Zoals ik al voorspelde heeft het eventjes geduurd, maar ik heb weer een nieuw project. Ter informatie: ik maak voorlopig geen packs/mini packs, want ik wil vrijheid in wat ik maak, en kan mezelf echt niet aan een thema blijven houden

! Bovendien zijn mijn ervaringen met packs dat ze niet/na een paar jaar pas uitkomen, en daar heb ik geen zin in.
Anyway, mijn nieuwe project:
Hier duikt er wat onder water. Al enig idee wat het is

?
Laten we het van wat dichterbij bekijken! Nog steeds geen idee watvoor dolfijn dit is?
Het is de orinocodolfijn (boto)

!
Nog een paar screens van de orinocodolfijn ingame:
Dit is hem dus onder een kelpbed

!
KIJK! Daar steekt hij zijn koppie boven water

!
Ik hoop dat jullie ook dit project mooi vinden. Bij de orinocodolfijn had ik een paar vreemde coderingsfouten, waarvan het grootste deel inmiddels gefikst is met de hulp van
Raymondhoek! Ik ben hem daar dan ook erg dankbaar voor.
Zo staat het ervoor met mijn projecten

:
- Ambient gans ~ Ik heb hem naar Arthur gestuurd, die zou kijken of hij hem er voor me op kon zetten. Als hij er over ongeveer een maand niet op staat, zal ik hem uploaden op ZTW

!
- Adeliepinguin ~ Ik had er een probleempje mee, maar ik heb nu geloof ik door hoe ik dat op kan lossen, dus die zal binnenkort af zijn.
- Orinocodolfijn ~ Ik ben er samen met Raymond nog wat fouten uit aan het halen, en dan hoop ik hem binnekort uit te kunnen brengen. Hij is al vrij ver af!