Alex's Atelier - Foto's, Bewerkingen en Creatieve ingevingen

De plek waar je je creatieve ei kwijt kunt. Tekeningen, bewerkingen, verhalen en eigen gemaakte knutselwerkjes kunnen hier worden getoond.

Alex zit op de creatieve schaal van richter rond de:

Poll eindigt op 25 jul 2008, 17:08

1-3
3
5%
1-3
3
5%
4-7
9
16%
4-7
9
16%
8-10
16
29%
8-10
16
29%

Totaal aantal stemmen : 56

Alex's Atelier - Foto's, Bewerkingen en Creatieve ingevingen

Berichtdoor Alex1210 » 25 jun 2008, 17:08

Goedemiddag! Welkom in mijn Crea-topic :D

Ik heb sinds een maand of 4 een nieuwe camera! Ik zeg een nieuwe camera? Ja een nieuwe camera! Na lang wikken en wegen is het uiteindelijk de Canon Powershot SX100 IS geworden!

Met die camera maak ik foto's! (:shock:) En die foto's ga ik hier voor een groot deel laten zien! :D Staan ze niet hier? Bekijk ze dan op op mijn fotosite.

Op z'n tijd houd ik ook wel van een paar bewerkingetjes! :D Nouja, die komen dus ook hier te staan, maar dat wist je al als je de titel niet te lang vond om helemaal uit te lezen.. ;)

Ook resultaten van andere heldere creatieve momenten kun je hier zien, maar daar moet je niet heel veel op rekenen :P
Afbeelding

Foto's: Luchtmachtdagen
Vrijdag 20 juni '08

Vrijdag 20 juni, afgelopen vrijdag dus, had ik een "excursie" naar de luchtmachtbasis te Leeuwarden, vrijwillig, maar toch :P Hiervan wil ik graag wat foto's plaatsen! :D Dus bij deze:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

Berichtdoor Elenion » 26 jun 2008, 20:20

Eerste :D :P

Wat zijn het? Meganische rokende Reuzevogels? Ik vind ze wel vet :D Dat zijn toch ook die vogels die zoveel lawaai maken als ze overvliegen? :P

FFkes serieus...voor zover ik kan :roll: Jij hebt echt talent voor Foto's maken, hoewel ik er nog steeds niet uit ben of Foto's plaatsen nou bedoeld is in dit Subforum...Maar zal wel goed wezen :D :P
Elenion
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor africanfreak » 26 jun 2008, 20:22

mooie foto's en ze zijn echt bewerkt elenion ( :P commentaar heb ik toch zovaak op anderen xD)
kijk naar de naam in de hoekjes
en alex, met plaatjes in donkere hoeken, maak dan de tekst wit, of in een andere hoek zetten ;) is het beter te zien als je wilt dat ze ge copyrighted zijn.
Leef je leven zolang het nog kan =)
africanfreak
Member van het jaargetij

Berichtdoor brands » 27 jun 2008, 10:34

Mooie foto's Alex. Ben zelf niet op de opendagen geweest, maar nu ik deze foto's zie is zag het er toch weer mooi uit.

Gr.Brands
Collegejaar 2012 - 2013 --> 4de jaar van de opleiding

Opleiding HBO accountancy (administratie voeren van bijvoorbeeld de bakker + de bijbehorende belastingformulieren)
brands
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alex1210 » 29 jun 2008, 16:53

Een paar nieuwe foto's van mijn hand! :D

Afbeelding
Reflectie 8)
Afbeelding
Geen fotografisch hoofdstandje, maar toen ik dit bordje zag, vroeg ik me af wie nou zoiets kan vergeten... XD
Afbeelding
Brievenbusch!:D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mijn Wallpaper momenteel :D :P
Afbeelding

Afbeelding

Dit was het! :) Tips zijn welkom! :D
Alex1210

Berichtdoor Elenion » 30 jun 2008, 06:59

Alex! Nice flowers!

Ikzelf begin het ook steeds leuker te vinden om kleine alledaagse dingen, vast te leggen. Een bij die op een bloem zit, vogeltjes die zingen op een takje, maar ook gewoon de stille natuur. Dit is soms net zo leuk als Dieren in een Zoo vastleggen en ik moet zeggen dat jij beide gewoon beter kan dan ik :P

Ik zeg, ga zo door! Maar laat ook eens wat van jou bannertjes enzo zien. 8) Die heb jij ons ook nog beloofd :P
Elenion
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pandatje » 30 jun 2008, 10:25

Allereerst; je luchtmachtfoto's zijn mooi gelukt!

Afbeelding

Bij deze foto is er scherpgesteld op het ruitje, terwijl het mooier was geweest als hij scherp was op de neus. Zo te zien is hij ingezoomd, misschien had je dus iets meer moeten uitzoomen om die neus scherp te krijgen..

De eerste drie foto's van je brievenbusreeks doen me niet zoveel. Misschien als je de brievenbusfoto in kleur laat zien? Want ik vind het wel een mooie compositie.

Je bloemen vind ik mooi :)

De foto met die ring en dat touw, ik had zelf die ring helemaal op de foto gezet. Het is nu een beetje half.. Maar het idee vind ik leuk!

Nou, dit was alle opbouwende kritiek Alex ;).
Ik hoop dat je het niet als aanval beschouwd.
Pandatje
Winnaar Poema Contest

Berichtdoor Alex1210 » 30 jun 2008, 13:32

Over die luchtmacht foto, je hebt helemaal gelijk :P

Brievenbusreeks? :P Dat zijn een raam, bordje, en een brievenbus ;) In kleur laat ik 'm niet zien, daarin is ie niet mooi, daarom heb ik 'm ook in zwart wit gedaan ;)

En over die foto/ring... Misschien :P Ik vind 'm zo ook wel leuk, maar idd, een hele ring was misschien wel mooier geweest :)

Ik heb, op verzoek van Peter xD een poging tot PaintShop gedaan :)

Afbeelding

Tips aub, ik denk namelijk dat ik iets meer met de back/render kan doen, maarja, hoe? :P
Alex1210

Berichtdoor Elenion » 30 jun 2008, 13:56

Randje?! :P Zo dat is genoeg :P

Neej geintje. Hij is goed gelukt, hoewel ik denk dat de back iets spannender had gekund. Maar dat vind ik altijd het moeilijkste van het hele gebeuren. Maar Randje, je vergat een randje :P
Elenion
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Alex1210 » 30 jun 2008, 14:29

Ah, stik XD Idd het randje vergeten :P Komt ik had wel een randje, maar toen had ik de render nog íets meer transparant gemaakt :P En toen ben ik het randje weer vergeten :P

Dit was 'm namelijk:

Afbeelding

En dit is die vervaagde met randje:

Afbeelding
Alex1210

Volgende

• Reklame Boodschappen