Maarten's Tekentopic! (betere tekeningen beginnen onderaan)

De plek waar je je creatieve ei kwijt kunt. Tekeningen, bewerkingen, verhalen en eigen gemaakte knutselwerkjes kunnen hier worden getoond.

Re: Maarten's Tekentopic! (betere tekeningen beginnen ondera

Berichtdoor maarten95 » 26 mei 2012, 20:10

Ik heb vandaag een speciaal stukje ''kunst'' in elkaar gezet. Het is eigenlijk meer een probeersel maar ik wou het toch even laten zien. Het is een soort filmpje. Hij loopt twee keer vast tijdens het kijken (dat is standaard), dan moet je even dat ''afspeelbalkje'' verschuiven. Met het andere balkje (die met de schildpad en de haas) kun je de snelheid regelen.
http://maarten95.deviantart.com/#/d519jtg

Het heeft te maken met mijn (recente) obsessie van het noorderlicht, sneeuw, bergen en Scandinavië. Ik hoop komende winter naar Scandinavië te gaan om het noorderlicht misschien zelf te aanschouwen. :)
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ruud » 31 mei 2012, 16:50

Nou nou dat ziet er gaaf uit. Complimenten hoor. ;)

En dat zou super gaaf zijn om het Noorderlicht te zien. Echt heel bijzonder lijkt me dat.
Ik zeg maar Zoo, dat is korter dan Dierentuin.
Ruud
Site Admin

Berichtdoor maarten95 » 31 mei 2012, 20:07

Ruud schreef:Nou nou dat ziet er gaaf uit. Complimenten hoor. ;)

En dat zou super gaaf zijn om het Noorderlicht te zien. Echt heel bijzonder lijkt me dat.

Bedankt! :D Misschien ga ik het noorderlicht nog wel echt zien, want ik ben van plan volgend jaar in februari naar IJsland te gaan. De kans dat je het ook echt te zien krijgt is niet groot, maar ik kan het op z'n minst proberen! :)
Kijk voor mijn foto's en tekeningen in Maarten's tekentopic, DeviantArt.com (Maarten95).
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor maarten95 » 20 jun 2012, 20:02

Ik ben ondertussen al iets verder met de Suchomimus die op de vorige pagina te zien was. Ik ben niet heel veel opgeschoten want ik had het druk met o.a. school. Ik heb wat planten toegevoegd en de armen zijn helemaal af.
Afbeelding

Close-up van het hoofd:
Afbeelding
maarten95
ZooTycoon.nl Lid

Vorige

• Reklame Boodschappen