Ocean de Le Bretange Compangie: Zoo Crabwash

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

Berichtdoor Gea » 27 nov 2008, 12:02

xIlse schreef:Leuke zoo's, al ben ik een officiele dino-hater. xD Je bouwt heel leuk, het ziet er vrolijk uit op de een of andere manier. Je maakt de hokken heel leuk, ik zie mezelf daar al rondrennen terwijl ik alle diertjes bewonder. xD Hetgeen wat ik dan nog wel jammer vind is dat je veel verschillende paden gebruikt (op de eerste screen zie ik 5 verschillende paden!).

x

xllse,
Zou je dit topic willen bekijken? Daar onderaan staat een post van mij.
In Christ alone my hope is found
He is my light, my strength, my song (In Christ Alone)
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor panda.bear » 05 maart 2009, 20:31

xIlse schreef:Leuke zoo's, al ben ik een officiele dino-hater. xD Je bouwt heel leuk, het ziet er vrolijk uit op de een of andere manier. Je maakt de hokken heel leuk, ik zie mezelf daar al rondrennen terwijl ik alle diertjes bewonder. xD Hetgeen wat ik dan nog wel jammer vind is dat je veel verschillende paden gebruikt (op de eerste screen zie ik 5 verschillende paden!).

x

Mja, het is jouw mening, ik vind namelijk de variatie in paden prachtig! Ieder zijn smaak! Bedankt voor de reacties, allemaal!
Eigenlijk zou ik lang geleden al stoppen en speel het spel nooit meer, maar ik heb zo´n zin om een nieuw ZTCC te kopen, ik wacht af tot ik geld heb... :oops:
Ik heb een nieuwe freewebs site over Ikariam. Wil je hem zien, klik hier dan maar eventjes!
http://www.freewebs.com/ikariam-help/
panda.bear
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor panda.bear » 29 jun 2009, 13:32

dodo de beste: www.zootekphoenix.com
Ik heb een nieuwe freewebs site over Ikariam. Wil je hem zien, klik hier dan maar eventjes!
http://www.freewebs.com/ikariam-help/
panda.bear
ZooTycoon.nl Lid

Vorige

• Reklame Boodschappen