Stefan's Zoo's

Post hier je screenshots & foto´s van het spel en je eigen zoo´s.

Ghana Family Park 1

Berichtdoor Zoofreak Stefan » 02 jun 2006, 19:42

Toen ik bij het arbeidsbureau een nieuwe baan zocht, om, natuurlijk, een nieuwe baan te zoeken. Hoorde ik plots mijn telefoon trillen.. Ik pakte hem uit mijn broekzak en zag dat ik 1 nieuw sms bericht had ontvangen:
Een onbekende schreef:Goedemiddag Stefan,
zoals iedereen over de hele wereld wel weet, is helaas Challenge Zoo failliet gegaan.. Wij zijn er ook achtergekomen dat u weer van plan een nieuwe zoo van plan bent te bouwen.. Toen hebben wij van Dugya National Park te Ghana een fantastisch plan bedacht! Om u en uw werknemers namelijk een…

Huh :?, waarom kan ik niet verder lezen!? Oh! Ik snap het al, er was niet genoeg ruimte in mijn inbox, even geduld, even opruimen..

*een paar minuten later*
Zo, daar ben ik weer.. Aah! Daar is de rest van het smsje!:
Een onbekende schreef:...stuk grond te schenken op de rand van ons Nationale Wildpark! Wij zijn U berijd onbeperkt geld te geven, tenminste als u het Nationale Park van ons intact houdt.. We hebben gemerkt dat de meeste dieren aan de zuidkant van het Nationale Park zitten, dus schenken we u bij deze een stuk grond aan de zuidkant van het Park! Als u nog meer informatie wil, mail of voeg me dan toe op MSN: ikbendekoningvanghana.at.hotmail.com. (:P),
met erg vriendelijke groet, de koning van Ghana.

Je begrijpt natuurlijk wel dat ik hier heel erg blij mee was! Ik heb hem direct een mailtje gestuurd, waar de zoo ligt enzovoort. Hij stuurde terug dat de zoo vlak bij Abomasalafuo ligt. Nu weet ik dat nu natuurlijk niet zo 1, 2, 3 op de kaart aan te wijzen.. Dus heb ik het snel op internet opgezocht waar het Nationale Park is, en nu kwam ik erachter dat de koning van Ghana de zoo op een speciale plek heeft geplaatst..:
Afbeelding
Ja, jullie zien het goed! Abomasalafuo ligt precies, nouja, ongeveer in het midden van de wereld! :)
Ik heb de kaart nog even heel erg ingezoomd.. Het rode is het Nationale Park en het groene is mijn nieuwe zoo :):
Afbeelding
Gelukkig had ik genoeg geld voor een (enkele :shock:) reis naar Abomasalafuo, om vanaf daar naar mijn nieuwe zoo te vertrekken! Na een paar uur reistijd ben ik eindelijk in mijn nieuwe zoo aangekomen :), en heb grondig het stukje Nationale Park bewonderd.. Trouwens, deze zoo kan natuurlijk niet zonder een naam door het leven gaan, dus heb ik een naam bedacht, namelijk:
Ghana Family Park
Waar dat ‘family’ op slaat, daar komen jullie later achter.. Daar lever ik, nog even, geen commentaar op ;). De afkorting van Ghana Family Park is trouwens GFP (ook wel GFT genoemd :P), dus als je ergens GFT ziet staan weet je wat het betekend ;)
Na deze mededelingen ben ik snel gaan bouwen, want dat had ik al zo’n tijd niet meer gedaan! Ik ben direct bezig gegaan met het achterste stukje, waar natuurlijk het allemaal om draait in deze zoo! Ik heb een prachtige (vind ik zelf dan natuurlijk weer :P) boog ontworpen, deze heb ik gemaakt met behulp van het –bij BD toegevoegde- verhoogde pad:
Afbeelding
Is hij prachtig, ofniet? ;) Ik ben onder deze boog doorgelopen en ik kwam uiteindelijk uit bij het geweldig Nationale Park! Om privé-redenen voor de dieren -zodat het nog een echt National Park blijft-, heb ik er maar een soort slotgracht voor gebouwd:
Afbeelding
Met natuurlijk genoeg zitgelegenheden en donatie gelegenheden.. Wat je vast niet ontgaan was is het uitkijkplateau boven het nationale park, vanuit dat punt heb je een prachtig uitzicht over het park! Ik ben er natuurlijk snel opgeklommen en heb in totaal 3 foto’s gemaakt, van het linkergedeelte:
Afbeelding
Het middengedeelte:
Afbeelding
En als laatste het rechtergedeelte:
Afbeelding
Ik heb nog even de olifanten, giraffen, zebra’s, zwarte neushoorns, struisvogels en de gazellen lopen bekijken en ben daarna weer op mijn gemakje van het verhoogde pad gelopen.. Toen zag ik dat er ook een pleintje was! Huh :?! Waarom zag ik dat de heenweg niet!? :roll: Nouja, hier is hij:
Afbeelding
Na deze foto te hebben gemaakt, ben ik snel naar het pleintje gerend en ben daareven stiekem in de bosjes gedoken. In de bosjes aangekomen heb ik 2 foto’s genomen ;). Ze lijken op zich wel veel op elkaar, omdat het zo druk is heb ik er maar 2 genomen. Eerst richting de headset-kiosk:
Afbeelding
En later nog één richting het uitkijkplateau:
Afbeelding
Hierbij laat ik de kinderen natuurlijk niet stikken, en heb ook voor hen een speciaal gedeelte aangelegd! Ik maak niet vaak een speelpleintje maar omdat dit zo’n speciale aangelegenheid is heb ik mijn best erop gedaan ;):
Afbeelding
Voor de verduidelijking heeft mijn privé-helikopter mij opgepikt en kon ik een prachtige luchtfoto maken. Let ook speciaal op het ‘padenpatroon’ :):
Afbeelding
Wat hoor ik nou!? Zebra 2 heeft een jong gebaard :shock:!? Tjonge! Zo snel had ik het nou ook weer niet verwacht! Ik heb hem gelukkig nog goed op de foto gekregen, voordat hij weer achter zijn moeder aanging:
Afbeelding
Toch vind ik hem er wel erg lief uitzien ;). Ik draai me weer om, om snel uit het verblijf te stappen en wat zie ik daar!? Een jong struisvogeltje!
Afbeelding
Ze moet er al wel een poosje geweest zijn, want ze heeft nog net met de ratelbal lopen spelen :roll:.. Ik ben snel weer via de palen van het verhoogde pad omhoog geklommen om te kunnen ontsnappen.. Poeh poeh.. Ik ben er, dat was toch nog wel even zwaar.. Hey! Waarom komt die verzorger zo snel op me afrennen :roll:? Daar kwam ik snel genoeg achter want ik hoefde maar mijn hoofd te wenden en ik zag dat er ook al een jong girafje was geboren! Voordat de verzorger het me kon vertellen ben ik over de railing geklommen en heb me naar de giraffefamilie gehaast.. Ik heb gelukkig nog op tijd een prachtige familie foto kunnen schieten :):
Afbeelding
Hopelijk waren dit alle diersoorten die een baby hebben gekregen, anders sorry dat ik het niet heb gemeld ;).. Vinden jullie hopelijk niet erg. Ik heb nog een laatste mooie foto genomen voor deze allereerste update van Ghana Family Park!
Afbeelding
Jazeker! Weer een prachtige zonsondergang als afsluiting! Maar als allerlaatste afsluiting heb ik voor jullie de plattegrond:
Afbeelding

Zoals jullie zien heb ik direct de topic-naam veranderd in Stefan's Zoo'! Ik zou trouwens graag van jullie willen weten, hoe jullie mijn idee vinden.. Zoals jullie hopelijk ondertussen weten kan ik altijd tegen kritiek. Maar complimentjes zijn altijd leuk om te horen :).. Tot de volgende keer in Dugya National Park!!
Laatst bijgewerkt door Zoofreak Stefan op 17 jun 2006, 14:21, in totaal 2 keer bewerkt.
Ooit al eens een familietripje willen maken? Kom dan nu naar Ghana Family Park! ©

" Yay, Fobian ist back! :D :D :D " ©
Zoofreak Stefan
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Kevin Jorritsma » 02 jun 2006, 21:17

't Begin is erg mooi :D
Kevin Jorritsma
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Stefano » 02 jun 2006, 21:46

Mooi, echt super ga zo door !! welke map heb je gepakt: midium ??
''Online and Kicking Ass in Outer Space'' since 1 DEC 2003
Ondanks wat de statistieken je laten denken, ben ik de originele nr. 1 spammer(lees poster) van de niet crew leden xD
Stefano
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pukkie » 02 jun 2006, 21:55

Wow, Zoofreak Stefan gefeliciteerd met je nieuwe baan! Het zal wel even wennen zijn aan het nieuwe klimaat! Maar als ik de foto's zo bekijk pas je je al aardig aan. Reuze fijn dat we via internet contact kunnen houden dus blijf je zoo foto's sturen naar Zootycoon.nl zodat we op de hoogte blijven hoe het jou in Ghana vergaat!
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Ruben » 03 jun 2006, 06:38

Het ziet er top uit! :shock:
Als je AA hebt/koopt dan wordt ie helemaal geweldig! ;)
Zeta-Designs!
It's the M - a - d - o - n - n - a!
Ruben
Designer

Berichtdoor Darkseal » 03 jun 2006, 08:34

:D ziet er mooi uit!
Don't hunt animals,hunt your self!
Darkseal
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor CoBrA » 03 jun 2006, 08:49

Ja erg leuk allemaal!!
Ben er weer na een tijdje afwezig geweest!!
CoBrA
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ruben » 03 jun 2006, 08:55

De gasten moeten eerst helemaal tot het einde lopen! :shock: Maar het wordt wel opgevuld denk ik.
Zeta-Designs!
Ruben
Designer

Berichtdoor Alpharaptor1995 » 03 jun 2006, 09:00

ik doe mijn park eerst altijd dicht tot dat hij klaar is
Music died, hiphop killed it.
Alpharaptor1995
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Ruben » 03 jun 2006, 09:05

koetje schreef:ik doe mijn park eerst altijd dicht tot dat hij klaar is

Ik ook, maar ja... Stefan mag beslissen over zijn eigen zoo's! ;)
Zeta-Designs!
Ruben
Designer

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen