[spelletje] 'Verkl**t' de Quote!

Voor de woord-spelletjes die voorheen in de Composthoop te vinden waren

Re: [spelletje] 'Verkl**t' de Quote!

Berichtdoor maarten95 » 22 maart 2011, 19:25

Groar dinosaurus schreef:Will je een vulkaan bij me kopen? Ja?! Oke, ze zijn heel intresant om te bekijken, vooral van dichtbij. Dat doet me denken aan Will van der brugge. Hij kwam te dichtbij en viel in de vulkaan. :lol:

Ik zou zo graag een keer huirak umfrugbladsffrggl. Maar dan wel met uitjes. Vandaag is het lente! Hoera! Ze zeggen dat zon goed voor je is, maar te veel zon is slecht. Is te veel groente dan ook slecht voor je?
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Groar dinosaurus » 23 maart 2011, 13:24

maarten95 schreef:Ik zou zo graag een keer huirak umfrugbladsffrggl. Maar dan wel met uitjes. Vandaag is het lente! Hoera! Ze zeggen dat zon goed voor je is, maar te veel zon is slecht. Is te veel groente dan ook slecht voor je?

De tempratuur hier valt wel mee. Het is hier aleen maar een kleine 127°c. Niet te warm maar ook niet te koud.
Ik ben de koning van de dinosaurusen. Bouw nu een tempel voor me! XD
Groar dinosaurus
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor dodo de beste » 23 maart 2011, 18:24

Groar dinosaurus schreef:De tempratuur hier valt wel mee. Het is hier aleen maar een kleine 127°c. Niet te warm maar ook niet te koud.

Sorry hoor, maar moet ik nu echt gaan geloven dat JIJ een stekelvarken in je broek hebt, terwijl NIEMAND ooit heeft bedacht dat je Kamertje Verhuren ook in 3D kan spelen?
Leerstof: stof dat vrijkomt bij het afvegen van het schoolbord...
Één voor allen en allen voor mij :P
"Hij kan zomaar vallen! De KabinetsLotto!"
dodo de beste
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pinguinboy » 07 mei 2011, 13:32

dodo de beste schreef:Sorry hoor, maar moet ik nu echt gaan geloven dat JIJ een stekelvarken in je broek hebt, terwijl NIEMAND ooit heeft bedacht dat je Kamertje Verhuren ook in 3D kan spelen?

(Terug van weggeweest)

Heb je die documantaire gisteren dan niet gezien? Dat ging over Zee-apen, en nu vertel jij een of ander verhaal over Willem-Barents die in de schoorsteen viel.
kom naar Novpin en red de pinguins in kaapstad!
Lees HIER mijn verhaal ''De Strijd om de walvissen'' en volg het avontuur tegen de Japanse walvisvaarders! :book:
Mickey Mouse wees me erop dat ik er minder van moest snoepen, terwijl Teigertje me er meer voerde, en Winnie de Pooh me probeerde over te halen om gewoon honing te gaan eten.
Pinguinboy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 07 mei 2011, 14:53

Pinguinboy schreef:(Terug van weggeweest)

Heb je die documantaire gisteren dan niet gezien? Dat ging over Zee-apen, en nu vertel jij een of ander verhaal over Willem-Barents die in de schoorsteen viel.

Volgend jaar komt de nieuwe film ''Fantje en de Fantje Fantjemisterie Fantje'' uit. Hij komt ook in 3D. Het gaat over een groep ezels die superkrachten krijgen omdat ze bedorven bami van de afhaal eten. De ezels besluiten een daarna een levensgrote moorkop te maken waarmee ze een wereldrecord breken. Het vorige record stond op 3m breed en 1m hoog en de ezels maken eentje van 5m breed en 3m hoog. De vorige recordhouders klagen de ezels aan, maar de rechter besluit ze geen straf te geven omdat er geen regels gebroken zijn bij het behalen van dit record. De voormalige recordhouders beschuldigen de rechter van partijdigheid en ontvoeren hem met een vorkheftruck. De rechter wordt in een loods opgesloten waar 24 uur, 7 dagen per week Nederlandstalige liederen worden afgespeeld. De politie weet van de ontvoering maar kan er niks aan doen omdat de locatie van de loods niet bekend is. Superfantje Fantje-Fant komt de politie helpen bij het zoeken van deze loods. De radio met de Nederlandstalige muziek raakt oververhit en de loods vat vlam. De rechter weet gelukkig de vlammenzee te ontsnappen maar loopt hierbij de vogelgriep op. Superfantje Fantje-Fant blust het gebouw en de rechter wordt genezen. De voormalige recordhouders worden gevonden in hun schuilplaats in Mexico waarna ze 20 jaar celstraf krijgen. De ezels beginnen een eigen banketbakkerij in Almelo en krijgen een lintje van de koningin.
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor dodo de beste » 13 mei 2011, 21:25

maarten95 schreef:Volgend jaar komt de nieuwe film ''Fantje en de Fantje Fantjemisterie Fantje'' uit. Hij komt ook in 3D. Het gaat over een groep ezels die superkrachten krijgen omdat ze bedorven bami van de afhaal eten. De ezels besluiten een daarna een levensgrote moorkop te maken waarmee ze een wereldrecord breken. Het vorige record stond op 3m breed en 1m hoog en de ezels maken eentje van 5m breed en 3m hoog. De vorige recordhouders klagen de ezels aan, maar de rechter besluit ze geen straf te geven omdat er geen regels gebroken zijn bij het behalen van dit record. De voormalige recordhouders beschuldigen de rechter van partijdigheid en ontvoeren hem met een vorkheftruck. De rechter wordt in een loods opgesloten waar 24 uur, 7 dagen per week Nederlandstalige liederen worden afgespeeld. De politie weet van de ontvoering maar kan er niks aan doen omdat de locatie van de loods niet bekend is. Superfantje Fantje-Fant komt de politie helpen bij het zoeken van deze loods. De radio met de Nederlandstalige muziek raakt oververhit en de loods vat vlam. De rechter weet gelukkig de vlammenzee te ontsnappen maar loopt hierbij de vogelgriep op. Superfantje Fantje-Fant blust het gebouw en de rechter wordt genezen. De voormalige recordhouders worden gevonden in hun schuilplaats in Mexico waarna ze 20 jaar celstraf krijgen. De ezels beginnen een eigen banketbakkerij in Almelo en krijgen een lintje van de koningin.

(Jij hebt zeker last van humor :P )

Ik vind dat het verboden moet worden, dat struisvogels vrij rond mogen lopen in cafe's waar gerookt wordt, en in weet zeker dat heel veel anderen het met mij eens zijn!
Leerstof: stof dat vrijkomt bij het afvegen van het schoolbord...
Één voor allen en allen voor mij :P
"Hij kan zomaar vallen! De KabinetsLotto!"
dodo de beste
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Tijgerboy » 14 mei 2011, 16:13

dodo de beste schreef:(Jij hebt zeker last van humor :P )

Ik vind dat het verboden moet worden, dat struisvogels vrij rond mogen lopen in cafe's waar gerookt wordt, en in weet zeker dat heel veel anderen het met mij eens zijn!

Hè jij daar, ja jij, met die snor! Kom eens hier! Ik heb hier een bovenlipepilator voor je! Kopen? 5 euro!
It's a fez. I wear a Fez now. Fezzes are cool!
Tijgerboy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pinguinboy » 17 mei 2011, 18:15

Tijgerboy schreef:Hè jij daar, ja jij, met die snor! Kom eens hier! Ik heb hier een bovenlipepilator voor je! Kopen? 5 euro!

Ik las laatst zo iets raars hé, het bleek dat de Baron van Neemweggen een illegale handel aan het drijven is in Venezuela. Het ging om de bedreigde koffieboon de Smaki heeliolekkeri, die per stuk ongeveer 250.000 dollar zouden opleveren. De Baron begon dus een illegale koffieplantage in Venezuela met toestemming van Hugo Chávez, die, in ruil voor de koffieplantage, elke Zondag een kop koffie met speculaas zou komen drinken. Op dat moment waren Bassie en Adriaan in Venezuela om de opnames te maken van seizoen 12 van Bassie en Adriaan. Bassie maakte toen een kleine wandeling door het woud en zag de baron een kopje koffie drinken met Hugo Chávez. Hij riep Adriaan, en beiden pakten ze De Baron en Hugo Chávez op. De Baron voegde er commentaar bij: "Drommels, drommels en nog eens drommels!", en Hugo Chávez voegde er nog aan toe: "No tengo nada que ver con esto!".

Altijd blijven lachen!
kom naar Novpin en red de pinguins in kaapstad!
Lees HIER mijn verhaal ''De Strijd om de walvissen'' en volg het avontuur tegen de Japanse walvisvaarders! :book:
Mickey Mouse wees me erop dat ik er minder van moest snoepen, terwijl Teigertje me er meer voerde, en Winnie de Pooh me probeerde over te halen om gewoon honing te gaan eten.
Pinguinboy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Tijgerboy » 17 mei 2011, 20:52

Pinguinboy schreef:Ik las laatst zo iets raars hé, het bleek dat de Baron van Neemweggen een illegale handel aan het drijven is in Venezuela. Het ging om de bedreigde koffieboon de Smaki heeliolekkeri, die per stuk ongeveer 250.000 dollar zouden opleveren. De Baron begon dus een illegale koffieplantage in Venezuela met toestemming van Hugo Chávez, die, in ruil voor de koffieplantage, elke Zondag een kop koffie met speculaas zou komen drinken. Op dat moment waren Bassie en Adriaan in Venezuela om de opnames te maken van seizoen 12 van Bassie en Adriaan. Bassie maakte toen een kleine wandeling door het woud en zag de baron een kopje koffie drinken met Hugo Chávez. Hij riep Adriaan, en beiden pakten ze De Baron en Hugo Chávez op. De Baron voegde er commentaar bij: "Drommels, drommels en nog eens drommels!", en Hugo Chávez voegde er nog aan toe: "No tengo nada que ver con esto!".

Altijd blijven lachen!

Mwoah Gertje! Dat vind ik niet zo heel leuk hè! Dat die meneer Balkenende loopt te praten over wormen en maden en die molenwiek!
It's a fez. I wear a Fez now. Fezzes are cool!
Tijgerboy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Groar dinosaurus » 17 mei 2011, 22:54

Tijgerboy schreef:Mwoah Gertje! Dat vind ik niet zo heel leuk hè! Dat die meneer Balkenende loopt te praten over wormen en maden en die molenwiek!

Zie je wel, ik had gelijk! Iedereen zegt dat vissen net op land kunnen, dit is het bewijs dat ze het wel kunnen! Ik noem deze soort: Visus ikkanophetlandicus!
Ik ben de koning van de dinosaurusen. Bouw nu een tempel voor me! XD
Groar dinosaurus
ZooTycoon.nl Lid

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen