Todek's ZT1 Zoo's

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

Berichtdoor Pukkie » 04 aug 2007, 15:40

Ik vind het geweldig! En het allermooist vind ik je gebruik van bloemen.
Ik hou daar erg van en helaas zie je het niet zoveel. Je gebruik van foliage is meer dan prima maar wat me alle screens wel opvalt is dat er nergens prullenbakken staan Gebruik je soms een hack om van dat afval af te zijn?
Okk zijn je verblijven hoewel mooi en ruim erg vierkant misschien zou je daar met de vormgeving nog wat kunnen "spelen" Maar over het algemeen genomen een uitstekende zoo
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor kwisniks » 04 aug 2007, 16:10

echt een hele mooie zoo!
erg mooi aangeplant met alle bloemen en bomen dat pleintje met die vijver vind ik ook geweldig
het is al een tijd geleden dat ik zt 1 gespeeld heb maar ik krijg er nu wel weer zin in! ID
kwisniks
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor todek00 » 06 aug 2007, 16:10

Afbeelding

Als je goed de tekst onder het vliegtuigje leest, is dit het laatste deel van mijn zoo. Met spijt in het hart, maar er komen er wel nog meer hoor! :) Ik heb echt ontzettend mijn best gedaan om jullie een mooie zoo te showen, ik kan mezelf geen punten geven uiterraard. Ik vind het persoonlijk een mooie zoo. Maar bij deze zoo was er uiterraard een grote en populaire toeristische plek! :D Maar ik ga gewoon even deze tour uitdoen, en dan zien jullie het strand :).

Vlak naast de Kangoeroe's heb ik een pleintje gemaakt om wat binnen te spelen en wat te rusten voor onderweg naar de Okapi's en andere dieren. Voor op Pukkie haar/zijn vraag terug te komen, wil ik even melden dat ik niet echt een krak ben in vuilnisbakken plaatsen. Ik zet er altijd in de buurt waar een plek is om te eten of drinken.

Afbeelding

Wanneer je voorbij de Okapi's loopt, kom je bij een speciaal terrein. In de Zoo Van Antwerpen staan ook de olifanten zo gemaakt, en ik vond het prachtig. Ik heb dit dan geprobeerd na te maken en dit is er van gekomen. Je kan ook even binnenwippen bij de manege van de paarden! :)

Afbeelding

Als je doorloopt, kom je bij een rustige plek waar je op bankjes kan gaan rusten, eventueel je middagmaal binnenspelen, en kijken naar de struisvogels die we hebben. Ze hebben al een kleintje.

Afbeelding

Wanneer je terug wandeld tot bij de Okapi's, kan je een weggetje naar rechts nemen, waar de Chimpansee's zich bevinden. Ze hebben het erg naar hun zin in hun verblijf! Je kan ook even zitten en een drankje nemen uit het automaat:)

Afbeelding

Naast de struisvogels bevinden zich geen dieren, maar de Boulevard. Het is een verhoogde plek om te eten en drinken. En natuurlijk genieten van het zicht op de oceaan en de dierentuin. Als je naar beneden wandeld op het strand, kan je meegenieten van ons lekker eten in het restaurant beneden op het strand naast het water. Feesten worden hier ook georganiseerd.

Afbeelding

Je hebt bij ons ook nog de Arabische Oryx, die zich naast de Chimpansee's bevinden. Deze dieren komen rechtstreeks uit een dierentuin in Arabië. Deze dieren kan je van dicht bekijken, kan je strelen enzo. Ben je nog niet moe? Ok, dan gaan we verder, maar ik ga eerst een slokje water halen!

Afbeelding

Herriner je ons parkje nog met de vijver? Nou, wanneer je nu naar rechts wandeld, kom je bij zeer speciale dieren, namelijk de Dwergnijlpaarden. Ik heb hier en daar een plaats gemaakt waar je de dieren kunt bekijken, bankjes gezet en hiernaast een Cowboy-eetterrein gemaakt.

Afbeelding

Hieronder zie je het Cowboy-eetterrein en ons zelfgemaakt Indianenplek. Je kan ook naar een Chinees restaurant gaan naast het plekje.

Afbeelding

De Hyena's hebben we gekregen uit een Bulgaarse zoo. Ze werden er uitertslecht behandeld, waarbij we ze een plekje hebben gegeven in onze zoo. Ze hebben het erg naar hun zin. Je ziet bovenaan de weg naar ons toeristisch plekje. Het komt dichter!

Afbeelding

De Bekwaamde Brug staat bekend omdat ze over een deel van de oceaan loopt. Ze brengt ons dichter bij de Bengaalse tijgers en bij ons strand-gedeelte.

Afbeelding

Bengaalse tijgers zijn erg bedreigd en wij proberen ze te helpen met ons fokprogramma. We hebben de tijgers daar geplaatst vanwege de plek waar het naast ligt. Tiger Beach!

Afbeelding

Speciaal vanuit India overgevlogen, de boog van Tiger Beach. Dit beeld is met speciaal ijzer gemaakt, en is geanimeerd met prachtige beelden van twee Bengaalse tijgers. Dit is de ingang naar Tiger Beach!

Afbeelding

TIGER BEACH, eindelijk, we zijn gearriveerd. Na een lange tijd door het park te lopen en dieren te bestuderen heb ik ontzettend veel honger en dorst. Ik loop rustig naar de Drankbar voor een cocktail. Ik neem snel een Mixed-Grill vanuit de speciale Hamburgertent en zet me op het tafeltje. Ik kijk naast me, waarbij de zon stilletjes aan in de horizon zakt. Na mijn eten ga ik even naar het water om te zwemmen en leg me dan lekker onder een parasol. Dit was de beste dag van mijn leven!

Afbeelding

Nou, dit was het voor deze zoo. Het is helemaal af, en ik heb nog nooit zoveel van mijn eigen zoo genoten! :D Ik wil jullie EINDERESULTAAT van deze zoo. Ik wil weten of de mensen op mijn volgende zoo's wachten, wat je van deze zoo vond en wat je wil terugzien in de volgende. Ik dank je vriendelijke voor je aandacht en met veel groeten van Todek00, vanuit Tiger Beach!;)
Go tell al your friends ... That this is the end!
*Enter Shikari, Sum 41, Blink 182, Good Charlotte, ...*
Sometimes I wish I was brave, I wish I was honest, I wish I could feel no pain
todek00
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Sophie » 06 aug 2007, 16:18

WOW, deze dierentuin vind ik heel erg mooi :D
Het parkje en het strand zijn echt leuk. De hokken zijn gevarieeerd en niet vierkant. Je maakt gebruik van vele verschillende objecten en planten, wat de dierentuin mooi maakt :). Ik hoop dat je snel weer een zoo gaat showen
Ik woon tegenwoordig bij Stichting SOS Dolfijn en Vogelopvang Soest.

Mijn downloads zijn te vinden op Zeta-Designs.
Sophie
Designer

Vorige

• Reklame Boodschappen