Spellen weer spelen.

Vragen over APE 2? Hier...

Spellen weer spelen.

Berichtdoor zwartje en lucky » 01 feb 2015, 19:46

Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje over alle delen van Zoo Tycoon.

Ik ben al een aantal jaren gestopt met het spelen van Zoo Tycoon spellen, maar ik mis het wel en wilde het weer gaan spelen. Maar helaas beschermd Microsoft XP niet meer en nu is mijn vraag of je ook Zoo Tycoon spellen zonder internet kunt spelen?

Of kan je helemaal geen Zoo Tycoon spellen meer spelen op je PC?

Groetjes I)
zwartje en lucky
ZooTycoon.nl Lid

Re: Spellen weer spelen.

Berichtdoor Tijgerboy » 15 feb 2015, 09:17

Zoo Tycoon is gewoon te spelen zonder internetverbinding. Alleen als je downloads wil hebben, zul je internet nodig hebben.
It's a fez. I wear a Fez now. Fezzes are cool!
Tijgerboy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor zwartje en lucky » 23 feb 2015, 20:33

Tijgerboy schreef:Zoo Tycoon is gewoon te spelen zonder internetverbinding. Alleen als je downloads wil hebben, zul je internet nodig hebben.

Dank je wel voor je antwoordje. Downloads ga ik zelf niet meer gebruiken in de spellen. Aangezien er al behoorlijk veel dieren in de spellen zitten. Ik neem een computer waar XP op kan, waar ik Zoo Tycoon op kan spelen zonder internet (ik wil geen problemen krijgen met virussen, omdat Microsoft het niet meer beschermt).

Groetjes I)
zwartje en lucky
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Gea » 12 apr 2015, 00:25

Je kan Zoo Tycoon ook op nieuwere Windows-versies spelen :) Je hebt niet perse XP nodig!
In Christ alone my hope is found
He is my light, my strength, my song (In Christ Alone)
Gea
Forum Moderator

Berichtdoor zwartje en lucky » 24 mei 2015, 21:55

Gea schreef:Je kan Zoo Tycoon ook op nieuwere Windows-versies spelen :) Je hebt niet perse XP nodig!

Dank je voor je tip I)
Zou fijn zijn als het werkt, want om een tweedehands computer aan te schaffen voor alleen de zoo tycoon spelen te spelen is ook een beetje zonde ;)
Maar dan zou het op mijn laptop kunnen daar heb ik wel internet op, maar die gebruikt ik dan niet voor de spellen. Aangezien ik echt niet op virussen zit te wachten. I)
zwartje en lucky
ZooTycoon.nl Lid

• Reklame Boodschappen