ZieZoo

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

ZieZoo

Berichtdoor Ultimate » 20 maart 2008, 17:10

Ik heb dit spel misschien een half jaar niet gespeeld, maar laatst kwam ik de CD tegen, en dacht, laat ik het nog is proberen.

--Deel 1--

Welkom in ‘The Big Animal’. The Big Animal, heeft een oud en verlaten parkje overgenomen, hieronder te zien.

Afbeelding

Deze zoo, heeft geld gekregen van de regering om van dit parkje, de grootste dierenpark van Amerika te maken. Hiervoor is 1.000.000 ter beschikking gesteld, heeft de president zelf, bekent gemaakt.

In het parkje zijn vlinderstruiken aangelegd, een ware attractie voor zowel de kleintjes, als de wat ouderen, in het park. Ook zijn ze begonnen met het bouwen van hun eerste hok, ‘we hebben gekozen voor de Bengaalse Tijger, dit indrukwekkende dier, is zeer geliefd.’ Aldus Ultimate, directeur ‘The Big Animal’

Hieronder ziet u de aangelegde vlinderstruik, en één van de twee tijgers, onze nieuwe aanwinsten
Afbeelding

Het dierenpark is nu opzoek geweest, naar waterdieren. Jawel, nog geen maand later, zijn drie Zee Olifanten gekocht, er is een speciale tank, in de kooi aangelegd.

Hieronder ziet u de drie dieren
Afbeelding

Er is een melding geweest, dat er in de grootte oceaan, drie Walvis Haaien zijn aangespoeld op onverklaarbare wijze. Er zijn twee dieren kunnen redden, de andere was helaas overleden. The Big Animal, was de enige zoo in Amerika, die een waterbak voor dit stelletje wilde bouwen, dus was het niet onlogisch, dat dit hun nieuwe onderkomen werd. Ook zijn er twee Manta’s gekomen, die de The Big Animal heeft gekocht, van een dierenpark die failliet is gegaan, z’n 150 km verderop.

Hieronder ziet u, de 4 dieren in vrede leven
Afbeelding

The Big Animal, heeft twee witte tijgers kunnen kopen, maar dat is niet het enige, één van de Walvis Haaien bleek zwanger te zijn, hierdoor zijn er twee vrolijke jongen, gezelschap komen houden, bij de anderen.

Hieronder ziet u, de twee jongen, en links onderin, de kop van een witte tijger.
Afbeelding

Er heersde een virus, alle drie de Zee Olifanten zijn gestorven, het zal zeven maanden duren voor er weer nieuwe van die soort in mochten. Hier heeft directeur Ultimate niet voor gekozen, ze de grond verbouwen, zo is er een groottere vijver, en al het land, zijn is nu steen.

Hieronder ziet u het resultaat van de verbouwing
Afbeelding

Op het moment zijn de bouwvakkers van The Big Animal, bezig om een heuvelachtige kooi te maken, hier komen Wilde Berg Schapen in.

--Deel 2--

‘Deze dieren stonden al een tijd in de planning’ Reageerde directeur Ultimate, na de vraag waarom er Bizons zijn gekozen, verder gaf hij geen commentaar. Er zijn dus Bizons bij gekomen, maar dat is niet het enige, er is een kleine speeltuin, en een Egyptisch restaurant aangelegd.

Hieronder ziet u, de buffels, en links onderin, het restaurant, een een stukje van de speeltuin
Afbeelding

Naar de grootte Walvis Haaien, vond het bestuur van The Big Animal het nog niet groot genoeg, het zou mooi zijn als er echte walvissen zouden komen. Na lang overleg is er besloten om twee Baard Walvissen, binnen te halen.

Hieronder ziet u, de twee parels van The Big Animal
Afbeelding

Afrika World, de nieuwste aanwinst van The Big Animal, ‘Dit moet een topper zijn, voor alle volwassene’, zij de Directeur die afgeluisterd is door een spion.

Hieronder ziet u Afrika World in een begin stadium, intussen zijn er Zebra’s bij gekomen, en is er een mooi pad aangelegd.
Afbeelding

De langverwachte Berg Schapen, hebben een eigen leefomgeving, ‘het valt zwaar tegen’ zegt één van de bezoekers. Anderen reageren tevreden ‘moet je dat lammetje zien’ werd er door één van de meiden geroepen.

Hieronder ziet u de Schapen in hun verblijf, rechts ziet u het pasgeboren lam slapen
Afbeelding

Ook is er een speciale helikopter gekomen, die wat foto’s heeft genomen. Ondertussen zijn er ook al reuze kwallen aangenomen in het park, waar de directeur geen commentaar op wilde geven, wel zijn ze druk bezig met het planten van bomen. Hieronder ziet u de foto’s vanuit de helikopter.

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ultimate op 21 maart 2008, 01:23, in totaal 8 keer bewerkt.
Ultimate
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Ruud » 20 maart 2008, 19:20

Hier komt het nieuwe project van .....

Wacht met posten tot dat hij of zij haar eerste berichtje heeft geëdit.

Berichten die geplaatst worden zonder dat de topic starter geupdate heeft zullen worden gewist.
Deze berichten vallen onder Spam.
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor panda.bear » 20 maart 2008, 21:28

Mooie zoo Ultimate!
Je verblijven zijn uitstekend!
Het walvishaai en mantaroggen verblijf is mijn favoriet!
Maar het zou wel mooier zijn als je bomen en planten romdom je verblijven in je zoo zet, dat maakt je zoo niet zo kaal.
Maar verder, Veel succes met je zoo, Ultimate!
Ik heb een nieuwe freewebs site over Ikariam. Wil je hem zien, klik hier dan maar eventjes!
http://www.freewebs.com/ikariam-help/
panda.bear
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor lucky » 20 maart 2008, 21:38

Het ziet er allemaal keurig uit ;) en ook erg mooi gepresenteerd. Door korte leuke "verhaaltjes" leest het zeer aantrekelijk en ook de verblijven zien er mooi uit ;)
lucky
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ultimate » 20 maart 2008, 22:28

Bedankt voor de complimentjes, ik zal zo een update+plattegrond plaatsen. Bomen heb ik uitteraard anders was ik nu al lang failiet :P Ik heb de screens gemaakt, toen het klaar was, daarna maak ik altijd de bomen, en struiken.

Afbeelding

Zonder de Shift+4 cheat ^^ (Wel Bill Gates uitteraard)

(edit: Spelfoutje eruit gehaald ^^)
Ultimate
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Ultimate » 21 maart 2008, 01:21

‘Deze dieren stonden al een tijd in de planning’ Reageerde directeur Ultimate, na de vraag waarom er Bizons zijn gekozen, verder gaf hij geen commentaar. Er zijn dus Bizons bij gekomen, maar dat is niet het enige, er is een kleine speeltuin, en een Egyptisch restaurant aangelegd.

Hieronder ziet u, de buffels, en links onderin, het restaurant, een een stukje van de speeltuin
Afbeelding

Naar de grootte Walvis Haaien, vond het bestuur van The Big Animal het nog niet groot genoeg, het zou mooi zijn als er echte walvissen zouden komen. Na lang overleg is er besloten om twee Baard Walvissen, binnen te halen.

Hieronder ziet u, de twee parels van The Big Animal
Afbeelding

Afrika World, de nieuwste aanwinst van The Big Animal, ‘Dit moet een topper zijn, voor alle volwassene’, zij de Directeur die afgeluisterd is door een spion.

Hieronder ziet u Afrika World in een begin stadium, intussen zijn er Zebra’s bij gekomen, en is er een mooi pad aangelegd.
Afbeelding

De langverwachte Berg Schapen, hebben een eigen leefomgeving, ‘het valt zwaar tegen’ zegt één van de bezoekers. Anderen reageren tevreden ‘moet je dat lammetje zien’ werd er door één van de meiden geroepen.

Hieronder ziet u de Schapen in hun verblijf, rechts ziet u het pasgeboren lam slapen
Afbeelding

Ook is er een speciale helikopter gekomen, die wat foto’s heeft genomen. Ondertussen zijn er ook al reuze kwallen aangenomen in het park, waar de directeur geen commentaar op wilde geven, wel zijn ze druk bezig met het planten van bomen. Hieronder ziet u de foto’s vanuit de helikopter.

Afbeelding
Afbeelding
Check: Clicky
Commentaar welkom ^^

~> (Bijna) Dagelijkse Update
Ultimate
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor lucky » 21 maart 2008, 22:17

Weer een netje update met ook nog mooie verblijven ;) Vooral de reacties van de "bezoekers" vond ik erg leuk, vooral dat er ook een negatieve in zat. Wat in het real ook vaak genoeg gebeurd en wat niet vaak te zien is bij andere ;)
lucky
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alpharaptor1995 » 22 maart 2008, 06:47

Mensen! Bel de krant! Iemand die een keer screens weet te plaatsen zonder 10.000.000 topics te openen! :D

Nee, nu even serieus. Erg mooi. Je verteld het ook heel goed, niet: "n dar zn de walvisdingn n dar de zbrasz." Verder ben ik het met Lucky eens.
Music died, hiphop killed it.
Alpharaptor1995
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor panda.bear » 22 maart 2008, 07:52

Ik ben het ook met Lucky en Alpharaptor 1995 eens, een pracht zoo Ultimate! Ik ben erg blij dat er iemand Zoo Tycoon 1 Zoo's zo prachtig en uitstekend bouwt!
Ik heb een nieuwe freewebs site over Ikariam. Wil je hem zien, klik hier dan maar eventjes!
http://www.freewebs.com/ikariam-help/
panda.bear
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor balte0 » 23 maart 2008, 18:10

mooie zoo en je vertelt het mooi alleen maak je hokken meer vormig
dat maakt het mooier
otter fan
jongen
ik heb alle spellen van zootycoon
balte0
ZooTycoon.nl Lid

Volgende