laat een berichtje achter
Jurre Kuin
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pukkie » 07 apr 2007, 10:06

Je verblijven zijn ruim. De beplanting zou ik wat meer door het hok berspreiden ook de rotsen hier en daar kan al een leuk effect geven.
Heb ook een vraagje over je pinguinverblijf. Waar zit de toegangspoort Ik heb het idee dat de zookeeper niet bij de pinguinuitwerpselen kan komen. Je zou dan even de toegangspoort moeten verplaatsen anders worden ze te ongelukkig. Ik weet niet of je ZTCC hebt maar als dat zo is vinde je pinguins een speeltje ook wel leuk en het geeft ook een speels effect in hun verblijf. Ook mis ik prullenbakken en zie dus het een en ander aan zwerfvuil. Ik zou dus zeggen maak wat aanpassingen in je zoo voordat je verder gaat. Ik ben benieuwd wat er dan uitkomt.
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor errie22 » 07 apr 2007, 14:59

Ik ben het met Pukkie en Jurre Kuin eens, probeer ook de grond wat meer te verdelen inplaats van één plak zand en één plak modder.

Je hoeft de rotsen en de shelters niet te verbergen, het maakt het verblijf juist 'af'.

Er hoeven ook niet zoveel drinkkraampjes of WC's naast elkaar te staan. 1 of 2 vlakbij elkaar is genoeg.

En wat heeft het eigenlijk met Pirates of the Carabean te maken. (Ik heb alleen 1 gezien, weet niet of er in deel 2 dromedarisen voorkomen :roll: )
errie22
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Meerkat Master » 07 apr 2007, 16:06

dit is why: arr het piratenschip van blackbeard :D Afbeelding de gevreesde anna`s revenge volgende keer: het caribisch gebied
Bird is the word
Meerkat Master
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pukkie » 11 apr 2007, 10:31

Hele leuke screen Meerkat Master Maar check even de standjes in de buurt van je restaurant. Het kan namelijk zijn dat omdat deze er zo dichtbij staan ze verlies draaien en dat kost je zoo geld! Als ze nu inderdaad verlies draaien kun je ze verkopen. En je geld uitgeven aan fonteinen en/of bloembakjes. Dat komt je guesthappiness ten goede.
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor pingufreak » 01 jun 2007, 16:19

mooi! allen die eilanden bij de pinguins kan de zookeeper niet op.
en het pinguinverblijf ligt vol stront
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
©
ik hou van pinguins
pingufreak
ZooTycoon.nl Lid

• Reklame Boodschappen