ZieZoo

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

Berichtdoor doggies » 23 maart 2008, 20:58

heel mooi wou da ik zo iets maken kon
Live your life all day

Was een tijdje (ahum lang dan XD) weg,maar ik hoop dat ik nu weer wat vaker zal komen!
doggies
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ultimate » 23 maart 2008, 23:39

@ Batle0: Wat bedoel je met ''vormig''?
Check: Clicky
Commentaar welkom ^^

~> (Bijna) Dagelijkse Update
Ultimate
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor lucky » 23 maart 2008, 23:53

Nou ik denk het vormige dus dat de verblijven nogal vierkant lijken ;) Wat ik trouwens met mijn tweede blik ook erg zie is dat de vorm bijna alleen vierkant is ;) Ikzelf vind het leuk met van die vormen zoals in het walvishaaien verblijf. Zulke hoeken bij het walvissen verblijf zie ik het vooral dat het te vierkant is, wat het verblijf iets saaier maakt ;) Ook bij de steenbokken vind ik dit een beetje maar dat valt mee door de omgeving. Daarintegen de bizons en de savanne zijn ook vierkant maar die ogen wel goed doordat het zo naast mekaar staat, wat als ik kijk naar echte dierentuinen ook vind :P

Eindelijk heb ik je trouwens een reactie gegeven die je verdiende want de mijne waren eigenlijk nog te kort voor je manier van presenteren(en bouwen) ;)

ps Mensen bel de krant! Alpha geeft me gelijk :shock: :P
lucky
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ultimate » 24 maart 2008, 00:30

Lucky, die ik verdiende, hmm... die andere waren positiever... :P

Maarja, jullie hebben wel gelijk, dit probeer ik ook, zo véél mogelijk te vermijden... Ik zal het gaan verbouwen ^^
Commentaar welkom ^^

Ultimate
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor lucky » 24 maart 2008, 00:57

Het is een waardige reactie :P ;) Qua regels dan, en je kunt altijd wel een beetje kritiek gebruiken ;) Ik kijk uit naar de volgende update want dit is weer eens een leuke zt1 zoo ;)
lucky
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pukkie » 16 feb 2009, 10:47

Op verzoek heropend omdat Ultimate het stof van het schijfje heeft afgeblazen Na the Biganimal nu dus het project ZieZoo
wacht met reacties tot na het plaatsen van de eerste screens
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Ultimate » 16 feb 2009, 18:41

Het is onmogelijk om hier een apart topic voor te krijgen?
Commentaar welkom ^^

Ultimate
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor zeekoe » 16 feb 2009, 20:03

Je kan inderdaad maar 1 topic per persoon krijgen voor de showroom van zt1. En 1 topic per persoon voor de showroom van zt2. Wil je een nieuwe dierentuin showen, dan ga je met het posten gewoon verder waar je gebleven was in je showroomtopic.
Als je hier meer over wilt lezen, kun je dat hier doen: http://www.zootycoon.nl/forum/viewtopic.php?t=5230
Het is een zegen om je eigen talenten te ontdekken,
en ze niet te willen vergelijken met die van een ander.
Ik ben donor! Jij toch ook?
zeekoe
Winnaar Jubileum Contest - Animals of the World

Berichtdoor Bruine beer » 16 feb 2009, 20:24

het doet me beetje denken aan mijn stijl, sommige dingen toch. Alhoewel ik toch meer groen gebruik. Je begint idd tussen de verblijven in heel wat groen te plaatsen, maar plaats ook veel bloemen. Gebruik bijvoorbeeld bredere paden (3 vakjes breed, gebruik ik meestal) en plaats in het middenste vakje bloembakken, zo bekom je afwisseling en je gasten worden er blij van ;) succes nog met je zoo

EDIT: sorry ik wist niet dat dit topic gesloten was :oops: ik dacht dat dit redelijk recent was, mijn excuses
Bruine beer
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ultimate » 17 feb 2009, 00:45

17 februari 2019
Afbeelding

ZieZoo!, een nieuwe zoo midden in het Groene Hart. Dit project is opgericht door de Nederlandse regering. Het plan voor een geheel nieuwe stad is weg gegooid. In dit park bestaan er veel fokprogramma’s. Zo is de regering het eens geworden met de natuurorganisaties die anders voor veel opstand zouden zorgen. Het dierenpark zal veel dieren tot zich nemen voor diervriendelijk onderzoek naar de schepsels en het uitbreiden van de populatie.

Afbeelding
Afbeelding
Zoals je ziet, direct bij de ingang de zwaardvissen. Deze stonden er al een half jaar om zo ZieZoo! Te promoten. Verschillende onderzoekers van de Duitse universiteit ‘Schmetterling’ zijn bezig deze merkwaardige neus te bestuderen. Wij wensen hen daar veel geluk mee.

Afbeelding
Vlak voor de opening van het park mochten ook deze Prehistorische schepsels het park binnentreden. De Directeur van ZieZoo! werd gevraagd of hij vertrouwen in de fokprogramma’s had en hij melde ons met een knipoog dat het waarschijnlijk niet eens nodig was, de krokodil was onderweg namelijk zwanger geraakt. Onze felicitaties!

Afbeelding
Het is en blijft natuurlijk het Groene Hart. En bij een Groen Hart hoort groene beplanting. Er zijn flink wat mensen bezig geweest, maar dan ziet u ook het resultaat van de plaatselijke boomplantdag. Rechts onder ziet u een klein stukje van Het Plein.
Commentaar welkom ^^

Ultimate
Nieuw op ZooTycoon.nl

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen