September: Creatieve vrijheid

Een speciaal forum voor de fotowedstrijden die maandelijks georganiseerd worden

September: Creatieve vrijheid

Berichtdoor africanfreak » 04 sep 2012, 19:06

Het is september, de scholen zijn nu weer echt begonnen. De wespjes zitten nog te vervelen, en voor we het weten begint de herfst zijn intrede te doen. Omdat ook voor mij helaas een gebrek aan tijd me tegemoet komt (school, werk, rijles & vriendin) heb ik besloten om dit onderwerp eens anders aan te pakken.

Dit keer heb je alle vrijheid! geen bepaald thema, je mag gewoon alles doen wat je maar wilt ;) Elke soort foto is goed (panorama niet, deze worden verkleind en zorgt voor een hele kleine niet zichtbare foto) Dus als je wel tijd hebt, of een leuke gave collectie foto die je tot nu toe niet eerder kon gebruiken. Use it!

Stuur je Creatieve foto op met forumnaam en titel naar yvan.parkpoint:at:gmail.com (dus niet mijn andere e-mail adres, want daarop knikker ik soms mijn inbox helemaal leeg... dat jullie het even weten)
Foto's die niet verkleint zijn, die geen JPG zijn of waarop een naam zichtbaar staat, zullen worden bewerkt om dit te verhelpen.

* Bewerking van foto's is dit keer toegestaan, het is immers een stukje creativiteit, dus het oppimpen van je foto is dit keer toegestaan, graag het originele mee sturen dan. Wellicht maak ik van deze wedstrijd wel een ''wie maakt de beste bewerkte foto wedstrijd'' als er genoeg animo voor is. *
Leef je leven zolang het nog kan =)
africanfreak
Member van het jaargetij

• Reklame Boodschappen