Wellington Zoo *open*

De plek om je ZT1 Zoo´s te showen.

Wellington Zoo *open*

Berichtdoor lucky » 15 aug 2008, 21:22

Wellington Zoo

_____________________________________________________________________________________________

Wellington krijgt nieuwe dierentuin.

Wellington- Vandaag was het zo ver. Wellington zoo opende zijn deuren voor het bezoek. Het was een zeer groot feest waarin ook verschillende artiesten een optreden gaven.
De dierentuin telt slechts 3 diersoorten. Maar is volop aan het uitbreiden.
Waarin de dierentuin ook hoopt dat iedereen het project zal steunen en dit tot een wereld dierentuin.

_____________________________________________________________________________________________

Tiger Forrest

De eerste dieren die aankwamen waren de tijgers. Het gaat zelfs zo goed dat de tijgers zich al twee keer voortplanten, de eerste bewoners waren verkocht aan een andere dierentuin zodat het fokken door kon gaan, ook de witte tijgers planten zich al voor. Dus het fok programma gaat zeer goed.

Afbeelding
Dit is één van de tijgers die in de dierentuin veblijft.

En dit is het verblijf(hellaas nog zonder de uitbreiding die noodzaak was omdat ze zich zo goed voortplanten.)

Afbeelding

Afbeelding

Hier kun je ook nog de ingang zien, tenminste het padje

Komodo Maze

Al snel kwamen de tweede dieren namelijk de komodovaranen. Het pad lijkt een beetje op een doolhof te gaan lijken vandaar de naam.

Afbeelding
Één van de twee komodovaranen die waren gekocht, ook deze dieren hebben al een nakomeling.

Het verblijf:

Afbeelding

Asian Giants

De derde dieren zijn de Aziatische Olifanten. Reuze dieren in Azië. Dit ligt mooi bij een "terrasje" dus een lekker wat fris bij deze mooie dieren. Natuurlijk niet met pinda's gooien want deze dieren onthouden dat ! En later krijg je een slurf in je gezicht...(Reclame 8) )

Afbeelding
Één van onze olifanten is altijd in het water te vinden als het mooi weer is. En vind je het gek.

Het verblijf + stukje terras:
Afbeelding

Downloads:
Alleen ES(cc download) en de officiële. Ik kreeg gewoon zin om het weer te spelen en dus (nog) zonder downloads maar als het komt probeer ik het hier te melden anders stuur maar een PB. ;)

Logo/Banner:

Voor Wellington Zoo zou ik graag een banner/logo kunnen gebruiken dus als iemand dit goed kan. En zin heeft stuur maar een PB ;)

Einde:
Ja dit was het einde ik hoop dat jullie het mooi en leuk vonden en tips/kritiek is altijd welkom. ;)
Laatst bijgewerkt door lucky op 16 aug 2008, 15:11, in totaal 6 keer bewerkt.
lucky
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ruud » 16 aug 2008, 11:00

Hier komt het nieuwe project van .....

Wacht met posten tot dat hij of zij haar eerste berichtje heeft geëdit.

Berichten die geplaatst worden zonder dat de topic starter geupdate heeft zullen worden gewist.
Deze berichten vallen onder Spam.
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

• Reklame Boodschappen