Florida Sea Parc

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

Florida Sea Parc

Berichtdoor Gerbanno » 09 feb 2008, 12:58

Hallo iedereen, Na ongeveer een jaar, komt nu eindelijk de eerste update. Deze update die ik hier ga showen zal geen officiele update worden. Alleen een screen van de ingang, de officiele update zal later dit weekend plaatsvinden. Ik heb in deze zoo de map-editor gebruikt, en er zullen ook andere downloads bij zitten. Naja, genoeg gekletst. Hier is de eerste en enige foto van deze update, de ingang:

Afbeelding

De ingang van het park, enkele geparkeerde auto's en 2 die aan komen rijden. Er zijn ook al wat meer delen van het park te zien, maar die krijg je te zien in de officiele update, die waarschijnlijk morgen, of heel misschien vandaag plaatsvind ;)

P.s. Zal een van de moderators de berichten hierboven willen verweideren?
Laatst bijgewerkt door Gerbanno op 28 maart 2009, 14:30, in totaal 12 keer bewerkt.
Bezochte parken in 2012: Dierenpark Emmen (2)
Totaal aantal bezoeken 2012: 2
To do 2012: Dierenpark Emmen, Artis, Safaripark Beekse Bergen, Aqua Zoo Leeuwarden, San Diego Zoo, Sea World San Diego, Los Angeles Zoo.
Totaal aantal bezoeken 2011: 19
Gerbanno
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Gerbanno » 17 feb 2008, 08:11

Jaa, eindelijk dan toch de eerste update van Orlando Zoo! Ga even lekker zitten, en geniet!

De ingang was al aan de orde gekomen in de vorige update, dus begin ik dit keer met de dieren

Afbeelding
Als eerste de zwarte beren. Dit diersoort verblijft bijna als langste in Orlando Zoo.Ze voelen zich er blijkbaar goed, want ze wisten al 2 keer achter elkaar jongen te krijgen. Intussen zijn er al 9 beren.

Afbeelding

Ook de siberische tijgers kunnen het goed vinden in Orlando Zoo. Deze dieren zijn er nog geen maand, maar voelen zich goed op hun gemak.Ook onze Tijgers hebben als jongen gekregen, een tweeling. De groep bevat nu 5 tijgers. Ook het pleintje valt op deze foto te zien.

Afbeelding
We komen aan bij de diersoort die als eerste in het park was: de bizons, en niets zeggen maar ook onze bizons hebben al 2 jongen. Op het moment zijn er nu 7 Bizons in Orlando Zoo.

Afbeelding
En als laatste diersoort, de elanden. Deze dieren zijn over gekomen uit een failiette dierentuin in Noord-Amerika. We hopen deze dieren er hier nu een goed thuis te doen. Bij de 3 Elanden zijn nog geen jongen, maar er wordt wel 1 verwacht.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van de update :)

Als de foto's niet scherp zijn, klik er dan even op voor beter beeld ;)
To do 2012: Dierenpark Emmen, Artis, Safaripark Beekse Bergen, Aqua Zoo Leeuwarden, San Diego Zoo, Sea World San Diego, Los Angeles Zoo.
Gerbanno
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor africanfreak » 17 feb 2008, 08:56

wow gerben, wel lekker veel kleintjes he :)
mooie zoo, maar....
bij je bizons staan bomen uit het regen woud, ik vind dat niet zo mooi.
of je hele park moet een beetje regenwoud achtig zijn...

en je hebt nog lege gras velden(tussen elanden en tijgers, en tijgers beren..)
misschien wet mooier maken met boompjes, een leuk vijvertje?
Leef je leven zolang het nog kan =)
africanfreak
Member van het jaargetij

Berichtdoor Pukkie » 17 feb 2008, 10:46

Die lege grasvelden kan ie nog wel willen gebruiken voor andere exhibits of voor gebouwen Je kunt zien dat de dierentuin nog in opbouw is Ik vind die bomen bij de bisons juist wel heel mooi eigenlijk Zo zie je maar weer dat wat mooi is met persoonlijke smaak te meken heeft Maar African Freak heeft wel een punt een vijvertje zou leuk zijn maar ook iets simpels als wat lampen BV aan de achter kant van die bankjes (1 links en 1 rechts)bij die standjes Of smalle bloembedjes zou het in dat hoekje net iets extra's geven Leuk begin van je zoo Gerbanno
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Robbert » 17 feb 2008, 10:52

Wat geinig om het door mij gemaakte 'Welkom'-bordje weer eens op te zien duiken. Wees er maar zuinig op, het is 1 van de weinige objecten die ik ooit gemaakt heb en ooit zal maken ;)

Verder ziet het er al mooi uit hoor, wel wat kaal hier en daar maar daar zul je vast nog wel iets neer gaan zetten of aan gaan leggen zeker?
Bezochte parken in 2012: Apenheul, Artis, Antwerpen, Blijdorp (x4), Burgers' Zoo (x8), Dierenrijk, Duisburg, Falconcrest, Keulen, Krefeld, Olmense Zoo, Ouwehands, Planckendael, Safaripark (3x)
Totaal aantal bezoeken 2012: 26 in 14 parken
2011: 33 bezoekjes in 14 verschillende parken
Robbert
Site Admin

Berichtdoor Gerbanno » 17 feb 2008, 20:26

De kale plekken ga ik inderdaad nog opvullen, met gebouwen, verblijven of anders wel bomen. Het volgende gedeelte wordt mijn specialiteit: regenwoud, dus verwacht maar iets moois. Ik ga kijken of het me lukt om weer een 'tijgertunnel' te maken :) Enneh, Robbert, ik gebruik jouw welkomsbordjes in elke zoo :)
Gerbanno
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ruud » 17 feb 2008, 22:34

Je kan ook niet alles in 1 keer bouwen en je moet het zeker opbouwen. Is het niet een idee om ook tuintjes en perkjes te maken tussen de verblijven ?
Elanden en Bizons verblijven zien er goed uit, alleen bij de sybirische tijgers zou ik meer verschillende soorten bomen gebruiken.
En ik verwacht op het groene grasveld weer een mooie update. Je moet niet alles in 1 keer prijs geven. ;)
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor Gerbanno » 20 feb 2008, 20:34

Ik had weer tijd vandaag en ben direct weer met Orlando Zoo bezig geweest, en hier het resultaat:

Afbeelding
Als eerste het verbouwde berenverblijf en het siberische tijger verblijf met afwisselde bomen. Het was een goed seizoen qua jongen want de Zwarte beren zijn nu met 11 en de Siberische tijgers met 7.
Afbeelding
De Noord-Amerikaanse bizons en de elanden hebben het ook niet slecht. De bizons hebben een groep met 8 bizons en de elanden zijn op het moment met 4. Ook de nieuwe souvenirsshop is te zien.
Afbeelding
De indische olifanten en het pleintje zijn te zien op deze foto. De olifanten zijn met 4, 3 volwassen olifanten en 1 jong.
Afbeelding
De Witte tijgers, Bengaalse tijgers en de daarbijhorende 'tijger-tunnel'.
De Witte tijgers nog met 2 en de Bengaalse tijgers al met 5(3 volwassenen, 2 jongen, tweeling.)
Afbeelding
Het 'outside rainwood restaurant' met bomen.
Afbeelding
En zonder bomen.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze update, en als jullie niet genoten heb ik wel genoten :P tot de volgende update!
Gerbanno
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pukkie » 21 feb 2008, 12:38

Je regenwoud gedeelte is erg mooi met lekker veel groen in en buiten de verblijven De jungleoverkapping ziet er erg leuk en overdekt uit
Bij de 3e screen waar de Orchid trees staan heb je gebruik gemaakt van de stony rock fence wat betekent dat de gasten daar toch geen dieren kunnen zien dus zou je misschien om er ook wat kleur er in te brengen nog wat bloembedden tussen de bomen in munnen zetten
Prima zoo Gerbanno
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Gerbanno » 21 feb 2008, 18:32

Bedankt :) ik zal kijken of ik er iets aan kan doen. Noem me maar gerben trouwens ;)
Gerbanno
ZooTycoon.nl Lid

Volgende

• Reklame Boodschappen