Todek's ZT1 Zoo's

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

Berichtdoor todek00 » 21 jul 2007, 12:08

Afbeelding

Eindelijk heb ik Zoo Tycoon 1 terug op m'n pc gekregen, en ben ik terug aan een zoo begonnen. Ik heb vroeger eens zoo's gestart maar nooit niet echt aan verder gedaan. Nu ga ik dit wel doen! Ik heb al een soort van logo in één geknutseld en die staat momenteel boven deze tekst . De zoo die ik nu toon, is al in een vordering, hij was mooi dus wou ik hem hier showen. Kijk naar de volgende beelden. :)

Wanneer je binnenkomt, kan je twee kanten uit. De linkse kant is het eerste gebouwde hok, genaamd het Giraffenterrein. Dit is groot, maar je kan het erg goed bekijken. De 2 Giraffen zijn overgevlogen vanuit een zoo in Albanië. Ze hebben ondertussen al een kind, maar die zie je op de volgende screen. Als je naar rechts gaat, kan je naar het Olifantencircus gaan, je moet eerst het water over. Je kan naar de Leeuwenput gaan of naar het Gemsbokwoestijn. Dit is de ingang.

Afbeelding

Hier op deze foto zie je het Giraffenterrein. Ik heb me vergist, want het kleintje staat er niet op. Zoals je ziet, is het een ruim terrein en goed ingericht. Het is met een laag hek gemaakt, daartussen water en dan het hek voor de bezoekers tegen te houden of voor niet in het water te duikelen. Haha, ik vind het persoonlijk mooi ingericht! Je kan op het pleintje ernaast iets gaan eten, het is er heerlijk!

Afbeelding

Wanneer je gewoon vanuit de ingang de weg volgt, kan je op een bepaald moment naar links, richting het Gemsbokwoestijn. Je kan hiervoor nog even in de Relaxhoek, die op bepaalde plaatsen in mijn zoo is te vinden, gaan "relaxen". Je hebt je rust echt nodig om heel mijn zoo door te komen! Hehe, zoals je kunt zien hebben we enkele gemsbokken overgekregen uit een zoo in Italië. Dit hok is ook perfect ingericht voor de dieren, al zeg ik het zelf.

Afbeelding

Als laatste treden we door het prachtig bebloemd gebied de Leeuwenput in. Deze zijn ook uit gevaar over water geplaatst. Hier kan je rustig op een bankje zitten en kijken hoe de leeuwen zich amuseren op hun Leeuwenrots. Ze hebben al kinderen, zoals je kunt zien. Je kan voor het binnengaan van de Leeuwenput, ook naar Reptielenmuseum gaan. Maar die kan je niet zien op de screen.

Afbeelding

Bedankt om naar mijn zoo te kijken. Deze zal nog verder worden uitgebreid, maar hoe vond je dit stuk al?

Todek00 ^^
Go tell al your friends ... That this is the end!
*Enter Shikari, Sum 41, Blink 182, Good Charlotte, ...*
Sometimes I wish I was brave, I wish I was honest, I wish I could feel no pain
todek00
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Gerbanno » 21 jul 2007, 12:19

Prachtig todek!al die bomen en plantjes rond de paden.Echt prachtig!
Bezochte parken in 2012: Dierenpark Emmen (2)
Totaal aantal bezoeken 2012: 2
To do 2012: Dierenpark Emmen, Artis, Safaripark Beekse Bergen, Aqua Zoo Leeuwarden, San Diego Zoo, Sea World San Diego, Los Angeles Zoo.
Totaal aantal bezoeken 2011: 19
Gerbanno
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor errie22 » 21 jul 2007, 12:21

Ik vind dat je een hele mooie zoo hebt, todek00! Veel groen gebruikt en hele mooie hokken! Ook een mooi logo!

Alleen op de eerste screen heb je denk ik het waterpad gebruikt, maar dat lijkt zo heel vreemd. Dat het water direct ophoud...

Mijn complimenten! :D
Groeten van Erwin
Meld je aan op Surfrace of Jiggy en verdien geld! :D
errie22
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor todek00 » 21 jul 2007, 12:23

Nee errie22 :D dat is toen ik het spel opstarte, worden de graphics aangepast. Hier zie je het water nog in vierkantjes. Ik heb er niet echt opgelet, toen ik de screens plaatste. :D
todek00
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Sophie » 21 jul 2007, 15:38

Ik vind je zoo heel mooi. veel planten en bomen langs de paden en mooie volle hokken. En het is allemaal niet zo vierkant :)
Ik woon tegenwoordig bij Stichting SOS Dolfijn en Vogelopvang Soest.

Mijn downloads zijn te vinden op Zeta-Designs.
Sophie
Designer

Berichtdoor Zebra_Aap » 21 jul 2007, 17:32

Veel variatie in bomen (ik zie bij sommige anderen soms alleen maar 1 soort boom en dat vind ik niet zo mooi). Ruime verblijven, leuke decoratie, veel groen, wat ontbreekt er dan nog he?
Within Temptation rocks!!!
Zebra_Aap
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pandatje » 21 jul 2007, 19:29

Ziet er goed uit Todek! De ingang vind ik een klein beetje rommelig. Maar verder zijn het (zoals anderen ook al zeiden) mooie, ruime verblijven. En je creativiteit goed gebruikt vind ik :).
Pandatje
Winnaar Poema Contest

Berichtdoor todek00 » 03 aug 2007, 19:39

Afbeelding

Yoow, hier ben ik weer met een update van mijn zoo. Heb even geen tijd gehad, maar zit in drukke periode, woh woh. ^^ Ik heb mijn best gedaan. Hopelijk vinden jullie hem mooi! :D

De Bizon Vlakte
We hebben vanuit Noord-Amerika een paar bizon's aangekregen die gewond waren geraakt tijdens een jachtpartij. Wie is er nu zo dom bedreigde dieren af te schieten?-.-' Het was niet op hen bedoeld, maar ze liepen in de vlakte in een grote groep. Vele hebben het niet gehaald, maar deze 5 wel. Er zit er eentje in het hok! ^^

Afbeelding
Wolven Gebied
We hebben ook grijze Wolven aangekregen. Enkele mensen hadden de dieren gevonden in een kuil waar dode wolven inlagen zonder pels. Waarschijnlijk pelsjagers die erachter zaten. Ze hebben een mooi plekje naast de Bizon's gekregen van ons!:)

Afbeelding
Flamingo Eiland
We hebben vanuit een Duitse zoo een stuk of 10 flamingo's binnen gekregen. Ik heb mijn creativiteit de loop laten gaan en heb een eiland gebouwd. Ze hebben zich al goed voorgepland.:D Maar zo hoort het eh?! Er ligt wat poep ja, niets aan te doen, ze hebben immers geen wc. Haha, kijk maar.

Afbeelding

Mooi eh?
todek00
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor paardjee » 03 aug 2007, 19:47

mooi gemaakt maar wat hebben al die dieren een zielige geschiedenis :P
al mijn downloads zijn op mijn site te downloaden.
http://www.freewebs.com/paardjeee/
paardjee
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor todek00 » 04 aug 2007, 08:35

Afbeelding

Een splinternieuwe update van Todek's ZT1 Zoo's! Ik vind persoonlijk dat de zoo een goede vooruitgang boekt. Onze zoo begint stilletjes aan zijn grenzen te bereiken, waardoor we binnenkort op een nieuw land moeten gaan bouwen. Want je zal straks zien waarom ;). Maar eerst de update:

Het Waterval-pleintje
Over de flamingo's staat een prachtig pleintje waar je kan relaxen en eventueel een hapje kan eten of iets lekker kunt drinken. Restaurant De Roze Flamingo staat bekend om zijn lekkerste gerechten die je in de dierentuin kunt krijgen. Kom hier gerust met de kinderen rusten, en geniet van de waterval.:)

Afbeelding

Het Parkje
Als je naast het Waterval-pleintje de weg naar boven pakt, kom je in ons Parkje. Het is erg mooi versierd, al zeggen we het zelf. Je kan hier even tot rust komen, en de plannen voor in de namiddag te bespreken naar waar je gaat in de zoo. Of lekker een boterhammetje binnen spelen op het bankje, dat gaat! Als je het pad naar links pakt, kom je uit bij de Rode Kangoeroe's. De andere paden worden nog aangelegd!;)

Afbeelding

Het Kangoeroe Perk
Als je het juiste pad hebt genomen, kom je bij de Rode Kangoeroe's terrecht. We hebben ze aangekregen uit een oude zoo uit Italië. Ze waren van plan de dieren er op te sluiten, maar gelukkig waren er enkele vrienden van mij die me op tijd belde. Ze hebben ondertussen al een kleintje erbij. Naast het hok kan je nog altijd ook op dat parkje gaan rusten. Niemand die je daar zal storen. Je kan het misschien niet zien, maar helemaal links staat De Chineese Tuin waar je prachtige planten kunt gaan bewonderen.

Afbeelding

Okapi-Gebied
Het okapi-gebied is een afgezonderd gebied, maar een zeer rustige en aangename plek om naar de okapi's te kijken. Deze dieren hebben we gekregen toen we juist 1 jaar bestonden van een vriendelijke zoo. Deze dieren hebben geen gruwelijk verleden. Ook nog geen kleintje, maar dat zal er wel van komen ;)!

Afbeelding

In het noord-oosten van onze zoo
Zoals je hier kan zien, is onze zoo gebouwd aan de grens tussen land en zee. Dit gaat een zeer populaire streek worden om te rusten, waar er zich kleinere dieren gaan bevinden. Maar geen nood, we hebben nog genoeg plek om verder te bouwen met onze zoo.

Afbeelding

En wat vinden jullie ervan? :)
todek00
ZooTycoon.nl Lid

Volgende

• Reklame Boodschappen