Bruine beer's zoo's

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

Berichtdoor zeekoe » 05 sep 2008, 20:49

Wauw! Wat goed gedaan, zeg. Erg orgineel ook van die lachende beer. Ik moest wel goed kijken om hem te zien. Maar verder: een super zoo. Kijk nu al uit naar een volgende zoo van jou.
Het is een zegen om je eigen talenten te ontdekken,
en ze niet te willen vergelijken met die van een ander.
Ik ben donor! Jij toch ook?
zeekoe
Winnaar Jubileum Contest - Animals of the World

Berichtdoor Bruine beer » 06 sep 2008, 11:39

Bedankt Dennis en zeekoe, ik vond het ook wel grappig om eens iets met een berenkop te doen ^^
Die zoo word uiteraart niet afgemaakt, omdat hij eigenlijk bedoelt was voor de contest ,maar ik hem heb vergeten op te sturen xD verder zit er nog een leuk jungle stukje in maar daar heb ik nog geen screen van. Ik begin alvast aan een nieuwe zoo, screens volgen ^^
Bruine beer
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor xIlse » 25 nov 2008, 17:10

Ik vind dat jij een hele aparte manier van bouwen hebben - positief - . Alleen, het zou leuk zijn als je als bezoeker wat meer de route voor het kiezen had. Daarmee bedoel ik, meer afslagen. Maaaar, misschien zie ik dat ook gewoon ernstig verkeerd. :)

Ik kijk iig uit naar je volgende zoo.

x
Grrrrr... Ik heb dringend inspiratie nodig voor een onderschrift.
xIlse
Nieuw op ZooTycoon.nl

Berichtdoor Gea » 26 nov 2008, 11:39

xllse,
Zou je de volgende keer op willen letten wanneer het laatste bericht gepost is? Dat is namelijk al meer dan een maand geleden, en meestal heeft het geen zin om dan nog te reageren. Als je een bericht post wordt dit 'bumpen' genoemd.
Geeft verder niet hoor, maar dan weet je het voor de volgende keer :)
In Christ alone my hope is found
He is my light, my strength, my song (In Christ Alone)
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor Bruine beer » 22 feb 2009, 20:21

Eindelijk nu het vakantie is een nieuwe zoo ^^
Ik heb nog geen naam, maar dit vind ik toch 1 van m'n mindere zoo's ik al gemaakt heb. Nu ja, wat vinden jullie ervan?

Dit is het pleintje bij binnenkomen, ja je ziet ook dat er 2 eetplaatsen zijn. Maar dat doe ik met een reden ;) omdat de meeste gasten eerst naar de dieren gaan heb ik er een restaurant bijgezet. Want als ik het niet doe, en m'n zoo verder uitbreid hebben ze teveel honger om dan naar het pleintje terug te lopen. Ik spreek uit ondervinding
Afbeelding
Het eerste verblijf met de witte tijgers
Afbeelding
Een tweede verblijf met sitberische tijgers
Afbeelding
En nog een stukje flora, om de hoekjes op te vullen ;)
Afbeelding
Bruine beer
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor panda.bear » 22 feb 2009, 21:10

Leuke zoo, mooi gedaan dat pleintje, maar de hokken spreken me nietzo aan. Veelste veel vierkant, dat maakt het eentonig.
Probeer het aftewisselen.
Ik heb een nieuwe freewebs site over Ikariam. Wil je hem zien, klik hier dan maar eventjes!
http://www.freewebs.com/ikariam-help/
panda.bear
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Gerbanno » 23 feb 2009, 14:27

Net als Panda bear, viel het mij direct op dat de hokken erg vierkant waren. Het stukje flora ziet er leuk uit, maar verder is het om de paden waar geen verblijf ligt, nogal kaal ;) Ik hoop dat je hier iets mee kunt :)
Bezochte parken in 2012: Dierenpark Emmen (2)
Totaal aantal bezoeken 2012: 2
To do 2012: Dierenpark Emmen, Artis, Safaripark Beekse Bergen, Aqua Zoo Leeuwarden, San Diego Zoo, Sea World San Diego, Los Angeles Zoo.
Totaal aantal bezoeken 2011: 19
Gerbanno
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 23 feb 2009, 15:01

Ik zie op het laatste plaatje wel veel opvulling langs de paden, ik denk dat je een brilletje nodig hebt Gerben! (Leuk he? XD)

Ik vind het een prachtige zoo, de hokken zijn misschien een beetje vierkant maar dat is niet vreselijk ;) En tjah, zt1 is nou eenmaal een nogal ''vierkant'' spel!
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Bruine beer » 23 feb 2009, 16:13

maarten95 schreef:Ik zie op het laatste plaatje wel veel opvulling langs de paden, ik denk dat je een brilletje nodig hebt Gerben! (Leuk he? XD)

Ik vind het een prachtige zoo, de hokken zijn misschien een beetje vierkant maar dat is niet vreselijk ;) En tjah, zt1 is nou eenmaal een nogal ''vierkant'' spel!

deels waar maarten95 :D zt1 is dan wel niet in 3d en idd soms wat hoekerig. Het is nu ook waar dat m'n verblijven niet zijn zoals ze zouden moeten zijn. Het is een eind geleden is dat nog eens met zt1 gewerkt heb. Zal er zo snel mogelijk iets aan doen ;) Ik hou jullie op de hoogte xD
Bruine beer
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Bruine beer » 22 mei 2009, 15:49

Hoi iedereen!
Ik dacht ik zal eens een tutorial maken over exibits en uitzichtplaatsen op hoogtes.

TUTORIAL

I: DIEPTE MAKEN
we maken eerst een diepte (in mijn geval 6x naar beneden)
Afbeelding

II: UIZICHT(EN) MAKEN
In het midden van het verblijf maken we verschillende hoogtes
Afbeelding

III: PADEN
we bezetten deze met paden en versieren rondom het verblijf met bomen (wat ik niet heb gedaan deze keer)
Afbeelding

IV: VERBLIJF
maak het verblijf en zorg dat je een trapje naar beneden maakt zodat de zookeepers er gemakkelijk bijkunnen
Afbeelding

V: VERSIER HET PAD
Afbeelding

VI: VERBLIJF MAKEN
Maak het verblijf (bij mij eenhoorns)
Afbeelding

VII: DECOREREN
decoreer het verblijf en de omgeving verder
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding