[spelletje] 'Verkl**t' de Quote!

Voor de woord-spelletjes die voorheen in de Composthoop te vinden waren

Re: [spelletje] 'Verkl**t' de Quote!

Berichtdoor maarten95 » 19 mei 2011, 20:16

Groar dinosaurus schreef:Zie je wel, ik had gelijk! Iedereen zegt dat vissen net op land kunnen, dit is het bewijs dat ze het wel kunnen! Ik noem deze soort: Visus ikkanophetlandicus!

Zag twee kamelen orgel spelen omg het was een wonder.
Trouwens er zit iets plakkerigs op dit toetsenbord, vooral op de letter ''R.'' De volgende zin is dan ook niet echt leuk voor mij op te typen: ''Rollende Roelof rolde rondjes rond rare Rikkie.''
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Groar dinosaurus » 19 mei 2011, 21:42

maarten95 schreef:Zag twee kamelen orgel spelen omg het was een wonder.
Trouwens er zit iets plakkerigs op dit toetsenbord, vooral op de letter ''R.'' De volgende zin is dan ook niet echt leuk voor mij op te typen: ''Rollende Roelof rolde rondjes rond rare Rikkie.''

Echt?! Whoa! Ik wist niet dat you haardroger eigenlijk een XD345, dat super krachtige guweer, was! Cool! Wat zeg je?! Je vriend is opgegeten door een Tijgerhaai?! En je vind het geweldig?! Dan zijn we het dus met elkaar eens! Eindelijk van hem verlost, hoera! <)
Ik ben de koning van de dinosaurusen. Bouw nu een tempel voor me! XD
Groar dinosaurus
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Tijgerboy » 20 mei 2011, 20:30

Groar dinosaurus schreef:Echt?! Whoa! Ik wist niet dat you haardroger eigenlijk een XD345, dat super krachtige guweer, was! Cool! Wat zeg je?! Je vriend is opgegeten door een Tijgerhaai?! En je vind het geweldig?! Dan zijn we het dus met elkaar eens! Eindelijk van hem verlost, hoera! <)

Maar dan zit je nog wel met het probleem dat de scartkabel niet aangesloten zit. Zonder dat doet je dvd-speler het niet
It's a fez. I wear a Fez now. Fezzes are cool!
Tijgerboy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor dodo de beste » 28 mei 2011, 13:30

Tijgerboy schreef:Maar dan zit je nog wel met het probleem dat de scartkabel niet aangesloten zit. Zonder dat doet je dvd-speler het niet

Nou, dat klopt niet helemaal, want ik was laatst in de IKEA, en toen bleek dat de Zweedse Gehaktballetjes eigenlijk uit Noorwegen komen en helemaal niet van gehakt gemaakt zijn! Ik heb ze aangeklaagd.
Leerstof: stof dat vrijkomt bij het afvegen van het schoolbord...
Één voor allen en allen voor mij :P
"Hij kan zomaar vallen! De KabinetsLotto!"
dodo de beste
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 28 mei 2011, 14:36

dodo de beste schreef:Nou, dat klopt niet helemaal, want ik was laatst in de IKEA, en toen bleek dat de Zweedse Gehaktballetjes eigenlijk uit Noorwegen komen en helemaal niet van gehakt gemaakt zijn! Ik heb ze aangeklaagd.

Afbeelding
Je denkt misschien dat het plaatje hierboven een gewone Prittstift is, maar niks is minder waar. Het is een nieuwe soort Pokémon. Een lijm-type, om precies te zijn.
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Tijgerboy » 13 jun 2011, 20:45

maarten95 schreef:Afbeelding
Je denkt misschien dat het plaatje hierboven een gewone Prittstift is, maar niks is minder waar. Het is een nieuwe soort Pokémon. Een lijm-type, om precies te zijn.

Hee, die mop kende ik nog niet. Die van die tapdansende eend kende ik wel, moet ik eerlijk bekennen.
Tijgerboy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 15 jun 2011, 14:25

Tijgerboy schreef:Hee, die mop kende ik nog niet. Die van die tapdansende eend kende ik wel, moet ik eerlijk bekennen.

Cool mijn plaatje is weggehaald omdat hotlinken verboden is. Nu ben ik een crimineel 8)
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Groar dinosaurus » 25 jun 2011, 13:25

maarten95 schreef:Cool mijn plaatje is weggehaald omdat hotlinken verboden is. Nu ben ik een crimineel 8)
He! Waarom heb je me nog niet eerder verteld dat zetels zijn gemaakt van honderde carnivoorische Zeepokken, nu is mijn broek al helemaal ogegeten!
Ik ben de koning van de dinosaurusen. Bouw nu een tempel voor me! XD
Groar dinosaurus
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Tijgerboy » 28 mei 2012, 14:15

Groar dinosaurus schreef:He! Waarom heb je me nog niet eerder verteld dat zetels zijn gemaakt van honderde carnivoorische Zeepokken, nu is mijn broek al helemaal ogegeten!

Tja, ik zat zo te kijken en dacht, laat ik dit topic eens nieuw leven in blazen
Tijgerboy
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor africanfreak » 28 mei 2012, 14:46

Tijgerboy schreef:
Tja, ik zat zo te kijken en dacht, laat ik dit topic eens nieuw leven in blazen