De GBC© ~ Central Park Zoo ~ 3 Oktober

Post hier je screenshots & foto´s van het spel en je eigen zoo´s.

Berichtdoor lucky » 04 nov 2006, 17:39

erg mooie update :shock: zeker het bio centrum is zeer goed(geweldig)bedacht en alle verblijven zijn super :shock: en erg gecondoleerd met de dood van één van de Beluga Brothers :(
lucky
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor noenoe » 04 nov 2006, 19:14

Wat een geweldige update! Ik vind het verblijf van de manta’s en zwartpuntrifhaaien nog wel het mooist! Ook het BioCentre en de speeltuin zijn prachtig, en de orka-show is zo te zien ook erg leuk! Eigenlijk is alles supermooi.. :) Mijn complimenten!!

p.s.: ook van mij gecondoleerd!
We onderbreken dit reclameblok voor een progamma!
^_^
ZT2MM is nu te koop!!! :D
noenoe
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Pukkie » 04 nov 2006, 22:43

Wat een mooie screens Vooral die van het rif zijn net echt Het speeltuintje is echt uitnodigend pas op voor minimeeters die kunnen hem wel eens onveilig maken!En op die brug ovet de tank zou ik wel uren op kunnen staan om in het verblijf te staren!Prachtig!
En denk eraan kinder'n "bij de man is het altijd mannelijk, bij de vrouw is het altijd vrouwelijk en bij de Heer is het altijd Heerlijk!!!

For All My friends Zoo Onderhoud Zookeeper of restaurant Meld je aan! per PB
Pukkie
Forum Moderator

Berichtdoor Ruben » 05 nov 2006, 10:48

Eindelijk, eindelijk, eindelijk... een nieuwe GBC© Zoo! Ik moet zeggen dat dit de beste GBC© zoo tot nu toe is! Erg mooi gedaan!

Het rif is prachtig gedaan, erg mooi met die aflopende randen. Ook dat onderwater kijkruimte is erg strak, geen vervelende hoogteverschillen. (Daar volg ik nog een cursus voor. :P )
Het BioCentre is erg origineel, zo kunnen gasten alles van dichtbij ontdekken,
anders zouden ze ver moeten lopen. :)

Ik zie nieuw serrentalent in de Beluga Brothers! Ik zou hun show (Tevens ook die van de Orka's) in een filmpje willen zien! Trouwens nog gecondoleerd voor het 3e broertje. ;) :(

Normaal begin ik bij het begin, maar dit keer ga ik nu pas zeggen hoe mooi ik die ingang vind!! Erg leuk met dat bruggetje over dat bassin! (Zit daar trouwens wat in?)
Het speelltuintje is trouwens ook erg leuk, maar misschien kun je het wat dynamischer neerzetten, dat heeft een wat speelser effect. ;)

Dan de weg naar de vuurtoren! Ik zou daar heel graag willen lopen, prachtig met dat zigzagpaadje!!
En dan het één-na-laatste: De mini speeltuin, prachtig gewoon! (Hoevaak heb ik dit nu al gezegd?) Speelser kan haast niet.

Last, but not least: De Orka show!! Tja, het zijn mijn favoriete dieren, en ik moet zeggen: Die foto maakt me heel nieuwsgierig naar de rest!

Ga zo door! 8)

IUFZ® Doet je een donatie van €100.000 om je dierentuin te voorzien van alle luxe. Daarbij krijg je GBC© Jeeps! ;)
Zeta-Designs!
It's the M - a - d - o - n - n - a!
Ruben
Designer

Berichtdoor Alex1210 » 05 nov 2006, 11:06

Wow, thx voor al de complimentjes! It's Good to be back! 8)

Tja Pukkie, ik heb me echt uitgeleefd op de dieren verblijven en daarna nog meer op het amusement. Ik heb hier de laatste week al mijn vrije tijd in gestoken en zit dan ook al in November Jaar 4!

En is het Bio Centre zo bijzonder? :P

En tja, filmpjes ben ik niet zo'n held in, daar komt bij dat mijn ZT2 vast loopt zodra je 3 min. in de bezoekers mode zit. Dus dat gaat hellaas niet lukken momnteel.

Ruubje, het is het 4e Broertje! :P

En Ja, er zitten 2 Vrouwelijke Marlijnen onder de brug bij de ingang. Het speeltuintje Dynamischer neer zetten? Goed dan mag je me nu uitleggen wat dynamisch is! :P En dat van die orka show, was dat een hint voor een filmpje? :P Maar goed, Bedankt voor de donatie, dat kunnen we goed gebruiken Voor Lederschildpad Eiland :)
Alex1210
Winnaar Midzomer + FantjeAvatar Contest

Berichtdoor Alex1210 » 05 nov 2006, 11:36

Ahum Ahum,

Dames en heren, mag ik even uw aandacht!?!?!? Ja, dankuwel.

Vandaag mag ik jullie officieel voorstellen aan een nieuwe Company die een dichte verwant is van de Grizzly Bear Company©. Deze Company is getiteld:

African Wilddog Company©

Oftewel AWC©, Deze company staat momenteel onderbeheer van de heer African Wilddog, bij ons ook wel bekent als Viktor.

Elke zoo zal zijn eigen principes aanhouden, Toch zullen we een paar overeenkomstige dingen hebben:
- Goed zorgen voor de dieren
- Alles voor educatie
- Een naam met een dier er in

Wij gaan vanaf vandaag nauw samen werken en hebben een nieuwe Company bedacht, Dames en heren mag ik u voorstellen aan:

http://i68.photobucket.com/albums/i11/a ... ompany.gif
De Animal Zoos Company© (AZC©)

De Gerenoek zal blijven bestaan en het zal voor jullie totaal geen problemen geven, enkel dat we wat vaker dieren zullen uitwisselen en elkaar zullen sponsoren.

Dankuwel :)

PROJECT GECANCELLED!
Laatst bijgewerkt door Alex1210 op 18 jul 2007, 14:11, in totaal 3 keer bewerkt.
Alex1210

Berichtdoor Jurgen » 30 apr 2007, 18:09

Flink uitgedunt, alle Spamreakties verwijdert. Ga eens op je posts letten jullie, dezinnige post waren op één hand te tellen, de verwijderde berichten niet eens op handen en voeten! Vandaar dat ik iedereen bij dezen oproep te letten op zijn of haar posts.

Ja, en Alex gaat hier verder met zijn zoo's in "The Grizzly Bear Company©". Totdat hij zijn eerste post met screens heeft gemaakt gelieve niet te posten! Posts die toch geplaatst worden zijn SPAM en worden per direkt verwijderd!

Succes Ali! :D
Laatst bijgewerkt door Jurgen op 30 apr 2007, 21:09, in totaal 2 keer bewerkt.
Un simple regard, en peu de temps, peut changer toute une vie
Jurgen
Voormalig zt.nl crewlid

Gerenoek Uitgave 1 Jaargang 2.

Berichtdoor Alex1210 » 30 apr 2007, 18:21

Merci Beaucoup Jurgen! Hier de update, eindelijk na lang wachten! Maar goed. :)

Gerenoek
Met William Walvishaai

Afbeelding

Deze keer in de Gerenoek:
- Het nieuwe GBC© Logo
- Verhuisberichten
- Interview met… Petra Przewalski!
- Hoe gaat het met… The Beluga Brothers?
- William Bezoekt: GBC© Coastal Reserve
- Mededelingen
- Prijsvraag
- Afsluiting

Het Nieuwe GBC© Logo
Afbeelding
U zag hem al boven aan deze Gerenoek, het nieuwe Logo! Hierboven is het algemeen logo, het logo helemaal bovenaan is het logo van GBC© Coastal Reserve. In het logo boven aan de Gerenoek ziet u over welke zoo het vooral gaat in deze aflevering. Dit logo is wat toepasselijker en geeft meer het dierentuin gevoel.

Verhuisberichten
2 Lederschildpadden mogen verder leven in het grootste verblijf ter wereld, de zee, zodat ze zicht voort kunnen planten om hun soort te redden.
Het fokprogramma van de Przewalskipaarden is actief, binnenkort zal een groep van veulens apart worden gezet zodra ze hun moeder niet meer nodig hebben en samen een nieuwe groep gaan vormen in het wild.

Interview met… Petra Przewalski!
Met William Walvishaai
Afbeelding
Hallo Petra!
Hey William!
Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, hoe bevalt je nieuwe verblijf?
Tja, wat zal ik zeggen, het kan niet beter, onze kudde begon met 30 Przewalskis toen we in Mongolië werden gevangen voor een rijke oliemagnaat in Amerika. Hij wilde voor z’n dochter die 30 werd een kudde met even veel paarden. 23 van mijn familieleden stierven, 23, verschrikkelijk *snik* Gelukkig werden we toen bevrijd door een dierenrechten organisatie en mochten we verder leven in een prachtig verblijf speciaal voor ons.
Zo Petra, dat is nogal een verhaal! Hoe gaat het nu met de kudde?
Het gaat enorm goed! Inmiddels ben ik bevallen van m’n zoontje: Peter Przewalski en zijn nog 2 van mijn vriendinnen zwanger!
Gefeliciteerd! Wat vind je van het uitzetprogramma?
Dankje! Tja, het is natuurlijk jammer dat ik mijn zoontje kwijt raak maar het is voor een goed doel. Hij wordt leider van een nieuwe kudde, omdat hij het oudste is, dus hopelijk krijg ik veel kleinkinderen en achterkleinkinderen!
Oké Petra, dankjewel voor dit interview! Nog een prettige dag!
Oké! *zwaai* doei William!

Hoe gaat het met… The Beluga Brothers
Afbeelding
Je kent ze nog wel, The Beluga Brothers. Vorig jaar hebben ze een broer verloren in de Aqua Zoo, wat een drama, Wij gaan kijken of het nu beter met ze gaat.

Als we aankomen in de Aqua zoo zijn de bouwwerkzaamheden in volle gang, voor het begin van de zomervakantie moet het af zijn namelijk! Als ik bij het verblijf van The Beluga Brothers aankom is ook dat opnieuw ingericht, de oudste broer ligt heerlijk te dobberen in het koude water. Als we vragen waar de andere 2 broers zijn dat zegt hij dat die in Las Vegas zitten, Ze hebben in Las Vegas hun show voortgezet. Het showverblijf is bij het Beluga verblijf aangetrokken en het bijbehorende pleintje is een heerlijk rustplekje geworden. Het gaat dus goed met The Beluga Brothers, hun verblijf is verbouwd, de broers in Las Vegas en een ruimer verblijf, wat wil een Beluga nog meer!?

William Bezoekt: GBC© Coastal Reserve
Afbeelding
Hallo mensen! Vandaag ga ik naar GBC© Coastal Reserve in de buurt van New York! In dit park komen alleen Ernstig Bedreigde Diersoorten*. Momenteel zijn er 3 soorten gevestigd, de Lederschildpad, het Dwergnijlpaard en het Przewalskipaard.

Afbeelding
Bij binnenkomst zie je gelijk de kudde die op het punt van uitsterven stond: De Przewalskipaarden! Dit paard staat lekker in de schaduw te eten!

Afbeelding
Ook dit veulentje is heerlijk aan het dartelen in de zon! Het is ook zo’n prachtige dag!

Afbeelding
Als ik verder loop kom ik bij de Dwergnijlpaarden, deze dieren hebben het goed bekeken en liggen lekker te dobberen in het water om de hitte te vermijden!
Afbeelding
Afbeelding
Het is natuurlijk wel zaak dat je wel blijft eten maar goed, een lekkere krop sla gaat er altijd wel in bij deze veelvraten.
Afbeelding
Als je langs het Dwergnijlpaardenverblijf komt dan zie je dit prachtige stukje moeras*, als ik verder loop dan steekt er ineens een kille zeewind op die me doet denken aan thuis!
Afbeelding
Toen ik deze mooie vuurtoren tegenkwam moest ik er gewoon eventjes lekker in gaan zitten, heerlijk uitrusten. Toen ik lekker zat drong de geur van heerlijke broodjes mijn neus binnen, en natuurlijk, je raad het al, liep ik mijn neus achterna.
Afbeelding
Toen ik na een minuut of 3, die wel een uur of 3 leken, op dit mooie pleintje kwam met uitzicht over zee. Toen ik mijn broodje op had ging ik voor een frisse duik het water in!
Afbeelding
Toen zag ik tot mijn verbazing 3 stelletjes met Lederschildpadden en 4 jongen! Hierboven zie je een Lederschildpad gracieus door het water zweven als een meeuw op de wolken!
Afbeelding
Ook dit jonge Lederschildpadje zweefde door het water, weliswaar iets minder gracieus maar toch al sierlijk genoeg om binnenkort z’n ouders in het wild te evenaren.
Afbeelding
Toen ik door de uitgang ging heb ik nog even een plattegrondje meegenomen waarna ik naar het vliegveld ben gelopen.
Afbeelding
Toen ik in het vliegtuig overvloog heb ik nog even een fotootje gemaakt en heb ik dit verslag geschreven! Ik hoop dat jullie hebben genoten! Tot de volgende Gerenoek!

Mededelingen:
- De volgende Gerenoek komt in Juli
- Volgende keer: GBC© Aqua Park
- Volgende keer: Interview met Robbert Rotsspringer

Prijsvraag:
Welk dier komt op er bij het stukje moeras* achter het Dwergnijlpaardenverblijf?

De hoofdprijs is een ticket naar het Coastal Reserve park. Vermeld in je opgave dus je e-mail adres!
Opgaven per PB Maken alleen een kans op de hoofdprijs!

Afsluiting
Dit was het dan! Ik hoop dat je weer genoten hebt! Probeer alsjeblieft niet te spammen want Jurgen heeft dit topic van 12 naar 4 pagina’s ingekort :P Tot de volgende Gerenoek!
Alex1210

Berichtdoor sjorsjooh » 30 apr 2007, 19:18

Mooie upadte de hokken zitten vol met Struiken en Bomen en mooie versieringen(vuurtoren enz.) wat heb ik nog meer te zeggen... :P
Dus in een woord Geweldig!
sjorsjooh
ZooTycoon.nl Lid

Berichtdoor Fobian » 30 apr 2007, 19:35

Lekkerre ruime hokken :D mooi ingedeeld,
De screenshots zijn ''uit de juiste hoek'' zoals het 2e prezwalskipaard plaatje :) beplanting is niets over te klagen :) ik kan je alleen maar succes wensen verder :)

VorigeVolgende

• Reklame Boodschappen